Урок - презентація Ірен Роздобудько "Дикі образи дикобраза"

Про матеріал

Урок навчання грамоти з використанням технології розвитку критичного мислення (1 клас). Тип уроку: позакласне читання. Методи та прийоми, які використані на уроці:"Дерево передбачень", "Фішбоун", "Сенкан", "Незакінчене речення". До уроку написала власні вірші.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок навчання грамоти з використанням технології розвитку критичного мислення (1 клас) ТЕМА: Ірен Роздобудько “ Дикі образи дикобраза ” МЕТА: формувати предметну компетентність:ознайомити учнів з творами Ірен Роздобудько, учити розуміти емоційно – образну думку автора, актуалізувати знання про тварин; формувати ключові компетентності: розвивати навички навчального співробітництва; створити умови для розвитку критичного мислення, учити робити аналіз прочитаного,навчити дітей читати з розумінням, уміти висловлювати власну думку, критично та системно мислити, приймати рішення. ОБЛАДНАННЯ:Хрестоматія сучасної української літератури для читання в 1- 2 класах серії “Шкільна бібліотека”/ укладач Стус Т.В.,- Львів: Видавництво Старого Лева , 2016.-160 с. ТИП УРОКУ: позакласне читання МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ: “Дерево передбачень”, робота в групах, “Фішбоун”, “Сенкан”, “Незакінчене речення”

Номер слайду 2

ХІД УРОКУ Організаційний момент Скликав нас усіх дзвінок, Ми зібрались на урок. Будем дружно працювати, Час даремно не втрачати. І. Актуалізація опорних знань учнів Мені приснився дивний сон: Бачила я казок мільйон. Там Буратіно з Мальвіною Грає в футбол, Кіт у чоботях взяв мишу в полон. Незнайко поволі складає вірші. А Вінні сміється від душі. Коза – дереза веде козенят, А вовк – волоцюга ганя зайченят. Та раптом сон мій закінчився І казковий світ враз десь подівся. А вам, любі діти, сьогодні приснився казковий сон? Які казкові герої вам приснилися? А хотіли б ви дізнатися про незвичайну тваринку?

Номер слайду 3

Наш урок читання Про тваринку незвичайну. Казку прочитаємо І цікавого дізнаємось. Відгадування загадок Голки виставляє враз, Не їжак, а …. (дикобраз) Манну кашу їв їжак, Щодня по 20 раз. Спортом він займався І водою закалявся… Став рости і розвиватись, Серед братів виділятись. Виріс за рік у 10 раз.. Ким же став їжак? (дикобразом) Дикобраз, дикобраз Завітав до нас у клас. Хоче знати він усе: Де живе, і як росте? Хто дружити з ним хотів? Допоможем ми йому? Вирушаймо всі у путь. Сьогодні на уроці ми прочитаємо казку – оповідання Ірен Роздобудько “Дикі образи дикобраза”

Номер слайду 4

ІІ. Осмислення , пошук відповідей. Прийом “Дерево передбачень” -Прочитайте назву оповідання – казки. -Про кого розповідатиметься у творі? -Які події будуть описані? (учні озвучують , вчитель записує і приклеює листочки на дерево) -Що вам відомо про цю тваринку? - Чому ця тваринка має таку назву? (відповіді учнів) Ох, і назви ж інший раз придумують тваринам. Але незважаючи на страхітливу назву, дикобраз — це мила, практично невинна тварина. Просто у дикобраза видозмінений волосяний покрив. На животі і мордочці, шерсть м’яка і приємна на дотик, а на спині перетворилася на довгі (до 30 см) голки.  Ці голки — основний захист  дикобраза від ворогів, хоча їх у нього і небагато. Дикобрази поширені в Європі, США, Канаді, Індії, Африці, Азії і Південній Америці. Протягом дня вони сплять і стають активними у вечірній час. Дикобрази спроможні піднятися на дерево. Вони – травоїдні тварини, харчуються листям, корою, фруктами.

Номер слайду 5

Читання тексту вчителем (3 абзаци) Читання учнів “Ланцюжком” (до кінця тексту) -Чи ствердились ваші передбачення? Прийом “Фішбоун” робота в групах -Яку проблему порушує автор? -Чому в дикобраза на початку твору не було голок? -Чому виростали голки після кожної образи? -Які причини привели до проблеми? -Наведіть факти, що підтверджують причини образ. -Що порадимо дикобразу?

Номер слайду 6

Рефлексія Прийом “Сенкан” ДИКОБРАЗ 1.Самотній, ображений 2.Шукає, сумує, дивується. 3.Голки в тваринки від диких образ. 4. Звірятко Прийом “ Незакінчене речення : -Якби я зустів дикобраза, то… -Тепер я знаю… -Тепер я буду… -Розфарбуйте цю тваринку.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кириченко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кругла Оксана
    Урок цікавий, рекомендую колегам.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
15 січня 2019
Переглядів
5959
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку