Гра "Геометрична головоломка ТАНГРАМ" розвиває в учнів логіку і кмітливість. Презентація позакласного заходу допоможе вчителям математики цікаво провести тиждень математики. В презентації подано історію виникнення гри, правила гри та саму гру.
Танграм - старовинна східна головоломка з фігур, які одержані при розрізанні квадрата на 7 частин особливим чином: 2 великих трикутника, один середній, 2 маленьких трикутника, квадрат і паралелограм. У результаті складання цих частин один з одним виходять плоскі фігури, контури яких нагадують всілякі предмети, починаючи від людини, тварин і закінчуючи знаряддями праці і предметами побуту. Такого роду головоломки часто називають "геометричними конструкторами", "головоломками з картону" або "розрізними головоломками". Танграм означає «сім дощечок майстерності». ТАНГРАМ
Більше 4000 тисяч років тому в однієї людини з рук випала порцеляновий плитка і розбилася на сім частин. Засмучений, він поспіхом намагався її скласти, але кожен раз отримував все нові цікаві зображення. Це заняття виявилося настільки захоплюючим, що згодом квадрат, складений з семи геометричних фігур, назвали Дошкою Мудрості. Легенда про розбиту плитку
Легенда про те, як три китайскі мудреці придумали Танграм Майже дві з половиною тисячі років тому у немолодого імператора Китаю народився довгоочікуваний син і спадкоємець. Йшли роки. Хлопчик ріс здоровим і кмітливим не по літах. Одне турбувало старого імператора: його син, майбутній володар величезної країни, не хотів вчитися. Хлопчикові доставляло більше задоволення цілий день бавитися іграшками.
Імператор покликав до себе трьох мудреців. Один з них був відомий як математик, інший прославився як художник, а третій був знаменитим філософом. Імператор повелів їм придумати гру, бавлячись якої, його син збагнув би начала математики, навчився дивитися на навколишній світ пильними очима художника, став би терплячим, як справжній філософ, і зрозумів би, що часто складні речі складаються з простих речей. математик художник філософ