Тема: Кольори. Свята
Цілі уроку:
Дидактичні: повторити лексичний матеріал з тем «Школа», «Кольори», «Свята»; формувати навички та вміння в усіх видах мовленнєвої діяльності у межах тем вивченої лексики;
Розвивальні: продовжувати розвивати пам'ять, мислення, увагу, уміння працювати в групах, парах, колективно та індивідуально;
Виховні: продовжувати виховувати почуття справжньої дружби, бажання допомагати друзям, а також формувати позитивні риси характеру: допитливість, працьовитість, наполегливість у подоланні труднощів; доброту, чуйність.
Тип уроку: урок-подорож.
Обладнання: мультимедійна дошка, алфавіт, картки із завданнями, магнітофон, іграшки, дошка, тематичні малюнки.
Методи і прийоми проведення уроку: монологічне й діалогічне мовлення учнів, робота з картками, аудіювання, читання й письмо.
Урок - подорож «Кольори. Свята» 2 клас
Тема: Кольори. Свята
Цілі уроку:
Дидактичні: повторити лексичний матеріал з тем «Школа», «Кольори», «Свята»; формувати навички та вміння в усіх видах мовленнєвої діяльності у межах тем вивченої лексики;
Розвивальні: продовжувати розвивати пам’ять, мислення, увагу, уміння працювати в групах, парах, колективно та індивідуально;
Виховні: продовжувати виховувати почуття справжньої дружби, бажання допомагати друзям, а також формувати позитивні риси характеру: допитливість, працьовитість, наполегливість у подоланні труднощів; доброту, чуйність.
Тип уроку: урок-подорож.
Обладнання: мультимедійна дошка, алфавіт, картки із завданнями, магнітофон, іграшки, дошка, тематичні малюнки.
Методи і прийоми проведення уроку: монологічне й діалогічне мовлення учнів, робота з картками, аудіювання, читання й письмо.
Хід уроку
І. Введення в сферу іншомовного мовлення.
1. T. It’s time to start our lesson. Get ready for the lesson please. Stand up! Stand still! Look!
Встало сонечко, посміхнулось
Good day, good day.
Ми до сонечка потягнулись
Good day, good day.
Побажаєм всім здоров’я
Be health, be health
Настрій вам на цілий день
And every day, every day.
Підтягнулись, підрівнялись
Продзвенів дзвінок,
Розпочинаємо наш урок.
Let’s start our English lesson.
Good morning, children!
Ps. Good morning my teacher!
Good morning my friends!
Good morning my pencils!
Good morning my pens!
Good morning my book!
Good morning my bag!
Good morning my chair!
Good morning my desk!
Good morning, good morning ,
Good morning to you.
Good morning, good morning
We are glad to see you.
T. I am glad to see you, too. Sit down, please!
2.Подивіться на дошку. Сонечко і хмарка. Це наче прогноз вашого настрою. Подивимось скільки промінчиків у сонечка, і скільки краплинок у хмарки.( у кого гарний настрій, той додавав промінчик сонечку; якщо поганий – додали хмаринці крапельку)
3. Мовна зарядка.
T. Who is on duty today? Come here. Tell about yourself. Ти сьогодні телеведучий.
P. Hello! I am… I am a girl/a boy. I’m … I live in Ukraine. I live in Kyrykivka. I like dogs.
4. Повідомлення теми та мети уроку.
1) Сьогодні у нас незвичайний урок,
Сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну прекрасну, в країну чудову,
Де всі полюбляють англійську мову.
На шляху своєму ми зустрінемо
Перешкод багато та завдань,
Але парти своєї ми не покинемо,
Відповідь знайдемо до запитань.
2) Тема нашого уроку: кольори. Свята. Сьогодні ми повторимо вивчені слова з тем « Школа», «Кольори», будемо читати , писати, грати в ігри, розповідати.
ІІ. Основна частина уроку.
Починаємо ми наш урок з казки про язичок. Вирішив наш друг Mr. English Tongue на ймення j піти до театру, подивитися виставу про веселих гномів. Він вийшов на вулицю погуляти. Було тепло, світило сонечко, співали пташки: [^],[u], зизчали мухи [dz],[dz], і він пішов до ставка. Став кидати камінці [b] ,[b], а потім вирішив скупатися. Але раптом подув вітер і пішов дощик [p], [p].І наш приятель замерз [o], [o], [w], [w]. Він побіг додому й почав кашляти [k],[k]. Йому викликали лікаря. Лікар прийшов і здивувався [o], [o], попросив сказати а:, а:. але в нього так боліло горло, що виходило тільки: [e e e],[i i i] [ i: i:i:]. Лікар дав язичку гіркі ліки . Він випив і почав засинати. А уві сні до нього прийшли веселі гноми й почали жартувати: еі, еі, еі, ай, ай, ай, ой, ой, ой. Але найстарший гном попросив їх не кричати [s], [s], [s].
1)What colour is it? – It is red.
2) green – зелений як травичка.
Blue – блакитний як водичка.
Yellow – жовтий як курчатко.
Black – чорний як калюжа.
Pink – рожевий , наче ружа.
Red – червоний, наче мак.
White – іде білий, білий сніг,
Що покрив увесь поріг.
Brown – маленьке ведмежатко, Таке коричневе, як татко.
Коричнева спинка, коричневі боки
У ведмежатка- лежебоки
3) Аnd now tell me please word combination: green – a green tree,blue – a blue copybook …
4. Thank you , children. Подорож наша буде тривалою, а ми з вами одна команда. Давайте познайомимось. Let’s sing a song.( Hello! Hello! What’s your name? What’s your name? I am Mike. I am Jane. That’s my name.)
5. Капітани команд познайомляться і назвуть нам членів команди. (her name is… his name is …)
6.Фізкультхвилинка. Зарядка для очей.
Look at the window!
Look at the door!
Look at the cealing!
Look at the floor!
7. Good, children. Thank you. Ми наближаємося до затоки загадок. Щоб не трапилося аварії корабля, потрібно відгадати декілька загадок і виконати деякі завдання.
1) Let’s play. Say the rhyme. Назовіть слова в риму.
Bed red
Night white
They grey
Town brown
Think pink
Crack black
Seen green
Fellow yellow
Glue blue
2. Загадки.( на екрані й на кольорових листочках) 1) I am black and white. I am small. I can jump, I can run. I am under the table. ( a cat)
2) It is blue. It is nice. It is in the bag ( a copybook).
3) It is red. It is small. It is on the table. (a pen).
4) It is white. It is big. It is at the Christmas tree. ( Snowman)
8. And now let’s do exercises for our fingers. (shark’s family). Вправи супроводжуються рухами пальчиків, різними для кожного члена сім’ї)
Baby shark granny shark
Sister shark grandpa shark
Brother shark lady swims (леді побачила акул
Mother shark попливла швидше)
Father shark lady swims, ham – happy shark.
9. Ви знаєте, що на морі є пірати. От вони і тут постарались. Морські пірати знищили деякі літери.
а) давайте повторимо літери, які ми вивчили.
б) Let’s play.”In a doctor”. Show the letter.( на прийомі в окуліста) один учень “лікар» показує букви, інший називає. Якщо помиляється, виходить інший.
в) Робота за картками.( написати малі літери, з’єднати велику й малу літери, знайти подібну, учень біля дошки пише слова із друкованого тексту)
10.Наш корабель знявся з якоря і продовжує свій шлях. Попереду в нас протока «Бадьорості». Ми добре працювали, так стомилися.
Stand up! Hands up!
Hands down!
Hands on hips!
Sit down!
Stand up! Clap! Clap!
Hands down! Clap! Clap!
Bend left! Bend right!
Sit down please!
11. Very good. Thank you. Ліворуч за бортом острів, де живуть люди, звірі. Але на острові щось трапилось. Жителі острова посилають нам сигнал “SOS”. Треба їм допомогти. Зробимо зупинку. Чи можете ви уявити собі життя без кольорів? Ось подивіться. Жителі цього острова прокинулись і побачили, що все навкруги сіре. Всі фарби зникли.
12. Фонетична розминка. 1) пригадайте кольори, які починаються з таких звуків: [b] – blue, brown, black
[r] – red
[g] – green
[p] – pink
[j] – yellow
2) А тепер давайте посадимо тут квіти.
3) (на екрані з’являється кольоровий острів) Look! The flowers are colour. The trees are green. Island is nice.
