Хід уроку
I. Вступне слово вчителя.
— Сьогодні ми також потрапимо у відому вам казку «Гуси-лебеді», але
будемо її не просто слухати.
II. Основна частина уроку.
Розпочнемо казку.
Жили собі дід та баба. І були у них донька та синок маленький.
Якось дочка посадила братика на травичку під віконцем, а сама побігла
гуляти на вулицю.
Налетіли тут гуси-лебеді, підхопили на крила хлопчика й понесли. Кинулася
дівчинка доганяти. Бачить — стоїть пічка.
10... 1=9 З...2=1
2...2=0 7...3 = 10
7... 1=6 1...1=0
5...3=8 4...2=6
6...2=4 8...3=5
Пічка сказала, що гуси-лебеді полетіли до яблуні.
Біжить дівчинка далі — стоїть яблуня.
- Діти, давайте знову допоможемо дівчинці.
Що рахувала кожна тваринка?
(На малюнку тваринки тримають цифри: миша - З, їжак - 4, білка - 7.
На другому малюнку зображено З квітки, 4 грибочка, 7 горішків). Яблуня сказала, що гуси-лебеді полетіли до молочної ріки. Біжить дівчинка далі. Дивиться — тече лугом молочна річка з кисільними берегами.
— Річко, річко, скажи, куди гуси-лебеді полетіли?
10. У крамниці було 3 м'ячі. Продали м'ячів менше, ніж залишилося. Скільки
м'ячів було продано? (1).
Річка сказала, що гуси-лебеді полетіли до хатинки на курячих ніжках. Побігла дівчинка до хатинки на курячих ніжках. Бачить у вікно — Баба Яга пряде кужіль, а на лавці братик сидить, срібними яблучками грається. Дівчинка ввійшла у хатинку, привіталася і попросила дозводу відпочити. Дала Баба Яга їй веретено, а сама вийшла. Раптом вибігає мишка і говорить:
9, 8, 5, 6, 7, 10.
5+5 4+4 7 - 2 2+5 3+6 9 - 5 10 - 7 8 - 6
7—2...4 9—2...б
7—4...4 9—3...6
5. Скільки на малюнку прямих ліній? Кривих? Скільки відрізків? Працюють за малюнком.
Дівчинка схопила братика і добігла, а мишка кужіль пряде. Баба Яга підійде до віконця і запитує:
Витопила Яга лазню і пішла за дівчинкою. Бачить — у хатинці нікого. Тоді вона послала навздогін гусей-лебедів. Добігає дівчинка до пічки:
— Пічко, пічко, врятуй нас!
— А з'їж мого житнього пиріжка! Дівчинка з'їла і спасибі сказала. Пічка сховала їх.
Так само було і з яблунькою, і з річкою. Усе покуштувала дівчинка і за все подякувала.
Так і не наздогнали втікачів гуси-лебеді.
А дівчинка з братиком саме добігли до будинку, а тут і батько з матір'ю прийшли.
Ось і все, казка закінчилася. Дівчинка знайшла братика Але заслуга у цьому є і ваша, адже ми допомагали дівчинці виконувати завдання.
ІІІ. Підсумок уроку