Урок - подорож до країни Леголенд

Про матеріал
Розкрити, зберегти, та розвинути внутрішній потенціал кожного учасника; сформувати цілісний світогляд та збагачувати ігровий досвід засобами конструктора Лего; вчитися керувати власними емоціями в процесі роботи в групі;розвивати креативний підхід до створення конструкцій. Категорія: молодший шкільний вік (6-10 років).
Перегляд файлу

«Подорож до країни Леголенд»

 

Мета: розкрити, зберегти, та розвинути внутрішній потенціал кожного учасника; сформувати цілісний світогляд та збагачувати ігровий досвід засобами конструктора Лего; вчитися керувати власними емоціями в процесі роботи в групі;розвивати креативний підхід до створення конструкцій; сприяти успішній самореалізації; удосконалювати комунікативні навички, уміння роботи в парі та групі; розвивати навички розподілення обоз’язків  при сумісній роботі.

Категорія: молодший шкільний вік (6-10 років).

Обладнання: контейнер з деталями конструктора Лего, карта Леголенду, торбинка, набір «сюрпризів» ( по кількості більше ніж учасників; це цукерки, печиво, сухофрукти,тощо), невеличкі коробочки з позначками виду деталі конструктора, «елементи» країни Леголенд – паперові будиночки, дерева,книжки (додаток 1), тощо.

Доброго дня! Я рада вітати Вас! Інколи за нашими  вікнами дощить та хмарно і тоді настрій не веселий.

Але є фантастична країна, де немає хмарної погоди. Там завжди світить сонечко і тепло. У мешканців цієї країни завжди веселий настрій. Вони допомагають один одному, ніколи не сваряться і всі поміж собою дружать!

Вам цікаво, що це за місто?Ви хотіли б побувати у цій країні? Це країна Леголенд! Я пропоную Вам  відправитися !

Але спершу нам потрібно знайти вірних  друзів, помічників, які будуть допомагати нам у цій фантастичній подорожі!

 

 

Знайомство  «Мій вірний друг» ( 5-7 хв.)

Мета: створення позитивної атмосфери у групі, знайомство учасників між собою.

Обладнання: торбинки с елементами Лего. Кожного елемента 2 шт, 3-4 кольору.

Хід: кожен учасник достає один елемент. Учасники з однаковими деталями утворюють пару. На протязі 1 -2 хв. пари розпитують один у одного як можна більше інформації – що любить - не любить, хобі, домашні улюбленці і т.д.. Після закінчення кожен учасник  розповідає про свою «пару» .

Ось ми і познайомилися ближче один з одним. Хороші у нас учасники подорожі? Я впевнена, що всі будуть у згоді у нашій подорожі! В подорож!

Ось наша карта країни Леголенд (на фліпчаті висить ватман з намальованою  країною Легогенд). Але Ви бачите, що це нова, недосліджена країна. Ми бачимо на ній тільки річки та гори. Ніяких будівель. Для того, щоб збудувати хатини, що нам потрібно?(будівельний матеріал)Вірно! Ось зараз ми і почнемо шукати наш матеріал  для будівництва!

Після завершення попередньої гри у учасників залишилися елементи Лего. Учасники діляться на команди   «за кольорами». Буде 3-4 команди.

Гра «Розклади деталі по місцях» (10 хв)

Мета: розвиток вміння працювати в групах, розвиток уваги, удосконалення вмінь розподілення обов’язків у роботі в групі, розвиток комунікативних навичок, вміння розподілити обов’язки.

Обладнання: коробочки з намальованими елементами конструктора, деталі конструктора у великій коробці.

Хід: учасникам даються коробочки і конструктор. Вони повинні за 3 хвилини розібрати по коробочках як можна більше деталей конструктора. Хто все розбере без помилок той і виграв. Учасники команд перевіряють один одного.

 Ви молодці! Дивіться як багато ми зібрали будівельного матеріалу! А зараз я пропоную  побудувати будиночки для мешканців Леголенду.

Гра «Побудуй» (10 хв.)

Мета: розвиток креативності, комуникативності, вміння працювати у групі.

Обладнання: коробочки з елементами Лего з попередньої гри, велика коробка з елементами Лего.

Хід: у учасників на столі коробочки в елементами конструктора. Кожна група уважно дивиться та обмірковує, що можна побудувати з цих деталей. Всі деталі потрібно задіяти у споруді. Також можна обрати з великого кошика з Лего ще 5 необхідних деталей.

На будівництво відводиться 5 хвилин. Потім доповідач з кожної групи презентує свій витвір.

Яка чудові споруди у нас вийшли! У кожної своя цікава історія. А зараз я пропоную перенести споруди на нашу карту, посадити дерева та квіти.

Гра «Наша країна»

Мета: отримати зворотній зв’язок від учасників .

Обладнання: карта Леголенду, «елементи» країни Леголенд (додаток 1).

Хід: кожному учаснику пропонується обрати «фрагмент» країни (паперові дерево, будинки, квіти, т.д.)  наклеїти їх на карту Леголенду та пояснити,чому обрали самє цей фрагмент.

На цьому наша подорож завершається. Я сподіваюсь, що Вам сподобалось у країні Леголенд. До нових зустрічей!

Я сподіваюсь, що Вам сподобалось наше заняття.  Я хочу подякувати Вам за активність та увагу. Кожному для Вас я підготувала сюрпризи!

Психологічна гра «Таємниця»

Мета: викликати позитивні емоції у учасників.

Обладнання:  мішечкі з «сюрпризом» (родзинки, цукерки-драже, маленьке печиво, сухофрукти, інше), великий непрозорий пакет або торбинка.

Хід: кожному учаснику пропонується взяти з великого пакету маленький «сюрприз». Можна торкатися до всіх «сюрпризів», але не дивитися на них, і обрати, який більш за все сподобався за дотиком. Коли кожний учасник витягнув «сюрприз» пропонується сформувати для групи побажання на майбутнє, яке навіяв «сюрприз».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1.

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0cd0/0003dd5f-26fcb051/hello_html_m525a61d8.pnghttp://ds04.infourok.ru/uploads/ex/098f/0002a19e-d4f15c6a/hello_html_mb57fc2d.jpg

http://kartin.fastimagess.ru/img-q5y5x5n4g40414r5m4d4p2n5w5y5h4g4v23664n4a48436q206u4/get/6610/47407354.74f/0_f1334_374b16b4_orig.pnghttps://thumbs.dreamstime.com/z/%C3%A1rbol-del-resorte-de-la-silueta-del-vector-4751900.jpg

http://www.stihi.ru/pics/2016/06/22/8303.jpg

https://walldeco.ua/img/gallery/2/thumbs/thumb_l_2319.jpghttp://img.ifreepic.com/1040/85040_icon.jpg

http://img3.stockfresh.com/files/c/clairev/m/27/2618907_stock-photo-cartoon-flowers-collection-2.jpg

http://02edu.ru.images.1c-bitrix-cdn.ru/upload/iblock/052/%D1%81%D0%BE%D0%BB%D0%BD%D1%8B%D1%88%D0%BA%D0%BE.jpghttp://xn----htbc6aclibhc6h.xn--p1ai/upload/iblock/9f0/9f0cc383c4a236cca009b9633475841d.jpg

http://english2play.com/smarty/images/playground.gifhttp://imenno.ru/wp-content/uploads/2014/04/1336972577_559.jpg

http://pochatkova8.at.ua/moi_faily/sm_full.gifhttps://www.featurepics.com/StockImage/20150530/summer-fairy-stock-illustration-3604719.jpg

http://www.stihi.ru/pics/2017/01/12/7193.jpghttp://www.stihi.ru/pics/2017/01/12/7193.jpghttp://www.stihi.ru/pics/2017/01/12/7193.jpg

http://www.anypics.ru/pic/201304/640x480/anypics.ru-63329.jpghttp://xn--80ahqp1a0a3a.com/wp-content/uploads/2016/06/%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B9-%D0%B8%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%8C.jpg

http://printonic.ru/uploads/images/2016/03/14/.tmb/thumb_img_56e658cb235f8_resize_900_5000.jpg

http://krasnoyarsk.doski.ru/i/03/46/11034679.jpghttp://st.vkysnoezdorovie.ru/9/1710/393/fruit-strawberry-raspberry.jpg

http://sepimages.ru/uploads/images/d/l/j/dlja_komputera_foto_5.jpghttp://ooopok.hol.es/vegetables.jpghttp://www.nata-servis.ru/img/project_6_big.jpghttp://static4.depositphotos.com/1005091/369/v/950/depositphotos_3690205-Pile-of-four-old-books.jpghttp://pm-plus.ru/images/855025_b.jpghttps://shopudachi.ru/upload/iblock/eee/eee6fa8c4d8dbc7251ab1fc99da5e88b.jpg

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку