Урок - квест з природознавства для 3 класу "Я у світі не один, що я знаю про тварин"

Про матеріал

Урок-квест з природознавства

Тема. Я у світі не один, що я знаю про тварин.

Мета:поглиблювати знання учнів про життя тварин; учити бачити прекрасне навколо себе; розвивати пам'ять, пізнавальну активність учнів, логічне мислення, уміння аргументовано висловлювати свою думку; удосконалювати навички міжособистісного спілкування; виховувати любов до рідної землі, дбайливе ставлення до неї.
Перегляд файлу

Урок-квест з природознавства

Тема. Я у світі не один, що я знаю про тварин.

Мета: поглиблювати знання учнів про життя тварин; учити бачити прекрасне навколо себе; розвивати пам'ять, пізнавальну активність учнів, логічне мислення, уміння аргументовано висловлювати свою думку; удосконалювати навички міжособистісного спілкування; виховувати любов до рідної землі, дбайливе ставлення до неї.
Обладнання: презентація до уроку-квест «Я у світі не один, що я знаю про тварин», гніздо з кольоровими крашанками, картки з зображенням тварин з Червоної книги, конверт,звук електронної пошти, песня о доброте из м/ф «Приключения поросенка Фунтика», песня из м/ф «Лето кота Леопольда».

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Я всміхаюсь сонечку:

«Здрастуй, золоте!»

Я всміхаюсь квіточці -

Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику —

«Лийся, мов з відра!»

Друзям усміхаюся —

Зичу їм добра.

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми перевіримо, як ви вмієте застосовувати свої знання про тварин.

 

                       В класі лунає звук електронної пошти

   Учитель:

-Діти, що це  за звук? (відповіді дітей)

-Так, це звук електронної пошти, давайте перевіримо, що за лист нам надійшов (вчитель перевіряє пошту слайд №2).

-Увага! Нам прийшов лист з  м. Покровська.

(учень зачитує лист; слайд №3)

 

                                                           Привіт, друзі!

 Ми учні ЗОШ №2 м. Покровськ.  Хочемо запропонувати вам веселу гру - квест «Я У СВІТІ НЕ ОДИН, ЩО Я ЗНАЮ ПРО ТВАРИН».

1. У грі беруть участь 2 команди.

2. Учасники зобов'язані виконати всі завдання .

3.Після кожного виконаного завдання, команда отримує  сторінку з Червоної книги, ці сторінки були втрачені при переїзді.

4.Наприкінці гри, команди з’єднують свої знахідки та відправляють у

м. Покровськ.

 Бажаємо вам удачі, кмітливості та наснаги!

     Учитель:

  Учні пропонують вам здійснити казково-пригодницьку подорож у формі квесту. Чи знаєте ви, що таке квест?

 Квест – це спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання командами або окремими гравцями заздалегідь підготовлених завдань.

  Для мандрівки треба об’єднатися у дві команди (слайд №4). Всі учасники розрахуйтесь на Жайворонків та Сов. На протязі гри команди будуть отримувати свої завдання, які сховані в чарівному гніздечку з крашанками.

 

C:\Users\Александр\Desktop\bird-nest-empty-27191225.jpg

 

 

 На слайді №4 з’являються два яєчка. Синій колір навпроти команди Жайворонків, блакитний навпроти команди Сов. З гніздечка дістаємо яйця-крашанки відповідного кольору з завданням та відаємо командам. Команди після кожного виконаного завдання - отримують сторінку з Червоної книги.

 

III. ПЕРЕВІРНА РОБОТА

 

Завдання №1  Загадки (слайд№5)

 

Команда  Жайворонки

  1. Які птахи прилітають до нас з півдня першими? (Граки)
  2. Який птах не в’є гніздо і не висиджує пташенят? (Зозуля)
  3. Гігантська ящірка,  важить до 150 кг. (Варан)

Команда Сови

  1. Яку тварину називають кораблем пустелі? (Верблюд)
  2. Якого птаха називають лікарем дерев? (Дятел)
  3. Великий європейський бик. (Зубр)

 На слайді №5 з’являється яєчко білого кольору – Жайворонки та яєчко кольору рожевої фуксії - Сови. З гніздечка дістаємо яйця-крашанки відповідного кольору з завданням та відаємо.

