урок - подорож STEAM

Про матеріал
план реалізації Steam- проекту з географії. Урок містить в собі елементи інтеграції міжпредметних зв'язків.
Перегляд файлу

 

План реалізації STEM-проекту

Актуальність проекту. Штучно створити умови природних зон Африки, на території нашої країни. Чи зможуть кімнатні рослини вижити в штучних умовах природних зон Африки. Створити віртуальну подорож рослинним та тваринним світом Африки.

Стислий опис: Учні мають розробити умови природніх зон Африки, подорожуючи ПК порівняти, чи можуть в цих умовах вижити кімнатні росили притаманні наших кліматичних умов.

Очікувані результати проекту: : продовжити формування пізнавальної активності учнів, вміння самостійно здобувати знання, розширити кругозір дітей, формування вмінь працювати з картою, аналізувати, робити висновки. Виховувати почуття гідності, відповідальності, зацікавлене ставлення до навчання, розвивати інтерес до географії, математики, біології, інформатики.

 

 

Назва проекту

Урок – подорож  шматочок Африки у мене на вікні

Автор проекту

Цика Карина Олександрівна

Тип проекту

Урок - подорож

Компетентності

Спілкування державною мовою, математична, інформаційно-цифрова, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність

Оцінювання проекту

Елементи взаємооцінювання та самооцінювання

 

 

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)

Географія природні зони Африки

Математика  математичні рівняння щодо площі материк

Біологія порівняти спосіб життя кімнатних рослин в штучних умовах природніх зон Африки

T (технології)

Інформатика пошук інформації за допомогою інтернет ресурсів, та створення презентацій по групах.

R (читання+письмо)

Створюють інформаційний допис до презентації

E (інжиніринг)

Пошук кімнатних рослин, для імітування умов життя в природних зонах Африки

A (мистецтво)

Розробляють фонове зображення до кожної рослини та підходящої природньої зони

M (математика)

Обчислити загальну площу материку, порахувати скільки омиває океанів Африку

Складові STEM-проекту

Предмет, клас, навчальна тема (розділ)

Навчальні цілі

Дослідницькі завдання, орієнтовний термін виконання

S (науки)

Географія , 7 клас, розділ «Африка»

Учні визначають географічне положення материка та природні зони

Підготувати інформацю по темі уроку

Біологія, 6 клас, розділ «Квіткова рослина»

Дослідити етапи розвитку квітки

Вивчити умови існування кімнатних рослин

T (технології)

Інформатика, 5 клас,

Мережеві технології та Інтернет,

Опрацювання

текстових даних

6 клас, Комп’ютерні

презентації

Обробити знайдену навчальну інформацію.

Учні обробляють та впорядковують навчальну інформацію та оформлюють набуті знання в презентацію

R (читання+письмо)

Ураїнська мова

Учні навчаються оформляти дописи в презентаціях

Діти правильно оформлюють дописи в презентаціях та відтворюють їх усно

E (інжиніринг)

Трудове навчання, 5-9 класи

Учні вирішують, які необхідні матеріали для даного дослідження

Сконструють фон, та виберуть підходящі кімнатні рослини для різних природніх зон

A (мистецтво)

Образотворче

мистецтво, 5 клас.

Тема «Живопис»

Учні розроблюють фонову заставку із використовуванням картонних технологій.

Створити фон для обраної природної зони

Проектні ризики

Заходи, спрямовані на зменшення їх негативного впливу

Відсутня мотивація до роботи над проектом

Чи є вибрана тема актуальною, та підібрати цікаві завдання до віку учасників уроку

Відсутній час на роботу над проектом

Епідем ситуація в країні, що не дозволяє розслабитися, так як може хтось захворіти і не буде вчасно підготовлений або проведений урок.

Обладнання, необхідне для реалізації проекту

Обладнання:

Фарби, картон, вода, освітлення, пісок

Інгредієнти:

Кімнатні росли

Програмне забезпечення, необхідне для реалізації проекту

Для планування роботи над проектом

Комп’ютер, інтернет ресурси

Для презентації результатів роботи над проектом

Комп’ютер, принтер, телевізор або проектор

Для створення відеофільму

Комп’ютер, програми для створення відео або презентації

 

Веб-ресурси, необхідні для реалізації проекту

Для створення сайту (блогу) проекту

Інтернет ресурси, комп’ютер

Діяльність після виконання проекту

 

Наша гіпотеза може бути спростованою підтвержденою. Що кімнатні рослини нашого клімату можуть вижити в природних зонах Африки.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Карина Цика
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку