Урок - тренінг з фізичної культури на тему : "Харчування"

Про матеріал
Урок - тренінг з фізичної культури в початковій школі з інтерактивними методами навчання.
Перегляд файлу

УРОК-ТРЕНІНГ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Вчитель : Веремчук Я.С.

ТЕМА: Харчування

МЕТА: надати учням поняття про важливість харчування ;

познайомитися з порадами щодо правильного вживання їжі ;

формувати у дітей поняття про зв’язок активного відпочинку і      здоров’я, розвивати бажання систематично займатися руховою активністю.

Клас : 4

Навчальне завдання:

Наприкінці заняття учні повинні  :

  • розуміти важливість харчування для здоров`я ;
  • самостійно визначати корисні продукти харчування ;
  • пояснювати енергетичну цінність їжі .

Обладнання та матеріали:

  • зошит «Спортивний клуб Фізкультуркіна» ;
  • маркери ;
  • клей ;
  • ватман ,аркуші паперу формату А3 ;
  • скотч ;
  • кубики ;
  • тенісні м`ячі.

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН УРОКУ

 

Вступна частина

5 хв.

Основна частина

15 хв.

Робота в групах

17 хв.

Заключна частина

3 хв.

 

 

ХІД УРОКУ

I. Вступна частина

Знайомство

Учні по черзі називають своє ім’я, продовжуючи речення: «Я –Олена мій улюблений фрукт -   і т. п.).

Правила

- Але насамперед, пригадаємо правила роботи на уроці

- бути активним;

- уважно слухати;

- не перебивати;

- правило піднятої руки;

- допомагати один одному;

- посміхатися;

- радіти успіхам своїм та інших.

II. Основна частина

Вправа «Мозковий штурм»

- Продовжити речення

- «Навіщо нам потрібно харчуватися?»

(Відповіді учнів записуються на ватмані ).

  • Який висновок ми з вами можемо зробити ?

Інформаційне повідомлення

-Сьогодні ми поговоримо про те, як правильно організувати своє харчування,щоб ми отримували задоволення і користь для організму.

- Все окрім кисню людина отримує для своєї життєдіяльності їз їжі. Харчування – одна із основних життєво необхідних умов існування людини .Їжа є джерелом енергії . Харчування впливає на стан здоров`я, працездатність ,настрій та тривалість життя людини. Їжа в основному складається з білків ,жирів ,вуглеводів .

Руханка

Раз! Два! Всі присіли.

Потім вгору підлетіли.

Три! Чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П’ять! Шість! Усі веселі,

Летимо на каруселі.

Сім! Вісім! В поїзд сіли

Ніжками затупотіли.

Дев’ять! Десять! Відпочили

І за парти дружно сіли.

Робота в групах

Об`єднати учнів у 4 групи ( білки ,жири ,вуглеводи ,вітаміни )

Учні за допомогою інформаційного матеріалу в зошитах на сторінці 31 та підготовлених карток готують проекти на користь споживання речовини.

 

Робота в колі

Учні стають в коло. Посередині ведучий (це може бути вчитель або учень). Він держить м’яч і по черзі кидає дітям. Спіймавши його, кожен повинен назвати овоч і вказати ,яку користь він приносить для організму ,які корисні речовини він містить .

III. Заключна частина

Зворотній зв’язок

- Учні по черзі проговорюють фразу : « Для мого організму корисні …..»

- Який вид відпочинку швидше врятує від навчальної перевтоми?

- Як слід проводити свій вільний час?

Прощання

Вправа в колі

Діти встають у коло і по черзі передають один одному посмішку і кажуть: «Я бажаю тобі …»

docx
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку