Підготувала вчитель
Гімназії № 34 м. Кам’янське
Бура Н. С.
Мета: -- поглибити знання про Україну як незалежну державу, її географічне положення;
- формувати переконаність у нетлінності духовних скарбів народу, глибоку повагу до минувшини і сьогодення рідної України;
- на основі дослідницької та пошукової роботи учнів у групах здійснити обмін інформацією;
- виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, розуміння причетності до історії нашого народу;
- формувати уміння працювати в групі і виконувати запропоновані доручення.
Обладнання: зображення пейзажів, фізична карта України, стенд «Державні символи», ілюстрації народних символів – реліквій, портрети українських письменників, дитячі малюнки.
Тип проєкту за складом учасників: груповий.
Вид проєкту: інформаційно - пошуковий.
План роботи над проєктом: пошук і обробка інформації у книгах, енциклопедіях, інтернеті, консультування у бібліотекара, батьків, фахівців.
Оформлення інформації. Представлення проекту.
Тривалість проєкту: тиждень
Кінцевий продукт: виставка робіт
ПЛАН ВИКОНАННЯ ПРОЄКТУ
Формування основної проблеми і дидактичної мети
«Географи» 1. «Україна на карті Європи»
- географічне положення,
- сусіди,
- ландшафт.
«Історики» 2. «Історичні пам’ятки, пам’ятники України»
- інформація, ілюстрації про Державні символи країни,
- підготувати повідомлення про реліквії та їх значення,
- Державні символи України.
«Дослідники» 3. «Цікаві факти про Україну»
- що в Україні най – най – най…