H.O. Морозова, вчителька англійської мови
ОЗ «Новоаврамівський ліцей» Ковалівська філія І-ІІ ступенів Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
У КРАЇНУ КАЗОК
Урок-подорож (1 клас)
Мета: систематизувати знання учнів і автоматизувати навички використання лексики за темами: “Знайомство”, “Сім’я”, “Звірі”, “Кольори” в усному мовленні; закріпити в учнів вживання вивчених структур Му name is ... I am 9. I can jump. Give me…, please. Its yellow; перевірити навички діалогічного та монологічного мовлення за темами; розвивати уяву та фантазію дітей; прищеплювати любов до вивчення англійської мови, почуття колективізму, взаємовиручки, дисциплінованості.
Тип уроку - нестандартний урок
Форма проведення: урок-подорож
Обладнання: маршрутні листки, карта-план подорожі, якір, рятівний круг, набір іграшкових звірів, три картонних будиночки, маски для трьох поросят та вовка, квіточка з паперу з різнокольоровими пелюстками.
І.ДІАЛОГ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ
Teacher: Good morning, children!
Pupils: Good morning, Nadiya Oleksiyivna!
Teacher: Good morning,
Good morning,
Good morning to you. r
Good morning,
Good morning,
I am glad to see you.
Pupils: Good morning,
Good morning,
Good morning to you.
Good morning,
Good morning,
We are glad to see you too.
Teacher: Сьогодні ми відправляємося в подорож по морях та океанах в Країну Казок на кораблі “Блакитні вітрила”. Але спочатку добре підготуємося до неї. Познайомимося з картою подорожі (мал. 1).
ІІ. ПІДГОТОВКА ДО ПОДОРОЖІ
Teacher: Зараз потренуємо наші язички. Mr. Tongue бігав та заморився: [u-u-u-gud], А тепер прокинувся: [ↄ : ↄ : ↄ:- m ↄ :n|⅁ ]. Він вирішив запросити гостей. Потрібно прибрати в кімнаті. Mr. Tongue вибиває пил з дивану: [d-d-d-daun].
Дзвенить дзвінок: [n|⅁ -:n|⅁ -:n|⅁ - r|⅁|⅁].
Прийшли гості.
Гості пішли, Mr. Tongue заморився, він гасить свічку: [w-w-w-swim].
Діти повторюють всі звуки за учителем.
Teacher: Тепер ми повинні пройти медогляд. Who wants to be a doctor? Olenka is a doctor and Dima is a doctor. They are doctors.
“Лікарі” віддають дітям такі розпорядження: “Sleep! Go! Jump! Run! Swim! Fly! Climb! Wash! Stand up!”
За відповіді діти одержують кольорові прапорці: червоний означає very good, зелений - good, жовтий - bad.
ІІІ. ПЕРЕВІРКА НА ВИТРИМКУ ДО ПОДОРОЖІ
Teacher: Молодці, діти. Всі пройшли медогляд. Отже, вирушаймо. Підняти якір! Підняти вітрила! Я - капітан, ви - матроси. Ми попливемо через Біле море, Червоне море, Жовте море, Чорне море. Щоб не збитися з курсу, давайте повторимо назви кольорів за допомогою чарівної квітки.
What colour is it?
It’s blue.
What colour is it?
It’s yellow.
Teacher: Very good, children! А тепер познайомимося. Ви розповісте мені про себе та свою сім’ю.
What is your name?
My name is ...
How old are you?
I am 7.
Where do you live?
1 live in Khorol.
Have you got a family?
Teacher: Thank you, children. Now, let’s recite the poem “My family”. Dima, please!
Dima: I have a mother, I have a father, I have a sister, I have a brother,
I like my mother, I like my father,
I like my sister, I like my brother.
Teacher: Viktor, recite the poem “Good Night”, please.
Viktor: Good night, Father,
Good night, Mother.
Kiss your little son.
Good night, Sister,
Good night, Brother,
Good night, everyone.
Teacher: Thank you, Vitya. Take your seat. Now, children, let’s sing the song “My Dear Mummy”.
Children: My dear, dear Mummy,
Let me kiss your face,
I want you to be happy today and always!
Be happy, be happy,
ІV. Конкурс “ОСТРІВ ЗАГАДОК”
Teacher: Ми наближаємося до острова загадок.. Щоб корабель не потерпів в кораблекрушінні, потрібно відгадати декілька загадок.
Listen to me attentively! Who wants to answer?
1. I am white. I can jump. 1 cannot swim. I cannot fly. I can rum. What am I? (A hare)
2. I am grey. I can rum, jump, walk. I can wash myself. I cannot fly. I like milk. What am I? (A cat)
3.I am (grey) yellow. I can run, jump, walk, climb. I live in Africa. What am I? (A lion)
(Діти відгадують загадки).
Teacher: Very good, children. Let’s play the game “What is missing?”
(Учитель розкладає на столі іграшки і викликає по черзі декількох дітей. Діти стають спиною до столу, а вчитель ховає яку-небудь іграшку.
Потім запитує: “What is missing?”
Pupil: The cat (the dog) is missing.
Teacher: Наш корабель продовжує своє плавання. Піднять вітрила!
Teacher: Діти! На острові щось трапилось, Лікар посилає нам сигнал SOS. Треба йому допомогти. Зробимо зупинку.
