Урок - квест Земля як планета

Про матеріал
урок -квест пропонується,як урок -узагальнення з теми Земля як планета. Учні виконують завдання і таким чином підкоряють вершину,назву якої мають визначити.Кожна пройдена станція - одна літера назви вершини
Перегляд файлу

                                                         МКР №2       Група 267  

 

 

С Днём Земли! | Общество и Экология

   

                       Квест - урок на тему «Земля як планета»

Мета:

  • закріпити, узагальнити і систематизувати знання, вміння і навички, отримані учнями під час вивчення теми;
  • продовжити розвивати вміння працювати  в групах, вчити бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати, розвивати логічне мислення; розвивати усне зв’язне мовлення;

Тип уроку : урок  узагальнення знань ( урок – квест)

                                            Хід уроку

І.Організаційний момент

1. Визначення теми і мети квесту 

2. Поділ на команди

3 Формування завдань

4. Пошук джерел інформації: підручник, словник, інтернет-джерела

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя

Сьогодні на уроці ми проведемо навчальну гру «Підкорення вершини», яка допоможе вам закріпити та систематизувати отримані знання з даного розділу. Кожна команда отримає  лист,у якому зазначені станції  і завдання,які необхідно виконати на кожній із них.І лише подолавши перешкоди,можна підніматися далі.За правильно виконані завдання на кожній станції, команда отримує одну літеру. Дійшовши до вершини,команди отримають п’ять літер,які вказуватимуть назву найвищої гори Львівщини.Котра команда швидше вкаже назву вершини – буде переможницею.

 

 

 

                          

 

 

 

                                 Станція Астрономічна

  1.Що зображено на малюнках 2 і 3

             1Cтародавня епоха пізнання Землі - Географія: Загальна географія 2      17. Внутрішня будова Землі | Загальна географія, 6 клас                3Глобус физический, 26см

 

ІІ.  Встанови  відповідність

  1.Відстань від Землі до Сонця                  А. 40000км

  2.Довжина екватора Землі                         Б.150000000 км

  3.Відстань від центра Землі                       В.510000000 км

     до екватора                                               Г.6370 км

   4.Відстань від Землі до Місяця                Д.384000.

   5.Площа поверхні Землі                                                              

 

https://naurok.com.ua/uploads/files/103212/224011/239840_images/thumb_5.jpg

 

https://naurok.com.ua/uploads/files/103212/224011/239840_images/thumb_6.jpg

        

                                  Станція Географічна 

1.Картографічний практикум:

- за фрагментами карт визначити географічний об’єкт

1.Физическая карта Африки | Африка на карте мира онлайн        2. Карта Евразии | Евразия на карте мира онлайн         3.Географічне положення Південної Америки. Дослідження та освоєння материка -  Географія. 7 клас. Гільберг

 2. Всановіть відповідності :

 

Материк                               Характеристика

1.Євразія                              А.Найменший

2.Австралія                          Б.Найвологіший

3.Антарктида                       В.Нахолодніший

4.Пд. Америка                     Г.Найспекотніший

5.Африка                             Д.Найбільший

 

 

3.Географічний крос:

  Об’ємна модель Землі…

  Уявна лінія,що ділитьЗемлю на дві рівні півкулі…

  Лініїи на карті та глобусі,що паралельні екватору…

  Напрямок,що показують паралелі…

  Колові лінії,що проведені від полюса до полюса…

  Напрямок,що показують меридіани…

  Величезні ділянки суші,що відокремлені океанами…

  Ми живемо в частині світу…

  Материк,що складається з двох частин світу…

 

                                        Станція Хімічна

1.Виберіть хімічні явища

 У Жовкві, що на Львівщині під час пожежі у будинку пенсіонерка отруїлася  продуктами горіння та отримала опіки » Львівські новини від "МБ"     На Херсонщині блискавкою вбило двох людей - Korrespondent.net    Електризація. Електричне поле | Тест з фізики – «На Урок»   Чому помідори гниють на грядках, як врятувати?

2.Склад повітря:

  Скласти формули речовин,з яких складається повітря:

  • Формули
  • Речовини

 

3.Поясніть процеси (як змінюєть ся агрегатний стан води) :

  • замерзання
  • плавлення
  • випаровування
  • кондесація 

                                

                              Станція Біологічна

1.Виберіть жителів лісів України

 

 

Людство знищило 60% хребетних: які тварини зникли в Україні  Топ-10 рідкісних тварин в Україні, яким загрожує зникнення | БУГ -  bug.org.ua

 

Лось залишається у Червоній книзі - рішення суду               Наймиліші тварини в світі. ФОТО | Українська правда _Життя

 

           2.Встановіть відповідності :

     Організм                       Екосистема

Карась                                      Ліс

Білка                                       Озеро

Конюшина                              Море

Дельфін                                   Степ

 

 

                          Станція Екологічна

 

1.Намалюй схему коло обігу води в природі

2.Яке значення має кисень і вуглекислий газ для життя на землі?

3.Яке значення води у природі і житті людини?

 

 

 

ІІІ.Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь учнів.

  1. Підбиття підсумків квест-уроку;
  2. Визначення команди переможця;
  3. Вручення призів.

 

                   Найвища гора Львівщини – 1405м

 

п 

 

 

 

 і

к

у

й

                          

 

 

 

                        Пікуй — Вікіпедія

 

 

                                       Список літератури

 

1. О.Г.Ярошенко,В.М.Бойко     Природознавство 5 клас

    Вид. 2-ге,доопр.- К.: Видавництво "Світоч",2018.- 224с.

2.Сокол І. М. Квест як сучасна інноваційна технологія навчання / І. М. Сокол // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 168-171.

3. https://www.youtube.com/watch?v=lmKQ4CKmJEg

 

docx
Додано
23 грудня 2021
Переглядів
460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку