Урок - тренінг "Взаємодія людей і тварин"

Про матеріал
Матеріал підійде до проведення тижня біології або " уроків гуманності".Розвивати групову згуртованість,групову взаємодію, створити приємну обстановку, відволіктися від усіх справ і турбот,показати на скільки важливі в нашому житті домашні улюбленці.
Перегляд файлу

Тренінг взаємодія людей і тварин

Мета показати значимість і необхідність розвитку у школярів гуманного ставлення до тварин довести, що систематична взаємодія з тваринами у повсякденному житті сприяє вихованню гуманності.

Обладнання : аркуші А4,     фломастери або маркери.

ХІД УРОКУ

1.Привітання.

2.Вправа знайомство знайомих (роздати дітям фото тварин переважно, щоб це були коти і собаки)

Запропонувати дітям ототожнити себе з твариною. Яку саме тварину вони обрали і чому?

3. Встановити правила роботи в групі. Тренер пропонує учасникам скласти правила, які будуть дотримуватись під час тренінгу.

Час виконання: 5 хв.

Список правил:

1. Уважно слухати один одного.

2. Правило «Піднятої руки».

3. Поважати думку один одного.

4. Я – висловлювання.

5. Безоціночність суджень.

6. Активність.

7. Правило «стоп».

8. Конфіденційність.

9. Правило єдності (з першої по останню годину тренінгу повинна залишатись та сама кількість учасників)

10. Принцип «Тут і тепер»

11. Вимкнуті телефони.

3.Мозковий штурм «Яке значення відіграють коти і собаки в житті людини?»

Об'єднати в групи « Зима весна літо осінь» на аркушах паперу записати варіанти відповідей учнів.

4. Активізуюча руханка

-Підніміть руки ті ,хто мають вдома кота  або собаку.

Підніміть дві  руки ті ,хто хотіли б мати  вдома кота  або собаку.

Поплескайте в долоні ті у кого піднімається настрій від спілкування  з домашнім улюбленцем.

Потупотіть ногами , хто віддасть свого кота чи собаку комусь.

Підніміться ті хто хотіли б помінятися життям з вашим котом

Похитайте над головою руками ті, хто пишаються своєю тваринкою і готові показати його однокласникам

5. Банк ідей. Запишіть у робочому зошиті ідеї чому люди заводять домашніх улюбленців.

Прочитайте ваші ідеї.

Порівняйте  з загально відомим

Що приносять тварини в життя людини?

Радість в буденне життя

Дають діяльність людині вимагаючи турботи і підходу

Дозволяють думати про когось іншого крім себе

Поліпшують родинні зв’язки

Стимулюють рух  і активність

Підвищують упевненість в собі

6. Перегін літературний

З розрізаних прислів’їв і приказок скласти правильні пари

Кіт мурличе - ………………..гостей кличе

Бачить кіт сало ………………….та сили мало

Він що кішка як ти його не кинь ……………….а він все на ноги стає

Знає кіт………………. чиє сало з'їв

Кіт з хати –…………миші на стіл

Любить кіт рибку та …………… у воду лізти не хоче

Кішці смішки, а……………….. мишці слізки

І собака чує ,…………………… хто його годує

Він як собака на сіні ……… і сам не  гам, і другому не дам

Бійся пса не того ,  що гавкає ,………….     а того ,що лащиться

7. Активізуюча - руханка «Дім, господар, землетрус»

Об'єднатися в трійки. Двоє беруться за руки. Вони — будинок. Один заходить усередину. Він — господар. За командою «Будинок» будинки міняються

місцями. За командою «Господар», господарі міняються місцями. За командою «Землетрус» усі міняються місцями.

8. Аналіз ситуації . Об'єднати учнів у групи. Роздати картки з описом ситуацій. Ситуацію оцінити , запропонувати шлях розв'язання.

Ситуація №1 Ви зайшли в гості до свого друга в нього є собака, який гавкає  на гостей.  Які мають бути дії господаря?

Ситуація №2 У багатоповерховому будинку , завдяки йому всі знають ,що повернулися сусіди з роботи собака – припиняє вити і скиглити. Які мають бути дії господаря?

Ситуація №3. Дві дівчинки гуляють з мопсами  в парку, тваринки не встигають за дівчатками і одна дівчинка взяла тваринку на руки і несе її, а друга веде собачку на натягнутому повідку. Прокоментуйте дії обох дівчаток.

9. Активізуюча руханка. Передають м’ячик по колу називаючи імена( клички) тварин. Залишається той , хто сказав найбільше імен.

10. Оцінювання своїх дій і дій всіх членів сім´ї в ситуації купили собаку ,скільки балів ставимо мамі за те, що годує? Скільки балів ставимо тату ,що нічого не робить з собакою, але дав гроші на її утримання?Скільки ставимо балів бабусі за те,що привела ветеринара ,коли собака захворів? Скільки поставимо балів дідусю за те ,що гуляє кожен день з собакою?І скільки балів поставимо кожен собі? Аргументи.

11. Ситуація де  і як використовують зараз свійських тварин. Записати всі варіанти презентувати відповіді.

12. Вправа «Пов'язані руки» Учасники діляться на пари. Кожній парі стрічкою пов'язують праві руки. Завдання учасників-мовчки намалювати спільний малюнок домашнього улюбленця

13. Рухавка «Тостери-грінки».

Учасники об’єднуються в трійки. Двоє беруться за руки і стають тостером. Один заходить всередину. Він – грінка. За командою «тостер» тостери міняються місцями. За командою: «грінка» грінки міняються місцями. За командою «грінка готова» грінки підстрибують на місці.

14. Завершальна вправа «Спасибі!» сильно поплескати  у долоні і сказати  – СПАСИБІ!

 

 

 

docx
До підручника
Біологія 7 клас (Базанова Т. І., Кузнецова М. О., Кіося Є. О., Павіченко Ю.В.)
Додано
12 листопада 2020
Переглядів
1267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку