Урок - подорож (1клас) "У Країну Казок"

Про матеріал
Систематизація знань учнів і автоматизація навичок використання лексики за темами "Знайомство", "Сім'я", "Звірі", "Кольори", в усному мовленні; Закріплення в учнів вживання вивчених структур My name is ... I am 7. I can jump. Перевірка навичок діалогічного та монологічного мовлення за темами.
Перегляд файлу

H.O. Морозова, вчителька англійської мови

ОЗ «Новоаврамівський ліцей» Ковалівська філія І-ІІ ступенів Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області

 

У КРАЇНУ КАЗОК

Урок-подорож (1 клас)

Мета: систематизувати знання учнів і автоматизувати навички використання лексики за темами: “Знайомство”, “Сім’я”, “Звірі”, “Ко­льори” в усному мовленні; закріпити в учнів вживання вивчених струк­тур Му name is ... I am 9. I can jump. Give me…,  please. Its yellow; перевірити навички діалогічного та монологічного мовлення за тема­ми; розвивати уяву та фантазію дітей; прищеплювати любов до вив­чення англійської мови, почуття колективізму, взаємовиручки, дисцип­лінованості.

Тип уроку - нестандартний урок

Форма проведення: урок-подорож 

Обладнання: маршрутні листки, карта-план подорожі, якір, рятів­ний круг, набір іграшкових звірів, три картонних будиноч­ки, маски для трьох поросят та вовка, квіточка з паперу з різнокольоро­вими пелюстками.

І.ДІАЛОГ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ

Teacher: Good morning, children!

Pupils: Good morning, Nadiya Oleksiyivna!

Teacher: Good morning,

Good morning,

Good morning to you. r

Good morning,

Good morning,

I am glad to see you.

Pupils: Good morning,

Good morning,

Good morning to you.

Good morning,

Good morning,

We are glad to see you too.

Teacher: Сьогодні ми відправляємося в подорож по морях та океа­нах в Країну Казок на кораблі “Блакитні вітрила”. Але спочатку добре підготуємося до неї. Познайомимося з картою подорожі (мал. 1).

ІІ. ПІДГОТОВКА ДО ПОДОРОЖІ

Teacher: Зараз потренуємо наші язички. Mr. Tongue бігав та замо­рився: [u-u-u-gud], А тепер прокинувся: [ↄ : ↄ : ↄ:- m ↄ :n|⅁ ]. Він вирішив запросити гостей. Потрібно прибрати в кімнаті. Mr. Tongue вибиває пил з дивану: [d-d-d-daun].

Дзвенить дзвінок: [n|⅁  -:n|⅁  -:n|⅁ - r|⅁|⅁].

Прийшли гості.

Гості пішли, Mr. Tongue заморив­ся, він гасить свічку: [w-w-w-swim].

Діти повторюють всі звуки за учи­телем.

Teacher: Тепер ми повинні пройти медогляд. Who wants to be a doctor? Olenka is a doctor and Dima is a doctor. They are doctors.

“Лікарі” віддають дітям такі розпо­рядження: “Sleep! Go! Jump! Run! Swim! Fly! Climb! Wash! Stand up!”

За відповіді діти одержують кольо­рові прапорці: червоний означає very good, зелений - good, жовтий - bad.

ІІІ. ПЕРЕВІРКА НА ВИТРИМКУ ДО ПОДОРОЖІ

Teacher: Молодці, діти. Всі пройш­ли медогляд. Отже, вирушаймо. Підня­ти якір! Підняти вітрила! Я - капітан, ви - матроси. Ми попливемо через Біле море, Червоне море, Жовте море, Чор­не море. Щоб не збитися з курсу, да­вайте повторимо назви кольорів за до­помогою чарівної квітки.

What colour is it?

It’s blue.

What colour is it?

It’s yellow.

Teacher: Very good, children! А те­пер познайомимося. Ви розповісте мені про себе та свою сім’ю.

What is your name?

My name is ...

How old are you?

I am 7.

Where do you live?

1 live in Khorol.

Have you got a family?

Teacher: Thank you, children. Now, let’s recite the poem “My family”. Dima, please!

Dima: I have a mother, I have a father, I have a sister, I have a brother,

I like my mother, I like my father,

I like my sister, I like my brother.

Teacher: Viktor, recite the poem “Good Night”, please.

Viktor: Good night, Father,

Good night, Mother.

Kiss your little son.

Good night, Sister,

Good night, Brother,

Good night, everyone.

Teacher: Thank you, Vitya. Take your seat. Now, children, let’s sing the song “My Dear Mummy”.

Children: My dear, dear Mummy,

Let me kiss your face,

I want you to be happy today and always!

Be happy, be happy,

Today and always!

 

 

ІV. Конкурс “ОСТРІВ ЗАГАДОК”

Teacher: Ми наближаємося до ост­рова загадок.. Щоб корабель не потерпів в кораблекрушінні, потрібно відгадати декілька загадок.

Listen to me attentively! Who wants to answer?

1. I am white. I can jump. 1 cannot swim. I cannot fly. I can rum. What am I? (A hare)

2. I am grey. I can rum, jump, walk. I can wash myself. I cannot fly. I like milk. What am I? (A cat)

3.I am (grey) yellow. I can run, jump, walk, climb. I live in Africa. What am I? (A lion)

(Діти відгадують загадки).

Teacher: Very good, children. Let’s play the game “What is missing?”

(Учитель розкладає на столі іграшки і викликає по черзі декількох дітей. Діти стають спиною до столу, а вчи­тель ховає яку-небудь іграшку.

Потім запитує: “What is missing?”

Pupil: The cat (the dog) is missing.

Teacher: Наш корабель продовжує своє плавання. Піднять вітрила!

 

  1. Конкурс “ОСТРІВ, ДЕ ЖИВУТЬ
    РІЗНІ ЗВІРІ”

Teacher: Діти! На острові щось тра­пилось, Лікар  посилає нам сигнал SOS. Треба йому допомогти. Зробимо зупинку.

Doctor: Good morning, children!

Children: Good morning, Doctor! What has happened?

Doctor: Help me, please. Злий Чаклун зачарував моїх звірів. Треба їм допогти/ Teacher: Let’s play the game! Учитель пропонує дітям гру “Чарі­вний мішечок”. В мішечку іграшки е звірів. Діти по черзі дістають їх. Дитина дістає із мішечка іграшку і називає її ан­глійською мовою, показуючи класу:

I have a dog (a cat, a frog, a mouse, …)

Якщо учень не помилився, діти го­ворять: Yes, it is a dog.

Doctor: Наші звірі врятовані. Злі чари зникли. Thank you, children.

Teacher: Діти, давайте запросимо лікаря та звірів на наш кора­бель. Нехай вони подорожують з нами!

 

 

VI. Конкурс “ПРОТОКА БАДЬОРОСТІ”

Teacher: Let’s continue our travel. Зліва за маршрутом протока Бадьорості.

Let’s do our exercises!

Stand up! Make a circle.

Hands up, hands down.

Hands on hips, sit down

Stand up,

Hands to the sides,

Bend to the left,

Bend to the right.

Hands on hips,

One, two, three, hop,

One, two, three, stop.

Stand still.

Very good, children.

Пливемо далі по маршруту.

 

  1. Конкурс “БУХТА ЗНАХІДОК”

Teacher: Що трапилось? Корабель збився з маршруту. Наближається буря. Розпочався сильний шторм. Наш корабель нахиляється зі сторони в сто­рону. А де ж наші звірі? Куди вони по­ділися? Attention! Радіосигнал. Наші звірі врятовані. Вони знаходяться в Бухті Знахідок. Швидше пливемо туди.

(Учи­тель розкладає іграшкових звірів в Бухті Знахідок. Діти по черзі підходять до учителя і просять повернути свого лю­бимця.)

