Урок - проєкт Тваринний світ Євразії

Про матеріал
Урок - проєкту , проведений у 4 класі " Тваринний світ Євразії", з використанням практичного завдання. Предмет Людина і світ
Перегляд файлу

Методичний паспорт проєкту

 

«Тваринний світ Євразії. Практична робота: телескопічний механізм ».

 

Учасники проекту: вчитель, учні 4 - А  класу.

Тип проекту: дослідницько – інформаційний, творчий, колективний, короткотривалий.

Мета проекту:

Формування ключових компетентностей:

Вільне володіння державною мовою  - вдосконалювати вміння учнів спілкуватися рідною мовою;

вміння вчитися - організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; доводити роботу до кінця;

соціальної – проєктувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, проявляти ініціативу, почуватися часткою колективу;

інформаційно-комунікативна - вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, користуватися різноманітною довідковою літературою; продовжувати формувати практичні навички роботи із підручником, зошитом;

громадянська здатність екологічно мислити, бережливе ставлення до природи.

предметної компетентності - продовжувати ознайомлювати учнів із природними зонами, тваринним світом Євразії ; досліджувати, як тварини пристосувалися до життя у певних природних зонах; розвивати спостережливість, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати інтерес та бережливе ставлення до тварин.

 

Очікувані результати:

1.Учні навчаться планувати свій час;

2. Здобувати інформацію з різих джерел; аналізувати, систематизувати та представляти отриману інформацію у заданому вигляді;

3.Навчаться проводити цільовий або ефективний пошук в мережі

Інтернет;

4.Отримають досвід публічного виступу під час захисту проєкту.

 

         

 

 

 

 

План виконання проєкту:

 

І етап. Підготовчий

Визначення теми, мети, завдань проєкту, виду проєкту, його тривалості.

 

ІІ етап. Планування

  1. Визначення джерел інформації: книги, періодична преса, енциклопедії, мережа Інтернет.
  2. Розподіл на творчі групи, окреслення завдань.

Перша група « Тундра. Лісотундра».

Завдання: дослідити, які тварини мешкають в даних природних зонах. Творча робота за темою.

Друга група « Тайга. Зона мішаних і широколистяних лісів. Лісостеп. Степ».

Завдання: дослідити, які тварини мешкають в даних природних зонах. Творча робота за темою.

Третя група  «Пустелі. Перемінно-вологі ліси.».

Завдання: дослідити, які тварини мешкають в даних природних зонах. Творча робота за темою.

 Четверта група « Савани і рідколісся. Екваторіальні ліси ».

Завдання: дослідити, які тварини мешкають в даних природних зонах. Творча робота за темою.

П’ята група « Червона книга. Супер майстри».

Завдання: творчі роботи дітей за природними зонами.

           ІІІ етап. Реалізація проєкту

Учні зібрали текстовий матеріал, створили леп буки,  поробки.

ІV етап.   Презентація  результатів  проєкту

Форма проведення :  відкритий урок з курсу « Людина і світ» .

 

Хід уроку

1.Організація початку уроку.

1.1.Читання вірша « Добрий день». Привітання гостей уроку.

Добрий день скажу горбочку,

І стежинці, і ставочку!

Люд зустрічний і рідня,

Доброго усім вам дня!

Хочу я усіх вітати,

Хочу всім добра бажати,

Щоб для тих, кого вітав,

День насправді добрим став.

2. Актуалізація опорних знань.

2.1. Робота над загадкою

Тут найкращий в світі край:

Тибет, Балкани і Алтай,

Карпати, Альпи і Памір –

Найбільші серед усіх гір.

Живемо тут і ти, і я.

Цей материк….. (Євразія)

3. Повідомлення теми і мети уроку.

Діти, сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про тваринний світ, у межах кожної з природних зон, найбільшого материка планети – Євразії.

 3.1.   Методика «Очікування»

- Що ви очікуєте від уроку? Які ваші сподівання?

А моє очікування, що ви будете слухати уважно, відповідати чітко, працювати злагоджено. Я знаю, ви сумлінно готувалися до цього уроку. То ж давайте разом будемо насолоджуватися вашими відповідями.

3.2 Виступ учня ( інформація про Євразію)

3.3.Бесіда

- Що таке природні зони? Це ділянки суші, які отримують однакову кількість тепла і опадів.

3.3. Дослід « Як сонце обігріває Євразію. Телурій».

Діти, давайте пригадаємо, як утворилися природні зони, проведемо дослід.

4. Робота над новим матеріалом.

Наш клас був поділений на групи. Кожна група підготувала інформацію про тваринний світ певної природної зони.

4.1. Звіт першої групи « Тундра. Лісотундра»

4.2. Звіт другої групи « Тайга. Зона мішаних і широколистяних лісів. Лісостеп. Степ».

 

4.3. Робота в групах. Пазл « Тварини»

Завдання:

- скласти пазл

- визначити природну зону поданої тварини

4.4.Звіт третьої групи «Пустелі. Перемінно-вологі ліси.».

4.5. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

Пісня « Поділись своєю радістю»

4.6. Звіт четвертої групи « Савани і рідколісся. Екваторіальні ліси».4.7. Гра « Відгадайте голоси тварин»

4.7. Звіт п’ятої групи « Червона книга. Супер майстри».

- демонстрація творчих робіт учнів.

- Дослід « Тропічний маскарад»

5. Узагальнення і систематизація знань.

5.1. Бесіда

Яким є тваринний світ Євразії?

Чи потрібно охороняти тварин і допомагати їм?

5.2. Практична робота. Прості механізми. Телескопічний механізм. Виготовлення птаха.

З 21 березня по старому звичаю починається місяць птахів.

Діти присвячують його маленьким друзям: влаштовують свято зустрічі з птахами.Сьогодні на уроці ми чули інформацію про різноманітність птахів. Вони є невід’ємною частиною нашого життя . Птахи поширені скрізь. На земній кулі їх налічується більше 8 тисяч видів, а в нашій країні майже 450 видів. Скільки шкідливих комах і личинок знищують вони! За літо, не злічити! Працюють не покладаючи крил!

1 квітня – міжнародний день птахів.

Я пропоную вам виготовити ластівку – цей птах символізує прихід весни і відродження, добро і щастя.

5.3. Виконання роботи

- 2 соломинка різного діаметру

- картон

- скотч

- ножиці.

6. Підсумок уроку

6.1. Рефлексія

Сьогодні на уроці я навчився…навчилася…

Мені було цікаво…

Мені було складно…

Мій настрій…

docx
Додано
7 жовтня 2021
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку