План реалізації STEM-проекту
Актуальність проекту. Штучно створити умови природних зон Африки, на території нашої країни. Чи зможуть кімнатні рослини вижити в штучних умовах природних зон Африки. Створити віртуальну подорож рослинним та тваринним світом Африки.
Стислий опис: Учні мають розробити умови природніх зон Африки, подорожуючи ПК порівняти, чи можуть в цих умовах вижити кімнатні росили притаманні наших кліматичних умов.
Очікувані результати проекту: : продовжити формування пізнавальної активності учнів, вміння самостійно здобувати знання, розширити кругозір дітей, формування вмінь працювати з картою, аналізувати, робити висновки. Виховувати почуття гідності, відповідальності, зацікавлене ставлення до навчання, розвивати інтерес до географії, математики, біології, інформатики.
Назва проекту |
Урок – подорож шматочок Африки у мене на вікні |
||
Автор проекту |
Цика Карина Олександрівна |
||
Тип проекту |
Урок - подорож |
||
Компетентності |
Спілкування державною мовою, математична, інформаційно-цифрова, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність |
||
Оцінювання проекту |
Елементи взаємооцінювання та самооцінювання |
||
|
|
||
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів |
|||
S (науки) |
Географія природні зони Африки Математика математичні рівняння щодо площі материк Біологія порівняти спосіб життя кімнатних рослин в штучних умовах природніх зон Африки |
||
T (технології) |
Інформатика пошук інформації за допомогою інтернет ресурсів, та створення презентацій по групах. |
||
R (читання+письмо) |
Створюють інформаційний допис до презентації |
||
E (інжиніринг) |
Пошук кімнатних рослин, для імітування умов життя в природних зонах Африки |
||
A (мистецтво) |
Розробляють фонове зображення до кожної рослини та підходящої природньої зони |
||
M (математика) |
Обчислити загальну площу материку, порахувати скільки омиває океанів Африку |
||
Складові STEM-проекту |
Предмет, клас, навчальна тема (розділ) |
Навчальні цілі |
Дослідницькі завдання, орієнтовний термін виконання |
Географія , 7 клас, розділ «Африка» |
Учні визначають географічне положення материка та природні зони |
Підготувати інформацю по темі уроку |
|
Біологія, 6 клас, розділ «Квіткова рослина» |
Дослідити етапи розвитку квітки |
Вивчити умови існування кімнатних рослин |
|
T (технології) |
Інформатика, 5 клас, Мережеві технології та Інтернет, Опрацювання текстових даних 6 клас, Комп’ютерні презентації |
Обробити знайдену навчальну інформацію. |
Учні обробляють та впорядковують навчальну інформацію та оформлюють набуті знання в презентацію |
R (читання+письмо) |
Ураїнська мова |
Учні навчаються оформляти дописи в презентаціях |
Діти правильно оформлюють дописи в презентаціях та відтворюють їх усно |
E (інжиніринг) |
Трудове навчання, 5-9 класи |
Учні вирішують, які необхідні матеріали для даного дослідження |
Сконструють фон, та виберуть підходящі кімнатні рослини для різних природніх зон |
A (мистецтво) |
Образотворче мистецтво, 5 клас. Тема «Живопис» |
Учні розроблюють фонову заставку із використовуванням картонних технологій. |
Створити фон для обраної природної зони |
Проектні ризики |
Заходи, спрямовані на зменшення їх негативного впливу |
||
Відсутня мотивація до роботи над проектом |
Чи є вибрана тема актуальною, та підібрати цікаві завдання до віку учасників уроку |
||
Відсутній час на роботу над проектом |
Епідем ситуація в країні, що не дозволяє розслабитися, так як може хтось захворіти і не буде вчасно підготовлений або проведений урок. |
||
Обладнання, необхідне для реалізації проекту |
|||
Обладнання: |
Фарби, картон, вода, освітлення, пісок |
||
Інгредієнти: |
Кімнатні росли |
||
Програмне забезпечення, необхідне для реалізації проекту |
|||
Для планування роботи над проектом |
Комп’ютер, інтернет ресурси |
||
Для презентації результатів роботи над проектом |
Комп’ютер, принтер, телевізор або проектор |
||
Для створення відеофільму |
Комп’ютер, програми для створення відео або презентації |
||
|
Веб-ресурси, необхідні для реалізації проекту |
||
Для створення сайту (блогу) проекту |
Інтернет ресурси, комп’ютер |
||
Діяльність після виконання проекту |
|||
|
Наша гіпотеза може бути спростованою підтвержденою. Що кімнатні рослини нашого клімату можуть вижити в природних зонах Африки. |
||
|
|