Завдання №2  Ребуси (слайд №6)

Обидві команди відгадують ребуси.

 

Команда  Жайворонки

Хом’як, тигр, слон.

 

Команда Сови

Їжак, ворона, кабан.

 На слайді №6 з’являється яєчко сірого кольору – Жайворонки та  яєчко зеленого кольору - Сови. З гніздечка дістаємо яйця-крашанки відповідного кольору з завданням та відаємо.

Завдання №3  Іностранці (слайд №7)

Учитель:

 

  Завдання складається в тому, щоб перекласти загадку з англійської на українську мову та відгадати її.

 

Команда  Жайворонки

I am very smart. When i see a cat, i fly and run for it. (Я дуже розумна. Коли я бачу кішку, гавкаю і біжу за нею). (Собака)

 

Команда Сови

She is soft and fluffy. She likes to play with a thread and a long purr. (Вона м`яка і пухнаста, любить з ниточкою грати і дуже довго мурчать). (Кішка)

 

 На слайді №7 з’являється яєчко бузкового кольору – Жайворонки та  яєчко рожевого кольору - Сови. З гніздечка дістаємо яйця-крашанки відповідного кольору з завданням та відаємо.

Завдання №4 Плутанина (слайд №8)

Учитель:

 

 Тепер кожна команда шукатиме свою підказку. Шлях до неї вам підкажуть цифри.

 

 Для команди Жайворонків:

закреслити однакові цифри   25 92 0 12 678 7 8 34 56 90 731 4

після того як цифра знайдена, команда вирушає шукати кабінет під цим номером.

 Для команди Сов:

закреслити однакові цифри  90 163 54 12 3 4 7 65 88 90 524

після того як цифра знайдена, команда вирушає шукати кабінет під цим номером.

 

Кабінети №7,8

 

Учитель:

 

 Під номерами кабінетів сховані завдання для кожної команди. В завданнях треба відновити прислів'я, приказку, прикмету, у яких переплутані слова; пояснити їх зміст.

 

Для команди Жайворонків:

● Та, працює, й, мала, та, бджола.

(Бджола мала, та й та працює.)

 

● Овечі, віділлються, вовкові, сльози.

(Віділлються вовкові овечі сльози.)

 

● З, вовка, лісу, голод, виганяє.

(Голод виганяє вовка з лісу.)

 

● Там, родиться, де, водиться, щастя, лелека.

(Де лелека водиться, там щастя родиться.)

 

● Боком, з, вилазить, вовком, дружба.

(Дружба з вовком вилазить боком.)

 

Для команди Сов:

● І, коли, соловейко, їсти, не співає, не має.

(І соловейко не співає, коли їсти не має.)

 

● Мало, і, розказує, та, сорока, толку.

(І сорока розказує, та толку мало.)

 

● Любить, кожен, нору, лис, свою.

(Кожен лис свою нору любить.)

 

● Полі, зайця, в, лови.

(Лови зайця в полі.)

 

● Не, одна, наносить, бджола, меду.

(Одна бджола меду не наносить.)

 

 На слайді №8 з’являється яєчко жовтого кольору – Жайворонки та  яєчко бордового кольору - Сови. З гніздечка дістаємо яйця-крашанки відповідного кольору з завданням та віддаємо.

Учитель:

Перед виконанням наступного завдання треба відпочити.

Фізхвилинка (слайд №9)

 

В казковому лісі розминка.

Настала фізична хвилинка.

Втому проженем руками

Вгору їх піднімем з вами.

Потім присядемо дружно,

Ноги згинаємо пружно.

Руки, мов крила, розправим

І до плечей їх поставим.

Коло вперед покрутили,

Потім назад повторили.

Голову вниз опустили,

Потім назад нахилили,

Потім наліво поклали,

Потім направо. І стали.

Швидко скінчилась хвилинка.

Нас збадьорила розминка.

 

Завдання №5 Знавці комп’ютерів (слайд №10)

 

 

Учитель:

Для виконання цього завдання вам треба буде попрацювати за комп’ютером. Кожна команда отримує  посилання

http://learningapps.org/user/anna.rybalka і переходе працювати на сайт LearningApps.org

Для команди Жайворонків:

Учні вибирають завдання «Домашні тварини».  Потрібно з'єднати назви тварин з їх дитинчатами.

