Unit 3. What's Your Knowledge?
Lesson 1.
Урок 37.
Who Can Tell
about Inventions?
Warming up
Brainstorming
На дошці написані слова: at home, at an office, in spaceю Завдання учнів - швиденько назвати усі винаходи, якими користуються у цих місцях.
Робота з картками:
Complete the name of the electronic devices with the following words: Console, PC, camera, player, TV, time, e-book, screen, alarm, Wide Web |
- Tablet _______________ - flat _____________ TV - MP3 - _______________ - digital _____________ - a game ______________ - satellite ____________ - ______________ reader - ____________ clock - The World ____________ - ____________ zone
|
Робота в групах.
Ділимо на 6 команд клас. Кожна команда отримує винахід, про який має розповісти:
- що це?
- чим корисний винахід?
- хто може ним користуватися?
- чи можливо жити без цього девайсу?
Dghf
Вправа 2 на сторінці 137
1. When you listen to your MP3, surf the Internet or use your mobile phone, you are plugged in.
2. If you have a pastime of your own choice you can "unplug" and focus on sports and opportunities in real life.
3. Any hobby will change your teen's life for the better.
4. The lives of most teenagers depends on electricity and batteries.
5. No matter what kind of hobby it is it gives you a sense of purpose in life.
6. If you learn English you can try to create posters of your country for English speaking tourists.
Speaking Activities
Робота в міні-групах. Кожна група отримує проблемне запитання, яке потрібно вирішити, використовуючи картку з корисними фразами:
Вправа 5b на сторінці 141
Робота в групах (дві команди)
Вправа 6 на сторінці 142
Listening
Pre-listening Task
Учні розглядають фото учених та наводять факти про їх досягнення та внесок у науку.
Потім слухають текст та виконують тест.
Робота в групах за картками
Складаємо пазли: