Урок – гра Тема уроку: « Футбол ».
Мета: сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у футбол.
Завдання уроку:
1. Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи .
2. Вдосконалення техніки удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи та удару середньою частиною підйому.
3. Сприяти розвитку спритності, швидкості, координації та точності рухів під час виконання вправ з елементами футболу.
4. Виховування взаємовиручки, взаємодопомоги, любов до спорту
5. Розвивати знання про український футбол
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: фішки, футбольні м’ячі, манишки, гімнастичні мати, гімнастичні лави, музичний центр, мультимедійний прилад, презентація.
№ з\п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. |
Підготовча частина |
17 хв. |
Фронтальний метод |
|
1. Вхід учнів до спортивної зали, учні розділені на дві команди: «Динамо», «Шахтар». |
30" |
Учні шикуються по командам, дотримуючись інтервалу. |
|
2. Рапорт, привітання повідомлення завдання уроку. |
1' |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. |
|
3. Бесіда про запобігання травматизму на уроках футболу. |
1' |
Нагадати про небезпеку під час виконання вправ. |
|
4. Бесіда з дітьми про футбольні українськи клуби «Динамо», «Шахтар», їх досягнення на внутрішній та міжнародній арені., презентація
|
4' |
Протягом бесіди та презентації діти відповідають на запитання вчителя. |
|
5. Вимірювання частоти серцевих скорочень за 10 с. |
30" |
Не затримувати дихання, спокійно рахувати кількість ударів. |
|
6. Стройові вправи на місці: «Ліво-руч!», «Право-руч!», «Кру-гом!». Перешикування в дві шеренги. |
|
Звернути увагу на техніку виконання. |
|
7. Ходьба: - звичайним кроком; - на носках; - на п’ятках; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні. |
1' |
Темп повільний. Руки до гори. Руки до плечей. Руки на пояс. Руки на коліна. |
|
8. Повільний біг. Постановка стоп паралельно напрямку бігу, рухи вільні, не скуті, плечовий пояс розслаблений, руки зігнуті в ліктях, пальці стиснуті в кулак, великий зверху. |
1' |
Слідкувати за диханням.
Дотримуватися дистанції 1- 1,5 кроків.
|
|
9.Вправи на відновлення дихання у відносно спокійний стан. |
30" |
1-2 руки через сторону – вгору – вдих; 3-4-5- вниз у в. п. видих. |
|
10.Перешикування в три шеренги для проведення ЗРВ на місці. |
30" |
Розімкнутися на відстань витягнутих рук. |
|
11.Комплекс загальнорозвивальних вправ, діти виконують по своїм командам, допомагають вчителю обрані капітани команд. |
4' |
Слідкувати за правильністю виконання. |
|
12. 1) ВП – ноги нарізно, руки на поясі:
2) ВП ноги нарізно руки до грудей, пальці в замок:
3) ВП: ноги нарізно, руки на пояс.
5-7. робимо на ліву руку. 4) ВП: ноги нарізно, руки на пояс, великі пальці вперед: 1-4. кругові обертання тулуба в ліво; 5-8. кругові обертання тулуба в право; 5) ВП: ноги нарізно, руки на пояс. Нахили тулуба з діставанням пальцями носків ніг:
6) ВП: ноги нарізно, руки вперед в сторони:
7) ВП: ноги разом, руки на коліна. 1-4. колові оберти колінами ліворуч; 5-8. колові оберти колінами праворуч. 8) ВП: випад лівою ногою вперед, руки на ліве коліно: 1-3.пружинисті рухи лівою ногою; 4. стрибком змінити положення ніг; 5-7. пружинисті рухи правою ногою; 8. ВП. 9) ВП: ноги нарізно, руки опущені. Стрибкові вправи:
|
4 рази
6 – 8 разів
4-5 разів
2 – 4 рази
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
30''
|
Глибокі нахили.
Максимально прогнутися.
Таз і ноги залишаються нерухомими.
Коліна не згинаємо.
Спину тримати рівно.
Слідкувати за правильним виконанням.
Не збивати дихання. |
|
13. Перешикування у дві колони |
30''
|
Поточний метод |
|
14. Бігові вправи:
|
2' |
Темп середній. Стежити за роботою рук та ніг. Зберігаючи дистанцію. Дихання глибоке. Слідкувати за правильністю виконання вправ; |
|
12.Шикування в 1 шеренгу. Вимірювання частоти серцевих скорочень за 10 с. |
30" |
Не затримувати дихання, спокійно рахувати удари. ТБ |
ІІ |
Основна частина |
21' |
Фронтальний, груповий методи. Одночасний, почерговий спосіб виконання. |
|
1.Ведення, обведення м’яча: діти працюють у двох командах. - команда, яка пройде з меншою кількістю помилок, набирає десять балів. Інша команда вісім. 2.удари по воротах правою та лівою ногою. Учні шикуються в дві колони по командам. Виконання удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи та удару середньою частиною підйому. Удари виконуються по черзі . Забитий м яч – бал.
3. футбольний матч між командами «динамо» та «Шахтар». Переможець отримує 10 балів |
5хв
8хв
8 хв
|
доторкування до стінок залу, учнів, чужих м’ячів заборонено
Дотримуватись правил виконання післяматчевої серії пенальті.
Дотримуватись правил ФІФА
|
ІІІ. |
Заключна частина |
5' |
|
|
1. Шикування в 1 шеренгу. Вправи на відновлення дихання. Вимірювання частоти серцевих скорочень за 10 с. |
1' |
|
|
2. Підбиття підсумків уроку: «Отже, сьогодні на уроці ви мали змогу відчути себе справжніми футболістами, закріпили свої вміння розвивати швидкість, витривалість, спритність та координацію рухів, удосконалили ведення м’яча та удари по воротах. - Що нового ви дізнались на уроці? - Які техніки ведення м’яча в футбол ми використовували? - Чим подобається вам футбол? |
2' |
Оцінити роботу учнів на уроці їх активність, самостійність, виставлення та оголошення оцінок. |
|
3. Домашнє завдання |
1' |
Виконати стрибки через скакалку 2*60 разів |