Урок -інтегроване заняття "Фізкультура мовою чисел"

Про матеріал
Завдання уроку: предметна компетентність: набуття учнями досвіду навчально-пізнавальної, практичної, соціальної діяльності; формування стійкої мотивації і потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовленості, використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу. Ключові компетентності: вільне володіння державною мовою:правильно використовувати термінологічний апарат, спілкуватися в різних ситуаціях під час занять фізичною культурою і спортом, за популяризувати ідеї фізичної культури і спорту мовними засобами.Ставлення: усвідомлення ролі фізичної культури для гармонійного розвитку особистості, пошанування національних традицій у фізичному вихованні, українському спортивному русі; математична компетентність: уміння використовувати математичні методи і прийоми під час занять фізичною культурою, здійснення самооцінювання власного фізичного стану та можливостей, вести рахунок при виконанні фізичних вправ змагань у різних ситуаціях. Ставлення: усвідомлення важливості математичного мислення для фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності;
Перегляд файлу

ОЛЕНІВСЬКА ГІМНАЗІЯ

МОГИЛІВ  - ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ

«ФІЗКУЛЬТУРА

МОВОЮ ЧИСЕЛ»

5 КЛАС

 

             Інтегрований урок з математики та фізичної культури в 5 класі "Математичні  перегони" (по темі: « Звичайні дроби»).    Математична вікторина "Математика - гімнастика розуму".Покликала вікторина  Нас сюди на змагання. Знавцям й глядачам - Особливі вітання! | Конспект.  Математика

 

 

 

 

                                                                       Вчитель  Дунський С.В.

2024/2025 н. р.

ТЕМА.  Фізкультура мовою чисел.

Завдання уроку:

предметна компетентність: набуття учнями досвіду навчально-пізнавальної, практичної, соціальної діяльності; формування стійкої мотивації і потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовленості, використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу.

Ключові компетентності:

вільне володіння державною мовою: правильно використовувати термінологічний апарат, спілкуватися в різних ситуаціях під час занять фізичною культурою і спортом, за популяризувати ідеї фізичної культури і спорту мовними засобами. Ставлення: усвідомлення ролі фізичної культури для гармонійного розвитку особистості, пошанування національних традицій у фізичному вихованні, українському спортивному русі;

математична компетентність: уміння використовувати математичні методи і прийоми під час занять фізичною культурою, здійснення самооцінювання власного фізичного стану та можливостей, вести рахунок при виконанні фізичних вправ змагань у різних ситуаціях. Ставлення: усвідомлення важливості математичного мислення для фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності;

компетентності у природничих науках і технологіях:  уміння виконувати різні фізичні вправи в умовах природного середовища, використовувати сили природи в процесі занять із фізичної культури. Сприймання екологічного довкілля як ідеального простору для реалізації фізичної активності людини;

соціальна та громадянська компетентності: уміння організовувати гру чи інший вид командної діяльності; спілкуватися в різних ситуаціях, дотримуватися правил чесної гри, дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог та правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ;

екологічна грамотність і здорове життя: уміння свідомо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших; організувати гру чи інший вид рухової діяльності, спілкуватися в різних ситуаціях фізкультурно-спортивної діяльності. Ставлення: усвідомлення важливості дотримання санітарно-гігієнічних вимог при виконанні фізичних вправ, значення рухової активності в житті людини для покращення здоров’я, самоконтролю в процесі занять фізичною культурою, дотриматися правил безпечної поведінки під час уроків, змагань та інших форм фізичного виховання.

Урок  - естафета.

Обладнання: ноутбук, футбольний і малий (для метання) м’ячі, картки із завданнями, скакалка, кільця різного кольору, назви  станцій «Математична», «Фізкульт – Ура!», назви команд  «Розумники», «Олімпійці».

Карта уроку

І. Орг – ція класу.

1. Перекличка.

2. Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1. Розгадування ребусів.

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/1306934/2747544/835451_1709054705.png                 Учитель математики-информатики | Умеете ли Вы разгадывать ребусы? Проверим?                      </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
Додано
23 грудня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку