ТЕМА: Харчування
МЕТА: надати учням поняття про важливість харчування ;
познайомитися з порадами щодо правильного вживання їжі ;
формувати у дітей поняття про зв’язок активного відпочинку і здоров’я, розвивати бажання систематично займатися руховою активністю.
Клас : 4
Навчальне завдання:
Наприкінці заняття учні повинні :
Обладнання та матеріали:
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН УРОКУ
Вступна частина |
5 хв. |
Основна частина |
15 хв. |
Робота в групах |
17 хв. |
Заключна частина |
3 хв. |
ХІД УРОКУ
I. Вступна частина
Знайомство
Учні по черзі називають своє ім’я, продовжуючи речення: «Я –Олена мій улюблений фрукт - і т. п.).
Правила
- Але насамперед, пригадаємо правила роботи на уроці
- бути активним;
- уважно слухати;
- не перебивати;
- правило піднятої руки;
- допомагати один одному;
- посміхатися;
- радіти успіхам своїм та інших.
II. Основна частина
Вправа «Мозковий штурм»
- Продовжити речення
- «Навіщо нам потрібно харчуватися?»
(Відповіді учнів записуються на ватмані ).
Інформаційне повідомлення
-Сьогодні ми поговоримо про те, як правильно організувати своє харчування,щоб ми отримували задоволення і користь для організму.
- Все окрім кисню людина отримує для своєї життєдіяльності їз їжі. Харчування – одна із основних життєво необхідних умов існування людини .Їжа є джерелом енергії . Харчування впливає на стан здоров`я, працездатність ,настрій та тривалість життя людини. Їжа в основному складається з білків ,жирів ,вуглеводів .
Руханка
Раз! Два! Всі присіли.
Потім вгору підлетіли.
Три! Чотири! Нахилились,
Із струмочка гарно вмились.
П’ять! Шість! Усі веселі,
Летимо на каруселі.
Сім! Вісім! В поїзд сіли
Ніжками затупотіли.
Дев’ять! Десять! Відпочили
І за парти дружно сіли.
Робота в групах
Об`єднати учнів у 4 групи ( білки ,жири ,вуглеводи ,вітаміни )
Учні за допомогою інформаційного матеріалу в зошитах на сторінці 31 та підготовлених карток готують проекти на користь споживання речовини.
Робота в колі
Учні стають в коло. Посередині ведучий (це може бути вчитель або учень). Він держить м’яч і по черзі кидає дітям. Спіймавши його, кожен повинен назвати овоч і вказати ,яку користь він приносить для організму ,які корисні речовини він містить .
III. Заключна частина
Зворотній зв’язок
- Учні по черзі проговорюють фразу : « Для мого організму корисні …..»
- Який вид відпочинку швидше врятує від навчальної перевтоми?
- Як слід проводити свій вільний час?
Прощання
Вправа в колі
Діти встають у коло і по черзі передають один одному посмішку і кажуть: «Я бажаю тобі …»