28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок - проект:Здоров’я – найцінніший скарб людини.Основи здоров’я 5 клас.

Про матеріал
Цей матеріал буде сприяти формуванню в учнів необхідності ведення здорового способу життя, допомогти визначити зміст людського життя та своє місце в ньому, уважного ставлення до свого здоров’я; розвивати здатність спостереження, вміння робити висновки, логічно мислити; виховувати вміння бережливо ставитися до власного здоров’я та дотримання гігієнічних вимог.
Перегляд файлу

Урок - проект:Здоров’я – найцінніший скарб людини.Основи здоров’я 5 клас.

Мета:сприяти формуванню в учнів необхідності ведення здорового способу життя,  допомогти  визначити  зміст людського життя та своє місце в ньому, уважного ставлення до свого здоров’я; розвивати здатність спостереження, вміння робити висновки, логічно мислити; виховувати вміння бережливо ставитися до власного здоров’я та дотримання гігієнічних вимог.                                 Компетентності: інформаційна, здоров’язбережувальна, комунікативна, соціальна.                                                                                                                   Обладнання:фотографії, малюнки, схеми, кубик, гроно калини, долоньки.                                                                                   Тип уроку:урок – проект.

                                                                Хід уроку

І.Організаційний етап.                                                                                                                 

Ранкова зустріч:  Здоров’я – це сила, Здоров’я   - це клас

                              Хай буде здоров’я.  У вас і у нас!

ІІ. Повідомлення теми і мети.

Сьогодні ми подорожуємо  до країни Здоров’я. Ми будемо говорити про людське життя, зясуємо  чому слід уважно ставитися до свого здоров’я, попрацюємо в парах та групах, застосуємо вже раніше отримані знання.

Інсценізація притчи ( повчального оповідання)

Одного чоловіка якось запитали:

Що тобі  потрібно, щоб бути повністю щасливим? Може мішок золота?                     Ні, без цього я можу обійтись – відповів чоловік

Може просторий багатоповерховий палац?

І це мені не потрібно.                                                                                                       Може дорогоцінне каміння та прикраси?

У мене ніколи їх не було і я чудово без цього обходився.

Може смачна їжа?

Після важкої праці і черствий шматок хліба здається смачним.

То що ж тобі потрібно для щастя?Те, що не зможуть замінити ні гроші, ні палаци, ні коштовності.

Що, ж це, як ви думаєте?

Що таке здоров’я? ( думки учнів)

Послухаємо вислови про здоров’я.

Здоров’я – це стан життєдіяльності, який відтворює необхідну повноту атрибутів життя людини, що розвиваються.    ( В. Д. Жирнов)

Здоров’я – правильна, нормальна діяльність організму. ( С. І. Ожегов)

Здоров’я – це не все, але без здоров’я все – ніщо. ( Сократ)

Робота в парах. З розрізаних слів скласти прислів’я про здоров’я.

(Нема щастя  (без здоров’я .) У здоровому тілі (здоровий дух) Здоров’я – маємо не дбаємо, а  ( втративши плачемо))

Люди кажуть: « Головне  здоров’я, а все інше буде.» І справді коли людина здорова вона і заробить  гроші і побудує будинок. Щоб довше залишатися здоровими прислухайтесь до мудрої поради, розшифруйте деформований текст:

ДЗОРВОЯ РЕЖИБЕ ЛОЗМОДУ.

Як ви розумієте, цей вислів?

Наше здоров’я в наших руках. Адже кожна людина  сама творець свого здоров’я.

Перевірка домашнього завдання. Скласти казку  « Чарівний клубок» за зачином. « В одній країні жив Чарівник. Коли він зустрів дівчинку то подарував їй чарівний клубок і сказав: якщо ти буде розкручувати нитки клубка повільно твоє життя буде тривати довго, якщо швидко і життя пройде швидко. Дівчинка довго думала….»

Вчитель: Від чого залежить стан нашого здоров’я ?                                            Відповіді учнів: Наше здоров’я  залежить від таких основних чинників: спадковості, рівня медицини, способу життя, екології.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Поділ на 4  групи.

Виконання та перевірка отриманих завдань.

Група Спадковість.

Інформує про вплив спадковості на стан здоров’я людини.(попередній пошук інформації в Інтернеті)

Пам’ ятайте! У здорових батьків народжуються здорові діти.

 Група Рівень медицини.

Повідомлення про систему охорони  здоров’я людини. Сучасні хвороби, сенсації  світової медицини, особливості роботи Житомирського обласного перинатального центру.    

Фізкультхвилинка « Гімн    здоров’я»                                  

Група Спосіб життя.

Пояснити вислів: « Бережи одяг поки новий, а здоров’я – доки молодий»

Назвати правила здорового способу  життя. Сон – один із елементів режиму дня – назвати  його особливості. Назвати найпоширеніших ворогів людства.

Група Екологія.

Розповідають про вплив стану довкілля на здоров’я людини.Особливості сміттєзвалища нашого селища. Збір та переробка використаних батарейок магазином нашого селища  « Електросвіт».      

Планету    живою лишити ти мусиш 

Інакше  сміттям її просто задушиш

У вік електроніки й вічних систем

Ми маєм позбутись сміттєвих проблем

І з гаслом коротким « Хай згине сміття!»

Щасливим зробити планету й життя!

 Пам’ ятайте! Чисте майбутнє – це чисте тепер!

Вчитель:Що ж найдорожче у нашому житті?                                                Здоров’я залежить від кожного з нас. І якщо здоров’я ти з дитинства збережеш  то здоровими будуть і твої діти. Лише кожен з вас регулює своє здоров’я. У ваших родинах є довгожителі. Я хочу дати вам рекомендації, які допоможуть зміцнити ваше здоров’я:

  1. Не сидіть тривалий час біля комп’ютера та телевізора.
  2. Чергуйте працю з відпочинком.
  3. Уникайте споживання шкідливої їжі та спиртних напоїв.
  4. Посміхайтеся, адже сміх покращує загальне самопочуття.
  5. Вирощуйте кімнатні рослини, які насичують повітря киснем
  6. Частіше спілкуйтеся з друзями, рідними.
  7. Контролюйте свої дії, уникайте стресів.
  8. Влітку загартовуйте свій організм, а взимку  правильно підбирайте одяг та взуття.

 ІV.Підсумок.                                                                                                                                         Поділ на 3 групи.                                                                                                                     Перша група  Скласти плакат написавши на долоньках правила здорового способу життя.                                                                                                                           Друга група . Із ягідок калини на які потрібно вписати прислів’я про здоров’я, скласти гроно калини.                                                                                                            Третя група. Вправа кубування. Прочитати слово із букв на кубику і розшифрувати кожну букву використовуючи вже раніше вивчені терміни.                         З - зваженість

Д - доброта

О – обов’язок

Р  - радість

О  - обережність

В  - відповідальність

Я - якість

Вчитель:

Здоров’я  людини – це дар, який потрібно берегти   ще змолоду.

Здоров’я   - то найбільший в світі дар!

Його цінуємо, коли втрачаємо

Молитви шлемо вище хмар.

Бо повернути, як не знаємо.

 Бережи здоров'я змалку

 Бо хазяїн тіла - ти.

Щоб життя прожити довге,

Себе треба берегти.

 

То ж будьте всі здорові!

 

docx
Додано
9 серпня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку