Модуль «Баскетбол»
Тема: «Човниковий біг» 4x9 м. Заслон. Навчальна гра.
Клас: 7
Дата проведення:
Мета уроку: 1) повторити «човниковий біг». 2) ознайомити з тактичним елементом «заслон». 3) закріпити вивчені техніко-тактичні елементи в навчальній грі.
Інвентар: баскетбольні м’ячі
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча (12-14 хв) |
Шикування в одну шеренгу. |
До 1 хв |
За зростом біля лінії. Привітання. |
Повідомлення завдань уроку. Вимірювання ЧСС |
До 1 хв |
Перевірити наявність учнів. |
|
Ходьба: звичайним кроком, у напівприсіді, з різним положенням рук. |
1-1,5 хв |
По колу в колону по одному, дистанція 2 кроки. |
|
Повільний біг. |
2-3 хв |
Зберігати дистанцію у 2 кроки. |
|
|
Перешикування. |
До 30 с |
У чотири шеренги, розімкнути на відстань витягнутих рук. |
Комплекс ЗРВ. |
4-5 хв |
Див. додаток 3. |
|
Прискорення із В. П.: • сидячи; • лежачи. |
2-3х 14м |
Почергово забігами по 4 учнів |
|
Основна (28-30 хв) |
Човниковий біг 4x9м |
5-6 хв |
Почергово забігами по 1 учню. Сигнал до зміни дій дає вчитель. |
|
|
|
|
|
Заслон |
7-8 хв |
Гравець повинен постійно рухатися, щоб заблокувати суперника, звільняти дорогу гравцеві з м’ячем і допомагати партнерові звільнитися від опіки. Вибір місця здійснюється пересуваннями зі зміною напрямку, швидкості, способів, із використанням зупинок і поворотів. |
Навчальна гра |
16 хв |
Використовуючи індивідуальні дії у нападі |
|
Заключна (3-4 хв) |
Відхилення тулубу назад. |
2-3 хв |
Стоячи у колі і тримаючи руки на плечах одне одного. |
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС |
До 30 с |
За зростом біля лінії. |
|
Підбиття підсумків |
До 30 с |
Виставлення оцінок |