Підсумковий урок з розділу ”Фізика як природнича наука. Пізнання природи”.
За допомогою гри сформувати стійкий інтерес до вивчення фізики, зацікавленість в осягненні явищ і законів природи; сприяти формуванню матеріалістичного світогляду; розвивати пам'ять, увагу, мислення.
Автор: Ольга Олександрівна Жукова,
вчитель фізики та астрономії
КЗО «Спеціалізована школа № 115» ДМР
Фізика
7 клас
Підсумковий урок з розділу
” Фізика як природнича наука.
Пізнання природи”.
Мета: за допомогою гри сформувати стійкий інтерес до вивчення фізики, зацікавленість в осягненні явищ і законів природи; сприяти формуванню матеріалістичного світогляду; розвивати пам’ять, увагу, мислення.
Обладнання: термометри, рулетки, таблиці, оптична лава, «флінт», портрети Пулія та Смакули, комп’ютер, відеозапис «Гроза», «Веселка», електрофорна машина.
Тип уроку: квест
Гра:
І станція
(Природа)
ІІ станція
Знайти всі назви фізичних явищ
ІІІ станція
Які фізичні явища зображено на малюнку?
ІV станція
Розкодувати прізвище давньогрецького математика, фізика, інженера, винахідника та астронома.
«Інженерний геній з особливою силою проявився під час облоги Сиракуз римлянами в 212 року до н. е. в ході Другої Пунічної війни, коли йому в цей час виповнилося вже 75 років. Побудовані потужні метальні машини закидали римські війська важкими каменями. Думаючи, що вони будуть в безпеці біля самих мурів міста, римляни кинулися туди, але в цей час легкі метальні машини близької дії закидали їх градом ядер. Потужні крани захоплювали залізними гаками кораблі, піднімали їх догори, а потім кидали вниз, так що кораблі переверталися й тонули.»
1 21 26 12 17 7 6
V станція
Визначити ціну поділки шкали приладів:
VІ станція
Визначити об’єм кубика Ерно Рубіка («Магічного куба») двома різними способами
Підсумок гри.