Урок - тренінг "Здорове харчування "

Про матеріал
Урок- тренінг для 4 класу.Здоровим бути модно.Все залежить від нашого способу життя.Дуже важливо дати уявлення дітям про користь і шкоду від продуктів харччування.
Перегляд файлу

Працюю на  4  класі

Урок - тренінг

Тема: «Як правильно харчуватися, щоб бути здоровим».

Мета: ознайомити учнів із складовими їжі та їх  значенням для організму дитини; розвивати вміння та навички складати раціон харчування; виховувати  бажання рости здоровими.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні:

  • відрізняти корисну їжу від шкідливої;
  • самостійно складати свій раціон харчування.

Обладнання і матеріали: правила роботи на уроці (смайлики), м`яч, маркери, картки з продуктами , які містять вітаміни, плакат «Меню на тиждень», картки для об`єднання,проектор.

Орієнтовний план

Частина уроку

Час

Вступна частина

5 хв

Основна частина

25 хв

Заключна частина

5 хв

 

Хід уроку

І Вступна частина

Пролунав гучний дзвінок

Всіх запросий на здоров`я – урок .

Тож і ми часу не гаймо,

Урок здоров`я починаймо.

  1. Знайомство

Оригінальне привітання: вправа «Якби я був їжею,то був би….» . Учні пояснюють свою відповідь.

2) Правила роботи на уроці.

-Для того, щоб краще засвоїти матеріал та продуктивно попрацювати  давайте пригадаємо правила роботи на уроці. В цьому нам допоможуть Смайлики. (Вчитель демонструє Смайлики,  діти називають правило).

       Правила роботи на уроці:

- бути активними; Картинки по запросу картинка смайлики

-  уважно слухати; Похожее изображение

- не перебивати; Картинки по запросу картинка смайлики

- правило піднятої руки;  Картинки по запросу картинка смайлик поднимает руку

- допомагати один одному;  Картинки по запросу картинка смайлик поднимает руку

- посміхатися; Картинки по запросу фото смайлики

- радіти успіхам своїм та інших; Картинки по запросу картинка смайлики

-  вимкнути телефон.     Картинки по запросу фото смайлики

-Ми повинні пам`ятати ці правила впродовж усього уроку.

ІІ Основна частина

  1. Актуалізація знань учнів.
  • Діти,скажіть з чого складається  їжа, яку ми вживаємо? (Білки, жири, вуглеводи, вітаміни, мінеральні речовини)
  • Давайте наведемо приклади  продуктів харчування в яких є вітамін А? вітамін В? вітамін С? вітамін Д? (Відповіді учнів)
  1. Повідомлення теми та мети уроку
  • Сьогодні на уроці ми поговоримо про здорове, правильне та корисне харчування. Навчимося складати меню на тиждень.
  1. Мотивація навчальної діяльності.

-А для  чого ж  нам потрібні знання про те, яка їжа корисна, як правильно харчуватися?(Щоб не хворіти, почуватися бадьорими, сильними ,красивими)

  1. Вивчення нового матеріалу.

- Не можна обійтися без їжі. Вона дає енергію для життя. Ви зростаєте і розвиваєтесь. Також дуже багато рухаєтесь, тому ваш організм потребує поживних речовин більше, ніж організм ваших батьків чи інших дорослих, хоча вони і більші за вас. Але це не означає, що ви повинні їсти у двічі більше за них. Щоб бути спритним і витривалим, добре вчитися, щоб працювати і відпочивати — потрібно знати те, що корисно  їсти, а що ні. Все, що ти з'їдаєш, органи травлення переробляють і перетворюють на будівельний матеріал для кісток і м'язів.

Просто їжа повинна бути різноманітною: молоко, сир, яйця, м`ясо, риба, фрукти та овочі.

Обов`язково треба їсти яблука , моркву: в них багато вітамінів. Але, щоб зберегти  міцне здоров`я, треба не просто споживати їжу. Харчуватися потрібно правильно, тобто дотримуватися гігієни, режиму                     харчування та обов`язково займатися  спортом.

Перегляд  відеоролика «Здорова їжа для дітей» . https://www.youtube.com/watch?v=NI3y86qg0h8

  1. Фізкультхвилинка . Руханка  «Шлях хліба від лану до столу».

Запропонувати учням стати  по колу.

 -За допомогою своїх рук ми прослідкуємо шлях  хліба від лану до столу.    -Спочатку треба посіяти зерно( виконують рухи, імітуючи сіяння зерна).

-Зерно росте і наливається (тягнуться до сонечка),а потім його жнуть і молотять (імітують відповідні рухи), борошно просіюють (виконують рухи, імітуючи просіювання борошна) і додають дріжджі, сіль та цукор. Все це розчиняють у теплій воді і добре вимішують   тісто(виконують рухи, імітуючи вимішування тіста). Вимішане тісто накривають рушником (присідають, накриваючи руками голову) і ставлять в тепле місце, щоб підійшло.  Коли тісто добре піднялось у формі  (поступово піднімаються), ставимо в духовку і печемо, поки хліб добре зарум’яниться (учні підстрибують). Хліб-готовий.

6)Робота в групах

Рухлива гра  «Фруктовий коктейль»

(Кожна дитина отримала картку із зображенням фрукта.За командою вчителя, учні об`єднуються у групки названих коктелей. -Банан, лимон, апельсин….)

Об`єднати учнів в 5 груп.Кожна група на свій день тижня складає меню з урахуванням усіх необхідних організму поживних речовин.Презентація меню.

7)«Заборонений продукт»  Гра так чи ні. Використовуємо цеглинки  Lego. Для «так» - зелена, для «ні» - червона.«Чіпси, кока-кола, морква, риба….».

ІІІ Заключна частина

1)Зворотній зв`язок.

-Що найбільше сподобалось на уроці?

2) Прощання Гра «Віночок здоров`я»

Учні стають у коло і по черзі кладуть руку на плече товаришеві, називають усі слова, що мають відношення до здоров`я.(Їжа,раціон,спорт,активність…)

  • Діти, запам`ятайте! Нема більшого багатства, як ваше здоров`я. На радість всім – і тату, й мамі ростіть усі здорові  й гарні.
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку