Місце проведення: приміщення школи. Тривалість: 45-50 хв. Мета: поглибити знання про казки літературні та народні; розвивати пізнавальну ак -тивність; соціально-комунікативні якості, уміння колективно розв’язувати спільні зав- дання, логічне мислення, збагачувати словниковий запас; виховувати інтерес до чита- ння, почуття товариськості, взаємодопомоги.
До класу заходять учні старших класів, заносять лист. Вчитель читає на загал текст листа. Добрий день, шановні другокласники. Вітаємо вас! Чи любите ви казки? А цікаві пригоди? Тоді казкові герої запрошують вас взяти участь у веселому квесті, де вас чекатимуть цікаві завдання, загадки. Якщо ви зможете виконати всі завдання, вас чекатиме конверт з певним словом. Зібравши всі слова, ви зможете скласти прислів’я і отримати приз. Спробуйте зібрати всі слова! Удачі вам! Жителі Казкового міста
І. Станція «Бібліотечна»- Дайте відповіді на запитання:- У якій казці головний герой – дерев’яний чоловічок з довгим носом? («Буратіно»)- Герой якої казки від усіх утік? («Колобок»)- Казка, в якій подружилися вороги. («Семеро козенят»)- Пригадайте, в якій казці найменша тваринка врятувала всіх під час збору врожаю. («Ріпка»)- В якій казці дівчинка згубила взуття? («Попелюшка»)- Пригадайте, як звати найхолоднішу королеву. («Снігова Королева»)- В якому предметі сховалось багато звірят? («Рукавичка»)За правильні відповіді учні отримують конверт зі словом ( ручаїв )
ІІ. Станція «Медична»- В «хмарі» букв потрібно відшукати слова і вгадати, до якої казки вони відносяться («Айболить»)За правильні відповіді учні отримують конверт зі словом ( книжок )АПРОАФРИКАФІМТЖПВААЙПРОЛДЖБЮОИРОБПБРКНГТЬБЮЬВОЙГРОВЕРМГОЛДЖОИЕБОЛДЄФАСАПРНТТЛАЛИЯЧСВТЬБЮМИПРРНТІВАПРОЛДПКРММРЬВЕРАСОЛДЖИОНАРНМЛСАПРОВІПЛАЛПООЛДЖЩЖЖРАЕДБЕГЕМОТИКИИТААЖШЙРПАВВВІІІФФІЄЩАПРГШЕУПОЛДДВДЛСАПРОВІВАИТЮКСКАРЛАТИНААЩЛГЕ
ІІІ. Станція «Математична» Розв’яжіть задачіЗнають діти казочку про Червону шапочку. До бабусі вона йшла, 8 пиріжків несла. Раптом вовк її зустрів, пиріжечків зо три з’їв. Хто з вас, діти, порахує, скільки бабця покуштує? Бабуся квітку з грядки зірвала і дівчинці Жені подарувала. Було у квітки 7 пелюстків і мали різних сім кольорів. Жовту пелюстку Женя зірвала й перше бажання своє загадала. Ви вже подумали, діти, скільки пелюсток лишилось у квітки? Круть і Верть з поля зерно носили, бо дуже вони пиріжечки любили. Круть знайшов 5 і заніс їх до хати. Вертю вдалось лише 2 відшукати. Порахуйте, любі малята, скільки зерен знайшли мишенята? За правильні відповіді учні отримують конверт зі словом (знання)
ІV. Станція «Спортивна»Естафети з м’ячем. За гарні результати учні отримують конверт зі словом ( ріки)V. Станція «Музична»- Відгадайте, герой якої казки співав цю пісеньку і заспівайте разом з ним (караоке).«Колобок», «Івасик-Телесик», «Коза-Дереза». За правильні відповіді учні отримують конверт з буквами (З, з)Складання прислів’я З РУЧАЇВ – РІКИ, З КНИЖОК - ЗНАННЯ. Пояснення його значення.