4) A хто знає вірш про кольори?
1.One, two,
Green and blue.
Up and down
Red and brown.
2.Red and yellow,
Green and blue.
Lots of colours.
For me and you!
Hello, Tom! How are you?
13. А ось до нас завітав гість. ( мавпа вітається). Вона хоче з вами познайомитися.(знайомиться з учнями. What is your name? How old are you? Where do you live?). Мавпа живе на острові біля магазину. Вночі, коли всі сплять ,вона забиралася до магазину і виносила іграшки. Мавпі стало соромно і вона повернула всі іграшки.
14. ( на екрані з’являється собачка). Who is this? Вона буде охороняти магазин. Вона гавкає і називає свої улюблені кольори: gr-gr-green, br-br-brown, gr-gr-grey. Давайте погавкаємо разом з собачкою, щоб мавпа втекла. Gr- gr-green, br-br-brown, gr-gr-grey.
15. На острові є школа. Тут живуть Буратіно й Мальвіна. Вони ходять до школи. Давайте допоможемо Буратіно скласти портфель. (на екрані портфель, книжка, ручка, олівці). Діти називають предмети. Буратіно дякує.
16. А в школі зараз урок читання. Давайте почитаємо.( по цепочці).
(впр. 4, с. 65)
17. Фізкультхвилинка. В школі є лікар. Давайте пройдемо медогляд.
«Лікар» Stand up! Go! Run! Swim! Fly!
1, 2, 3, 4, 5
Clap! Clap! Clap!
1, 2, 3, 4, 5.
Stap! Stap! Stap!
Sit down please!
18. На острові можна ловити рибу. (зроблений акваріум і діти
«ловлять» рибу) Подивіться, яку ми рибу спіймали. А ця рибка не проста, а чарівна. На ній щось написано.
Listen! My name is Ann. I am a girl. I am seven. I live in Ukraine. I live in Kyiv. I have a mother, a father, a brother, a sister.
19. That’s right. Пливемо далі за курсом. Але що трапилося? Корабель збився з курсу. Насувається буря. Почався сильний шторм. Наш корабель кидає в різні сторони. Щоб знайти правильний шлях, ми повинні виконати завдання. 1) допоможіть порахувати Мальвіні й Буратіно.2) гра « Хто швидше порахує до 10»
20. Oх, ми трішки стомилися, такі складні завдання робили. Але все гаразд. Ми знову пливемо. На морі штиль. Можна й відпочити. Нумо, діти, запливемо в бухту римування. Rhymes. Я читатиму українською мовою, а ви підбиратимете риму англійською.
1) Пральний засіб фірми «Tide»
Означає слово «White».
2) Море, де стоїть Артек
По-англійськи буде «Black».
3) Колір лісу і долин
По-англійськи буде «Green».
4) Брат мій грає у хокей
У сірій формі
Сірий – grey.
5) Жовте курча каже: «Hello!»
Жовті лапки, жовті крильця.
Жовте – yellow.
6) А у Петі є мопед
Його колір буде – red.
7) Небо чисте я люблю
Воно має колір – blue.
21. Ми відпочили. Наша подорож добігає кінця. Ми повертаємось додому. Ми були справжніми мандрівниками. А ось і наше село, будинки, наша школа. А хто нас чекає? (на екрані мама, тато, сестра, брат). Діти називають. І звичайно наші улюбленці собачка і кіт.
22. Look! It is snow! А хто розповість віршик про сніг?
Snow falls, falls, falls,
Let’s play snowbolls.
Dear friends, Bill and Ben,
Let us make a big snowman!
Look! This snowman is funny! The snow is white.
23. Скоро Новий рік, Різдво. Let’s decorate a Christmas tree! Help me please! (діти вішають на ялинку іграшки й називають їх).
Oh, Christmas tree is very nice. And now let’s sing a song” We wish you a Marry Christmas”.
ІІІ. Заключний етап уроку.
Ps. Good bye my teacher!
Good bye my friends!
Good bye my pencils!
Good bye my pens!
Good bye my book!
Good bye my bag!
Good bye my chair! Good bye my desk!
Діти отримують звірят: червоний – very good, зелений – good, жовтий – bad.
Підготувала Колісніченко К.Т.
Кириківська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Великописарівського району
Сумської області