Урок- конкурс "Захист проєкту"

Про матеріал
Даний урок розроблено у вигляді конкурсу при захисті проєктів, що дає змогу у цікавій ігровій діяльності підвести підсумки проєктної роботи. Усі учні задіяні у грі, оскільки клас поділяється на 2 команди, в кінці уроку учні проводять самоаналіз та самооцінювання власних проєктів
Перегляд файлу

Об`єкт проєктної діяльності «Новорічний чобіток»  Вчитель: Сатушкіна А.В.   6 клас   Урок №12

 

Об’єкт проєктування

Основна технологія

Додаткова технологія

 

НОВОРІЧНИЙ ЧОБІТОК

 (12 год)

Технологія виготовлення аплікації із текстильних матеріалів

Технологія виготовлення вишитих виробів

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

 

Тема: Захист проєкту

Мета: формування предметних компетентностей: забезпечити засвоєння знань про методи захисту результатів проєктної діяльності; формувати вміння здійснювати захист проєкту;

формування ключових компетентностей:

  • уміння вчитися: уміння самостійно визначати метод захисту результатів проєкту;
  • спілкуватися рідною мовою: уміння описувати проєкт, уміння дискутувати за результатами проєктної діяльності;
  • компетентність у цифрових технологіях: уміння використовувати цифрові технології для  позакласної роботи у вільну хвилину;
  • соціальна і громадянська компетентність: уміння працювати з колективом, вирішувати спільні питання ;

наскрізні лінії:

  • екологічна безпека та сталий розвиток: ціннісне ставлення до природи, гармонії та краси світу
  • підприємливість та фінансова грамотність: виховувати активну особистість, яка вміє планувати дії, час на виготовлення проєктів, досягати поставлених цілей.

Тип уроку: комбінований

 

Очікувані результати: (компетентності учнів)

 

Знаннєвий компонент

Розуміє етапи проєктування.

Розуміє сутність методу біоформ у створенні  форми виробу.

Розуміє моделі-аналоги; розуміє  сутність базової моделі.

Знає властивості конструкційних матеріалів..

Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів.

Діяльнісний компонент

 

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує методи фантазування  та біоформ при проектуванні виробу.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об’єкта проектування.

Добирає конструкційні матеріали залежно від їх властивостей.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Ціннісний компонент

 

Висловлює судження щодо цінності конструкційних матеріалів природного походження.

Обґрунтовує взаємозв’язок між дотриманням технології виготовлення та якістю виробу.

 

Основні поняття

Проєкт

Задум, кинутий вперед

Моделі - аналоги

Точна копія, створена на основі базової моделі

Конструкційні матеріали

Матеріал чи сировина, із яких виготовляють виріб

Етапи проєктування

Організаційно – підготовчий, конструкторський, технологічний, заключний

                                            Комплексно – методичне забезпечення уроку

Обладнання та пристрої: робочий стіл, ноутбук, телевізор

Наочні посібники:

комп’ютерна презентація, відеоролики, смайлики для графічного тесту

Інтернет – ресурси:

Сайт «Майстриня» http://surl.li/attlz

Віртуальна дошка Padlet https://uk.padlet.com/

Платформа Pinterest https://cutt.ly/CTLY69a

 

Випереджувальне завдання для учнів: Прикріпити фото своїх готових виробів на віртуальну дошку

( даєте посилання на дошку учням для того, щоб до Захисту проєктів кожен зміг проголосувати за виріб, який найбільше сподобався). Таким чином буде оголошено автора роботи, яка набрала найбільше лайків та нагороджено Грамотою «Кращий проєкт на думку глядачів»                

Приклад віртуальної дошки

 

 

 Перед початком уроку на дошку вчитель вивішує таблицю для внесення результатів балів   під час гри, щоб було все прозоро                                                                      

 

 

                                          

 

                                                                          ХІД  УРОКУ

Етап

уроку,

час

Діяльність вчителя

(методи, прийоми роботи)

Форми

організації

роботи

Діяльність учнів

І. Організаційна частина

1 хв.

Бесіда, демонстрація презентації

перевірка присутніх, налаштування учнів на урок, призначення чергових.

Епіграф до уроку: (слайд 2)

“Зберіть усі знання і сили,

Згадайте все, що ви учили.

Усе цікаве пригадайте,

Та неодмінно викладайте»

                           А.Сатушкіна

Позитив на урок «Колібрі» (слайд 3)

Фронтальна

Індивідуальна

Організація робочого місця, налаштування на урок

II. Мотивація навчальної діяльності  1 хв.

Бесіда:

 -Що для мене означає захист проєкту?

- Чи є у мене бажання довести якусь важливу ідею?

Індивідуальна

Учні по черзі відповідають на запитання, дискутують

III. Повідомлення

теми та мети уроку

2 хв.

Розповідь учителя: (слайд 4) вчитель оголошує тему уроку, очікувані результати, ставить завдання:

  • Взяти участь у конкурсі, застосовуючи набуті знання та вміння на попередніх уроках;
  • Захистити проєкт

 

використовувати QR код для скачування документу та ознайомлення

Тут же вчитель озвучує очікувані результати

Фронтальна

Учні слухають вчителя, налаштовуються на роботу

                                              VI.  Конкурсна частина 35 хв.

 

Алгоритм проведення конкурсу (слайд 5)

Учні діляться на 2 команди

1.Проводиться жеребкування, хто буде перший розпочинати конкурс, обирається капітан команди

2.Команди по черзі обирають сектор та ячейку із сектора (не обирають лише 40 балів червона ячейка)

3.Кожна ячейка містить завдання ( складність завдання  відповідна до балу у ячейці)

4.У секторах є ячейки « БЛІЦ-ТУРНІР», це означає, що завдання виконують обидві команди по черзі або разом

5.У секторах також є 2 ячейки  «ЯЧЕЙКА УДАЧІ»( команда, яка обирає таку ячейку, отримує бал без завдання)

Конкурс «Сходинками майстерності»

Робота проходить у вигляді гри , підсумовуючи весь матеріал за тему (слайди 6- 23)

  • Правила гри
  • Організація команд
  • Жеребкування
  • Захист проєктів у командах
  • Вивішування чобітків на мотузку біля дошки
  • Самооцінювання учнів
  • Підведення підсумків
  • Нагородження автора найкращого проєкту за оцінками голосування в Інтернеті

Динамічну руханку можна не проводити, оскільки учні під час гри знаходяться у русі

 

Фронтальна

 

Учні уважно слухають правила конкурсу, ставлять уточнюючі запитання

 

Учні беруть участь в конкурсі, клас ділиться на 2 команди: «Новорічний настрій», «Різдвяне диво»

VII. Рефлексія уроку 1 хв.

Інтерактивна вправа  «Прикрась ялинку настроєм» (слайд 24)

Суть вправи: завершити гру з гарним настроєм та позитивними емоціями

 

 

 

 

Фронтальна

Індивідуальна

 

Учні говорять вчителю про колір кульки, який обирають

VIII. Підбиття підсумків уроку, оцінювання результатів роботи  4 хв.

Відмічає позитивні моменти уроку.

Характеризує поставлені завдання.

Вчитель оцінює роботу учнів вербально, виставляє оцінки в щоденники та  журнал, не оголошує публічно після перевірених листків самооцінювання, які учні кладуть всередину чобітка та здають роботу для оцінювання повністю

Нагороджує команди та автора кращого проєкту за голосуванням Грамотами

Фронтальна

Індивідуальна

Учні  аналізують свої недоліки в роботі, якщо вони є.

IX. Домашнє завдання, прибирання робочого місця

1 хв.

Домашнє завдання:

  1. Підготувати цікаві факти по догляду за житлом.
  2. У вільну хвилину можна виконати творче завдання за QR кодом  на платформі Pinterest (Різдвяний декор для дому)
  3. Контроль за

прибиранням майстерні

Фронтальна

Індивідуальна

Учні ставлять уточнюючі запитання щодо домашнього завдання

Чергові учні та учні класу прибирають робочі місця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   ДОДАТКИ ДО УРОКУ 

                                     Графічні смайлики на кожну дитину для тесту 

 

                                ЗАПИТАННЯ ДО ГРАФІЧНОГО ТЕСТУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          ЛИСТКИ САМООЦІНЮВАННЯ

ВИД ВУЗЛОВОЇ ОБРОБКИ

ВИМОГИ ДО ОБРОБКИ ВУЗЛІВ

БАЛИ

МОЇ БАЛИ

Аплікація (шви: «петельний», «уперед голкою», «назад голкою», «тамбурний», «стебловий»

Петельний шов – в 1 см 3 стібки , на кутиках – із однієї точки виходить 3 стібки;

«уперед голкою», «назад голкою» – довжина стібків – до5 мм

«тамбурний» , «стебловий» – довжина стібків 3-4 мм

За кожен шов по 1 балу, якщо дотримані вимоги, якщо є тільки один із швів «уперед голкою» або «назад  голкою» - 2 бали

 

З’єднання двох частин чобітка

Петельний шов – в 1 см 3 стібки , на кутиках – із однієї точки виходить 3 стібки;

       5

 

Петля

Вшита у боковий зріз чобітка, зрізів петлі не видно

       1

      

 

       

 

Творчість, зовнішній вигляд

Охайне виконання, творчий підхід до роботи

       1

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
1463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку