ОЛЕНІВСЬКА ГІМНАЗІЯ
МОГИЛІВ - ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ
«ФІЗКУЛЬТУРА
МОВОЮ ЧИСЕЛ»
5 КЛАС
Вчитель Дунський С.В.
2024/2025 н. р.
ТЕМА. Фізкультура мовою чисел.
Завдання уроку:
предметна компетентність: набуття учнями досвіду навчально-пізнавальної, практичної, соціальної діяльності; формування стійкої мотивації і потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовленості, використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу.
Ключові компетентності:
вільне володіння державною мовою: правильно використовувати термінологічний апарат, спілкуватися в різних ситуаціях під час занять фізичною культурою і спортом, за популяризувати ідеї фізичної культури і спорту мовними засобами. Ставлення: усвідомлення ролі фізичної культури для гармонійного розвитку особистості, пошанування національних традицій у фізичному вихованні, українському спортивному русі;
математична компетентність: уміння використовувати математичні методи і прийоми під час занять фізичною культурою, здійснення самооцінювання власного фізичного стану та можливостей, вести рахунок при виконанні фізичних вправ змагань у різних ситуаціях. Ставлення: усвідомлення важливості математичного мислення для фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності;
компетентності у природничих науках і технологіях: уміння виконувати різні фізичні вправи в умовах природного середовища, використовувати сили природи в процесі занять із фізичної культури. Сприймання екологічного довкілля як ідеального простору для реалізації фізичної активності людини;
соціальна та громадянська компетентності: уміння організовувати гру чи інший вид командної діяльності; спілкуватися в різних ситуаціях, дотримуватися правил чесної гри, дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог та правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ;
екологічна грамотність і здорове життя: уміння свідомо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших; організувати гру чи інший вид рухової діяльності, спілкуватися в різних ситуаціях фізкультурно-спортивної діяльності. Ставлення: усвідомлення важливості дотримання санітарно-гігієнічних вимог при виконанні фізичних вправ, значення рухової активності в житті людини для покращення здоров’я, самоконтролю в процесі занять фізичною культурою, дотриматися правил безпечної поведінки під час уроків, змагань та інших форм фізичного виховання.
Урок - естафета.
Обладнання: ноутбук, футбольний і малий (для метання) м’ячі, картки із завданнями, скакалка, кільця різного кольору, назви станцій «Математична», «Фізкульт – Ура!», назви команд «Розумники», «Олімпійці».
Карта уроку
І. Орг – ція класу.
1. Перекличка.
2. Перевірка готовності до уроку.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
1. Розгадування ребусів.