  •                   Good morning. Give me my cock, please. My cock is yellow. My cock is good. My cock can fly.
  •                   Here it is. Take your cock, please.
  •                   Thank you. Good bye.
  •                   Good bye.

Teacher: Ось і найшлись всі наші звірі. Let’s continue our travel. Take your seats.

Тримаємо маршрут в КРАЇНУ КАЗОК

 

  1. Конкурс “КРАЇНА КАЗОК”

(Діти приймають участь в інсце­нуванні казки “Троє поросят”. Вико­ристовується знайомий лексичний  матеріал.)

Three Little Pigs

Characters: Niff-Niff, Naff-Naff, Snuff-Snuff, Big Bad Wolf

Звучить музика. Під музику вибігає Ніф-Ніф.

Niff-Niff: Hello, boys and girls! I am  Niff-Niff.

 Children: Hello, Niff-Niff! Glad to see you.

Вибігає Снаф-Снаф.

Snuff-Snuff: Good morning, children!  I am Snuff-Snuff.

Children: Good mornjng, Snuff-  Snuff!

Glad to see you.

Вибігає Неф-Неф.

Naff-Naff: Good morning, boys and і girls!

I am Naff-Naff.

Children: Good morning, Naff-Naff! Glad to see you.

Поросята беруться за руки, водять хоровод по колу і співають.

Who’s afraid of Big Bad Wolf,

Big Bad Wolf, Big Bad Wolf?

Who’s afraid of Big Bad Wolf.

Tra-la-la-ls-la!

Niff-Niff; (бере іграшковий будинок з картону, виглядає у віконце):

I have a house of grass.

Snuff-Snuff: (бере інший будиночок, виглядає у віконце):

I have a house of sticks.

Naff-Naff: (бере третій будиночок, виглядає у віконце):

I have a house of bricks.

Звучить музика. З 'являється Вовк.

Wolf: Му name is Wolf.

Children: Go away, Big Bad Wolf!

Wolf: Hush, children! I see three little pigs.

Children: Go away, Big Bad Wolf!

Вовк стукає у віконце першого бу­диночка.

Wolf: Niff-Niff, let me in.

Niff-Niff: Oh, no! Go away, Big Bad Wolf!

Вовк дме у віконце другого будиноч­ка.

Wolf: Snuff-Snuff, let me in.

Snuff-Snuff: Oh, no! Go away, Big Bad Wolf!

Вовк дме на будиночок, будиночок не падає. Поросята ховаються у буди­ночок Неф-Нефа.

Wolf: Naff-Naff, let me in.

Naff-Naff: Go away! Go away, Big Bad Wolf!

Вовк дме три рази, будиночок не падає. Поросята вибігають з палиця­ми, танцюють і співають.

We aren’t afraid of Big Bad Wolf,

Big Bad Wolf, Big Bad Wolf.

We aren’t afraid of Big Bad Wolf,

Tra-la-la-lala!

Teacher: Молодці, діти. Ви допомог­ли поросятам прогнати Вовка. Ви всі виконали завдання, які вам траплялися під час нашої подорожі.

 

 

 

 

 

 

Додатки


Малюнок 1. The map of Travelling

1. м. Хорол – Чорне море — t. Khorol —The Black Sea

2.  Чорне море – Червоне море — The Black Sea — The Red Sea

3. Червоне море – острів Загадок — The Red Sea — The Island of Riddles

4. Острів Загадок – острів Звірів — The Island of Riddles —The Island of Animals

5. Острів Звірів – протока Бадьорості — The Island of Animals —The Stream of Chefuness

6. Протока Бадьорості – — Жовте море — —The Stream of Chefuness —The Yellow Sea

7. Жовте море – Країна Казок — The Yellow Sea — Fairyland

8. Країна Казок –  Біле море — Fairyland — The White Sea

9. Біле море – місто Хорол — The White Sea — t. Khorol.


 




 

docx
Додано
14 вересня
Переглядів
255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку