Тема уроку: «Знайди свою хатинку»
Програмовий зміст: закріпити та розширити набуті знання про основні кольори спектру, продовжувати вчити дітей самостійно називати кольори використовуючи таблиці-підказки.
Вчити дітей пересуватись легко, в різних напрямках не наштовхуючись друг на дружку.
Розвивати вміння швидко реагувати на сигнал, виконувати правила гри.
Продовжувати роботу над силою голосу.
Виховувати доброзичливі відносини між однолітками.
Обладнання: дзвоник, кольорові хатинки (кола), різнокольорові стрічки.
Хід заняття
Станьте рівно. Слухайте уважно.
(За екраном ) - Сядьте дівчатка.
- Сядьте хлопчики.
- Скільки хлопчиків ?
-Скільки дівчат?
(Діти відповідають)
-Що будемо робити ?
-Будемо говорити . Будемо слухати. Будемо гратити. ( читають таблицю, промовляють).
Фонетична зарядка.
Дихально-голосові вправи, подовжене та коротке промовляння голосних, слогів.
Машина їде __________ подовжене промовляння голосних звуків:
А_______а
О________о
У________у
И________и
Е________е,
кратке промовляння звуків: А-а-а-а-а, О-о-о-о-о, У-у-у-у-у та ін.
Стрибки вліво, вправо, промовляючи звук Ш:
Ша – Ша – плескання перед собою;
Шо – Шо – плескання вправо, вліво;
Шу – Шу – плескання внизу, по колінах;
Ши – Ши – плескання зверху над головою.
Плескання повільно Ша-Ша-Ша;
Плескання швидко Ша-Ша-Ша;
Крокувати швидко Ша-Ша-Ша;
Крокувати тихо Ша-Ша-Ша.
Стрибнути сильно ША
Ми зараз з вами розучимо нову гру «Знайди свою хатинку»
1) Вчора я вам розповідала про веселку. Назвіть послідовно її кольори .
- у мене такого ж кольору стрічки. Я кожному на руку пов’яжу, певну стрічку. Вишукайтесь за кольорами веселки.
2) На стільцях лежать кола різних кольорів – це «хатинки». Ви по сигналу дзвоника вибігаєте з хатинок гуляти і бігаєте, поки не задзвонить дзвоник. Бігати ми будемо з підскоками, не наштовхуючись один на одного. Без сигналу, раніше до своїх хатинок не підбігати.
- Рахуємо: 1, 2, 3 – початок гри. Діти рухаються по залу. За дзвоником біжать до своїх «хатинок». Гра повторюється кілька разів. Сурдопедагог міняє кола місцями.
- А тепер поміняйтеся один з одним стрічками.
- Назви, якого кольору стрічка у тебе Маша, Максим, гра повторюється.
- Все кінець гри. Вишукайтесь як веселка і назвіть свій колір. Добре молодці ви запам’ятали назву кольорів веселки і їх послідовність.
Заняття закінчено.