Doctor: Good morning, children!
Children: Good morning, Doctor! What has happened?
Doctor: Help me, please. Злий Чаклун зачарував моїх звірів. Треба їм допогти/ Teacher: Let’s play the game! Учитель пропонує дітям гру “Чарівний мішечок”. В мішечку іграшки е звірів. Діти по черзі дістають їх. Дитина дістає із мішечка іграшку і називає її англійською мовою, показуючи класу:
I have a dog (a cat, a frog, a mouse, …)
Якщо учень не помилився, діти говорять: Yes, it is a dog.
Doctor: Наші звірі врятовані. Злі чари зникли. Thank you, children.
Teacher: Діти, давайте запросимо лікаря та звірів на наш корабель. Нехай вони подорожують з нами!
VI. Конкурс “ПРОТОКА БАДЬОРОСТІ”
Teacher: Let’s continue our travel. Зліва за маршрутом протока Бадьорості.
Let’s do our exercises!
Stand up! Make a circle.
Hands up, hands down.
Hands on hips, sit down
Stand up,
Hands to the sides,
Bend to the left,
Bend to the right.
Hands on hips,
One, two, three, hop,
One, two, three, stop.
Stand still.
Very good, children.
Пливемо далі по маршруту.
Teacher: Що трапилось? Корабель збився з маршруту. Наближається буря. Розпочався сильний шторм. Наш корабель нахиляється зі сторони в сторону. А де ж наші звірі? Куди вони поділися? Attention! Радіосигнал. Наші звірі врятовані. Вони знаходяться в Бухті Знахідок. Швидше пливемо туди.
(Учитель розкладає іграшкових звірів в Бухті Знахідок. Діти по черзі підходять до учителя і просять повернути свого любимця.)
Teacher: Ось і найшлись всі наші звірі. Let’s continue our travel. Take your seats.
Тримаємо маршрут в КРАЇНУ КАЗОК
(Діти приймають участь в інсценуванні казки “Троє поросят”. Використовується знайомий лексичний матеріал.)
Three Little Pigs
Characters: Niff-Niff, Naff-Naff, Snuff-Snuff, Big Bad Wolf
Звучить музика. Під музику вибігає Ніф-Ніф.
Niff-Niff: Hello, boys and girls! I am Niff-Niff.
Children: Hello, Niff-Niff! Glad to see you.
Вибігає Снаф-Снаф.
Snuff-Snuff: Good morning, children! I am Snuff-Snuff.
Children: Good mornjng, Snuff- Snuff!
Glad to see you.
Вибігає Неф-Неф.
Naff-Naff: Good morning, boys and і girls!
I am Naff-Naff.
Children: Good morning, Naff-Naff! Glad to see you.
Поросята беруться за руки, водять хоровод по колу і співають.
Who’s afraid of Big Bad Wolf,
Big Bad Wolf, Big Bad Wolf?
Who’s afraid of Big Bad Wolf.
Tra-la-la-ls-la!
Niff-Niff; (бере іграшковий будинок з картону, виглядає у віконце):
I have a house of grass.
Snuff-Snuff: (бере інший будиночок, виглядає у віконце):
I have a house of sticks.
Naff-Naff: (бере третій будиночок, виглядає у віконце):
I have a house of bricks.
Звучить музика. З 'являється Вовк.
Wolf: Му name is Wolf.
Children: Go away, Big Bad Wolf!
Wolf: Hush, children! I see three little pigs.
Children: Go away, Big Bad Wolf!
Вовк стукає у віконце першого будиночка.
Wolf: Niff-Niff, let me in.
Niff-Niff: Oh, no! Go away, Big Bad Wolf!
Вовк дме у віконце другого будиночка.
Wolf: Snuff-Snuff, let me in.
Snuff-Snuff: Oh, no! Go away, Big Bad Wolf!
Вовк дме на будиночок, будиночок не падає. Поросята ховаються у будиночок Неф-Нефа.
Wolf: Naff-Naff, let me in.
Naff-Naff: Go away! Go away, Big Bad Wolf!
Вовк дме три рази, будиночок не падає. Поросята вибігають з палицями, танцюють і співають.
We aren’t afraid of Big Bad Wolf,
Big Bad Wolf, Big Bad Wolf.
We aren’t afraid of Big Bad Wolf,
Tra-la-la-lala!
Teacher: Молодці, діти. Ви допомогли поросятам прогнати Вовка. Ви всі виконали завдання, які вам траплялися під час нашої подорожі.
Додатки
Малюнок 1. The map of Travelling
1. м. Хорол – Чорне море — t. Khorol —The Black Sea
2. Чорне море – Червоне море — The Black Sea — The Red Sea
3. Червоне море – острів Загадок — The Red Sea — The Island of Riddles
4. Острів Загадок – острів Звірів — The Island of Riddles —The Island of Animals
5. Острів Звірів – протока Бадьорості — The Island of Animals —The Stream of Chefuness
6. Протока Бадьорості – — Жовте море — —The Stream of Chefuness —The Yellow Sea
7. Жовте море – Країна Казок — The Yellow Sea — Fairyland
8. Країна Казок – Біле море — Fairyland — The White Sea
9. Біле море – місто Хорол — The White Sea — t. Khorol.