Урок - гра з розвитку мовлення "Знайди свою хатинку"

Про матеріал
Розширити та вдосконалити набуті знання про кольори. Вчити дітей встановлювати взаємозв'язок між вивченим матеріалом та природніми явищами.
Перегляд файлу

Тема уроку: «Знайди свою хатинку»

Програмовий зміст: закріпити та розширити набуті знання про основні кольори спектру, продовжувати вчити дітей самостійно називати кольори використовуючи таблиці-підказки.

Вчити дітей пересуватись легко, в різних напрямках не наштовхуючись друг на дружку.

Розвивати вміння швидко реагувати на сигнал, виконувати правила гри.

Продовжувати роботу над силою голосу.

Виховувати доброзичливі відносини між однолітками.

Обладнання: дзвоник, кольорові хатинки (кола), різнокольорові стрічки.

Хід заняття

Станьте рівно. Слухайте уважно.

(За  екраном ) - Сядьте  дівчатка.

                         - Сядьте хлопчики.

    - Скільки хлопчиків ?

    -Скільки дівчат?

(Діти відповідають)

-Що будемо робити ?

-Будемо говорити . Будемо слухати. Будемо гратити. ( читають таблицю, промовляють).

Фонетична зарядка.

Дихально-голосові вправи, подовжене та коротке промовляння голосних, слогів.

Машина їде __________ подовжене промовляння голосних звуків:

А_______а

О________о

У________у

И________и

Е________е,

кратке промовляння звуків: А-а-а-а-а, О-о-о-о-о, У-у-у-у-у та ін.

Стрибки вліво, вправо, промовляючи звук Ш:

Ша – Ша – плескання перед собою;

Шо – Шо – плескання вправо, вліво;

Шу – Шу – плескання внизу, по колінах;

Ши – Ши – плескання зверху над головою.

Плескання повільно Ша-Ша-Ша;

Плескання швидко Ша-Ша-Ша;

Крокувати швидко Ша-Ша-Ша;

Крокувати тихо Ша-Ша-Ша.

Стрибнути сильно ША

Ми зараз з вами розучимо нову гру «Знайди свою хатинку»

1) Вчора я вам розповідала про веселку. Назвіть послідовно її кольори .

- у мене такого ж кольору стрічки. Я кожному на руку пов’яжу, певну стрічку. Вишукайтесь за кольорами веселки.

2) На стільцях лежать кола різних кольорів – це «хатинки». Ви по сигналу дзвоника вибігаєте з хатинок гуляти і бігаєте, поки не задзвонить дзвоник. Бігати ми будемо з підскоками, не наштовхуючись один на одного. Без сигналу, раніше до своїх хатинок не підбігати.

- Рахуємо: 1, 2, 3 – початок гри. Діти рухаються по залу. За дзвоником біжать до своїх «хатинок». Гра повторюється кілька разів. Сурдопедагог міняє кола місцями.

- А тепер поміняйтеся один з одним стрічками.

- Назви, якого кольору стрічка у тебе Маша, Максим, гра повторюється.

- Все кінець гри. Вишукайтесь як веселка і назвіть свій колір. Добре молодці ви запам’ятали назву кольорів веселки і їх послідовність.

Заняття закінчено.

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 січня 2022
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку