МКР №2 Група 267
Квест - урок на тему «Земля як планета»
Мета:
Тип уроку : урок узагальнення знань ( урок – квест)
Хід уроку
І.Організаційний момент
1. Визначення теми і мети квесту
2. Поділ на команди
3 Формування завдань
4. Пошук джерел інформації: підручник, словник, інтернет-джерела
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя
Сьогодні на уроці ми проведемо навчальну гру «Підкорення вершини», яка допоможе вам закріпити та систематизувати отримані знання з даного розділу. Кожна команда отримає лист,у якому зазначені станції і завдання,які необхідно виконати на кожній із них.І лише подолавши перешкоди,можна підніматися далі.За правильно виконані завдання на кожній станції, команда отримує одну літеру. Дійшовши до вершини,команди отримають п’ять літер,які вказуватимуть назву найвищої гори Львівщини.Котра команда швидше вкаже назву вершини – буде переможницею.
Станція Астрономічна
1.Що зображено на малюнках 2 і 3
1 2 3
ІІ. Встанови відповідність
1.Відстань від Землі до Сонця А. 40000км
2.Довжина екватора Землі Б.150000000 км
3.Відстань від центра Землі В.510000000 км
до екватора Г.6370 км
4.Відстань від Землі до Місяця Д.384000.
5.Площа поверхні Землі
Станція Географічна
1.Картографічний практикум:
- за фрагментами карт визначити географічний об’єкт
1. 2. 3.
2. Всановіть відповідності :
Материк Характеристика
1.Євразія А.Найменший
2.Австралія Б.Найвологіший
3.Антарктида В.Нахолодніший
4.Пд. Америка Г.Найспекотніший
5.Африка Д.Найбільший
3.Географічний крос:
Об’ємна модель Землі…
Уявна лінія,що ділитьЗемлю на дві рівні півкулі…
Лініїи на карті та глобусі,що паралельні екватору…
Напрямок,що показують паралелі…
Колові лінії,що проведені від полюса до полюса…
Напрямок,що показують меридіани…
Величезні ділянки суші,що відокремлені океанами…
Ми живемо в частині світу…
Материк,що складається з двох частин світу…
Станція Хімічна
1.Виберіть хімічні явища
2.Склад повітря:
Скласти формули речовин,з яких складається повітря:
3.Поясніть процеси (як змінюєть ся агрегатний стан води) :
Станція Біологічна
1.Виберіть жителів лісів України
2.Встановіть відповідності :
Організм Екосистема
Карась Ліс
Білка Озеро
Конюшина Море
Дельфін Степ
Станція Екологічна
1.Намалюй схему коло обігу води в природі
2.Яке значення має кисень і вуглекислий газ для життя на землі?
3.Яке значення води у природі і житті людини?
ІІІ.Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь учнів.
Найвища гора Львівщини – 1405м
п
|
і |
к |
у |
й |
Список літератури
1. О.Г.Ярошенко,В.М.Бойко Природознавство 5 клас
Вид. 2-ге,доопр.- К.: Видавництво "Світоч",2018.- 224с.
2.Сокол І. М. Квест як сучасна інноваційна технологія навчання / І. М. Сокол // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 168-171.
3. https://www.youtube.com/watch?v=lmKQ4CKmJEg