 

Для команди Сов:

 Учні вибирають завдання «Тварини». Потрібно визначити, до якої групи відноситься дана тварина.

 На слайді №10 з’являється яєчко яскраво-зеленого кольору – Жайворонки та  яєчко помаранчевого кольору - Сови. З гніздечка дістаємо яйця-крашанки відповідного кольору з завданням та відаємо.

Завдання №6 Пісенний вернісаж  (слайд №11)

 

Учитель:

Відгадати з якої пісні слова та заспівати її.

 

Для команди Жайворонків:

Хорошо бродить по свету
С карамелькой за щекою.
А еще одну для друга 
Взять в кармашек про запас.
Потому что, потому что
Всех нужнее и дороже,
Всех доверчивей и строже
В этом мире доброта,
В этом мире доброта.

Хорошо бродить по улице
С теплым кроликом за пазухой,
Принимая как награду
Сердца маленького стук.
Потому что, потому что
Всех нужнее и дороже
Всех доверчивей и строже
В этом мире доброта,
В этом мире доброта.

Хорошо бродить по городу
С белым голубем в цилиндре
С красным шариком на ниточке
И с улыбкой до ушей.
Потому что, потому что
Всех нужнее и дороже
Всех доверчивей и строже
В этом мире доброта,
В этом мире доброта.
(Песня о доброте из м/ф «Приключения поросенка Фунтика»)

   Для команди Сов:                                   

Я иду и пою обо всём хорошем,

И улыбку свою я дарю прохожим.

Если в сердце чужом не найду ответа,

Неприятность эту мы переживём.

Между прочим, это мы переживём.

 

В небесах высоко ярко солнце светит,

До чего ж хорошо жить на белом свете.

Если вдруг грянет гром в середине лета,

Неприятность эту мы переживём.

Между прочим, это мы переживём.

 

Мелкий дождь бьёт в окно, хмурится природа,

Но известно давно, нет плохой погоды.

Всё желтеет кругом, и уходит лето,

Неприятность эту мы переживём.

Между прочим, это мы переживём.

 (Песня из м/ф «Лето кота Леопольда»)

 

На слайді №11 з’являються зображення з героями мультфільмів.

 

Учитель:

 Ви виконали всі завдання, які вам приготували учні ЗОШ №2 м. Покровськ.  Тепер ми згадаємо,  яких тварин ви сьогодні знайшли. На екрані будуть з’являтись зображення тварин, і якщо це тварина команди Жайворонків, то ви промовляєте – це наша! А якщо ця тварина команди Сов, то тоді вони  промовляють - це наша!  І найголовніше! Обом командам прочитати з картки повну назву тварини (слайд №12; махаон, ящірка зелена, лосось чорноморський, пелікан рожевий, глушець, дельфін звичайний, орел степовий, бурий ведмідь, лелека чорний, морський коник).

  Обидві команди працювали активно, виконали вчасно всі завдання, і тепер ми можемо з’єднати наші «знахідки квесту» (зібрати картки обох команд та скріпити їх степлером). 

 Довгоочікуваний момент цього заходу – відправка загублених листів.

-Діти, з допомогою чого ми можемо передати знайдені сторінки?(поштою)

-Так! Що для цього потрібно? (конверт, адреса)

онверт в нас є, а адресу ви зараз знайдете.

 

                                                 Завдання №7

 

 Для команди Жайворонків:

В нашому класі схована адреса нашої школи, треба її знайти.

 

 

 

 

Адреса:   НВК-ліцей, 3-Б клас

                вул. Незалежності, б.30

                м. Добропілля

                Донецька обл.

                Україна

                85004

 

 Для команди Сов:

В нашому класі схована адреса  школи, учні якої нам надіслали ці завдання, треба її знайти.

Адреса:  ЗОШ І-ІІІ ст.№9, 3-А клас

               мрн. Шахтарський

               м. Покровськ

               Донецька обл.

               Україна

               85307

 

 Після того, як знахідки знайдені, команди заповнюють конверт, вкладають сторінки Червоної книги, заклеюють та віддають вчителю.

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що вам запам’яталося найбільше?

— Що вас вразило або здивувало?

— Які знання ви можете використати в щоденному житті?

— Які з них, на вашу думку, будуть потрібні вам у майбутньому?

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
3 січня
Переглядів
1453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку