Урок - гра . 5 клас. "Юні футболісти"

Про матеріал
Урок - гра . 5 клас . В процесі уроку діти розвивають футбольні навички, а таком знайомляться з футбольними командами "Динамо"Київ та "Шахтар" Донецьк.
Перегляд файлу

                                             Урок – гра   Тема уроку: « Футбол ».

Мета: сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у футбол.

Завдання уроку:

1. Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи .

2. Вдосконалення техніки удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи та удару середньою частиною підйому.

3. Сприяти розвитку спритності, швидкості, координації та точності рухів під час виконання вправ з елементами футболу.

4. Виховування взаємовиручки, взаємодопомоги, любов до спорту

5.       Розвивати знання   про український футбол

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: фішки, футбольні м’ячі, манишки, гімнастичні мати, гімнастичні лави,   музичний центр, мультимедійний прилад, презентація.

з\п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І.

Підготовча частина

17 хв.

Фронтальний метод

 

1.  Вхід учнів  до спортивної зали, учні розділені на дві команди: «Динамо», «Шахтар».

30"

Учні шикуються по командам,   дотримуючись інтервалу.

 

2. Рапорт, привітання  повідомлення завдання уроку.

1'

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

3. Бесіда про запобігання травматизму на уроках футболу.

1'

Нагадати про небезпеку під час виконання вправ.

 

4. Бесіда з дітьми про футбольні українськи клуби «Динамо», «Шахтар», їх досягнення на внутрішній та міжнародній арені., презентація

 

4'

Протягом бесіди та презентації діти відповідають на запитання вчителя.

 

5. Вимірювання частоти серцевих скорочень за 10 с.

30"

Не затримувати дихання, спокійно рахувати кількість ударів.

 

6. Стройові вправи на місці: «Ліво-руч!», «Право-руч!», «Кру-гом!». Перешикування в дві шеренги.

 

Звернути увагу на техніку виконання.

 

7. Ходьба:

- звичайним  кроком;

- на  носках;

- на  п’ятках;

- на  зовнішній  стороні  ступні;

- на  внутрішній  стороні  ступні.

1'

Темп  повільний.

Руки до гори.

Руки до плечей.

Руки на пояс.

Руки на коліна.

 

8. Повільний біг. Постановка стоп паралельно напрямку бігу, рухи вільні, не скуті, плечовий пояс розслаблений, руки зігнуті в ліктях, пальці стиснуті в кулак, великий зверху.

1'

Слідкувати за диханням.

 

Дотримуватися дистанції 1- 1,5 кроків.

 

 

9.Вправи на відновлення дихання у відносно спокійний стан.

30"

1-2 руки через сторону – вгору – вдих;

3-4-5- вниз у в. п. видих.

 

10.Перешикування в три шеренги для проведення ЗРВ на місці.

30"

Розімкнутися на відстань витягнутих рук.

 

11.Комплекс загальнорозвивальних вправ, діти виконують по своїм командам, допомагають вчителю обрані капітани команд.

4'

Слідкувати за правильністю виконання.

 

12.

1) ВП – ноги нарізно, руки на поясі:

  1. нахили голови вперед;
  2. ВП;
  3. назад;
  4. ВП;
  5. вліво;
  6. ВП;
  7. праворуч;
  8. ВП.

2) ВП ноги нарізно руки до грудей, пальці в замок:

  1. руки вперед, долоні назовні;
  2. ВП
  3. руки вгору над головою вивертаємо долоні назовні;
  4. ВП.

3) ВП: ноги нарізно, руки на пояс.

  1. піднімаємо праву руку, робимо нахил вліво;
  2. повертаємо корпус вліво і тягнемося прямою рукою вперед;
  3. торкаємося правою рукою лівої ступні;
  4. ВП;

5-7. робимо на ліву руку.

4) ВП: ноги нарізно, руки на пояс, великі пальці вперед:

    1-4. кругові обертання тулуба в ліво;

    5-8. кругові обертання тулуба в право;

5) ВП: ноги нарізно, руки на пояс. Нахили тулуба з діставанням пальцями носків ніг:

  1. нахил до лівої ноги;
  2. нахил посередині ніг;
  3. нахил до правої ноги;
  4. ВП.

6) ВП: ноги нарізно, руки вперед в сторони:

  1. мах правою ногою до кисті лівої руки;
  2. ВП;
  3. мах лівою ногою до кисті правої руки;
  4. ВП

7) ВП: ноги разом, руки на коліна.

     1-4. колові оберти колінами ліворуч;

     5-8.  колові оберти колінами праворуч.

8) ВП: випад лівою ногою вперед, руки на ліве коліно:

     1-3.пружинисті рухи лівою ногою;

     4. стрибком змінити положення ніг;

     5-7. пружинисті рухи правою ногою;

     8. ВП.

9) ВП: ноги нарізно, руки опущені. Стрибкові вправи:

  • стрибки на обох ногах;
  • стрибки-ножиці;
  • стрибки ноги разом, ноги нарізно.

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

 

 

4-5 разів

 

 

 

 

 

 

2 – 4 рази

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

30''

 

 

 

 

Глибокі нахили.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Максимально прогнутися.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таз і ноги залишаються нерухомими.

 

 

 

 

 

Коліна не згинаємо.

 

 

 

 

 

 

Спину тримати рівно.

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним виконанням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Не збивати дихання.

 

13. Перешикування у дві колони

30''

 

Поточний метод

 

14. Бігові вправи:

  • біг приставним кроком лівим \ правим боком;
  • два кроки лівим боком, два кроки правим боком;
  • біг із високим підніманням стегна;
  • біг із закиданням гомілки;
  • біг хрест навхрест правим \ лівим боком;
  • біг спиною вперед;
  • біг із прискоренням

2'

Темп  середній.

Стежити  за  роботою  рук  та  ніг.

Зберігаючи  дистанцію.

Дихання  глибоке.

Слідкувати  за  правильністю  виконання  вправ;

 

12.Шикування в 1 шеренгу. Вимірювання частоти серцевих скорочень за 10 с.

30"

Не затримувати дихання, спокійно рахувати удари. ТБ

ІІ

Основна частина

21'

Фронтальний, груповий методи. Одночасний, почерговий спосіб виконання.

 

1.Ведення, обведення м’яча: діти працюють у двох командах.

- команда, яка пройде з меншою кількістю помилок, набирає десять балів. Інша команда вісім.

2.удари по воротах правою та лівою ногою.

Учні шикуються в дві колони по командам. Виконання удару   по м’ячу внутрішньою частиною стопи та удару середньою частиною підйому. Удари виконуються по черзі . Забитий м яч – бал.

 

3. футбольний матч між командами «динамо» та «Шахтар». Переможець отримує 10 балів

5хв

 

 

 

 

 

 

8хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      8 хв

 

доторкування до стінок залу, учнів, чужих м’ячів заборонено

 

 

 

 

Дотримуватись правил виконання післяматчевої серії пенальті.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватись правил ФІФА

 

ІІІ.

Заключна частина

5'

 

 

1. Шикування в 1 шеренгу. Вправи  на  відновлення  дихання. Вимірювання частоти серцевих скорочень за 10 с.

1'

 

 

2. Підбиття підсумків уроку: «Отже, сьогодні на уроці ви мали змогу відчути себе справжніми футболістами, закріпили свої вміння розвивати швидкість, витривалість, спритність та координацію рухів, удосконалили ведення м’яча та удари по воротах.

 - Що нового ви дізнались на уроці?

- Які техніки ведення м’яча в  футбол ми використовували?

- Чим подобається вам футбол?

2'

Оцінити роботу учнів на уроці їх активність, самостійність, виставлення та оголошення оцінок.

 

3. Домашнє завдання

1'

Виконати стрибки через скакалку 2*60 разів


 

docx
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку