Урок- конспект" Соціальні мережі"

Про матеріал
Конспект уроку на тему: "Соціальні мережі" для 5(9) класу як друга іноземна мова. Розвиваючий матеріал уроку.
Перегляд файлу

Миколаївська гімназія

 

 

 

 

 

Урок-проект  у  5(9)  класі

з використанням 

інтерактивної  дошки

«Соціальні мережі»

 

 

 

Учасники  проекту

учні  5(9)  класу

Керівник  проекту

вчитель  німецької  мови

Карачевська О.Р.

2018

 

Назва  проекту: Соціальні мережі

Учасники  проекту:  гімназисти  5(9) класу

Тип  проекту:

  • за  характером  домінантної   діяльності: творчий,  практично  орієнтований
  • за  предметно-змістовою  галуззю:  монопроект
  • за  характером  контактів:  серед  учнів  класу
  • за  кількістю  учасників:  колективний,  груповий
  • за  тривалістю: короткий

Актуальність.  Учні  5(9)  класу  під  час  вивчення  теми  “Соціальні мережі”  отримають  інформацію  про соціальні мережі та іхні функції, вміння пояснювати правила безпечної поведінки онлайн ( здоров*я та безпека).

Мета  і  завдання.  Навчити  учнів  розуміти  на  слух  та  вживати  в  мовленні  різні  фрази  лексичного  матеріалу  про Україну;   тренувати  учнів  в  усному  та  писемному  мовленні  в  межах  теми,  що  вивчається;  навчити  співпраці,  привчити  працювати  однією  командою,  ділитись  успіхами,  радістю.

Розвивати  мовну  здогадку  та  довготривалу  пам'ять,  творчі  здібності  учнів,  розвивати  культуру  спілкування  в  ситуаціях,  вміння  робити  висновки  та  узагальнення,  вміння  планувати  свою  діяльність.

Виховувати  любов  до  німецької  мови,  повагу  один  до  одного,  пізнавальний  інтерес  до  вивчення  німецької  мови,  культуру  спілкування.

Визначення  етапів  реалізації  проекту.

  1. Визначення  теми  і  мети  проекту.
  2. Ознайомлення  учнів  із  суттю  проекту  та  основними  етапами  його  реалізації.
  3. Робота  з  лексикою.
  4. Подання  тексту  про  розуміння  на  слух.
  5. Подання  текстів  для  читання.

2

  1. Осмислення  одержаних  знань  (колаж думок (переваги та недоліки) соцмереж).
  2. Узагальнення  та  систематизація  знань.

Механізм  реалізації  проекту.

1. Визначення теми і мети проекту.

2. Ознайомлення учнів із проектом та основними етапами його реалізації.

3. Збір інформації.

4. Розподіл завдань.

5. Самостійна робота учнів щодо вирішення завдань.

6. Колективне обговорення.

7. Формулювання висновків.

8. Виготовлення колажу

Обов’язки   та  відповідальність  учасників  проекту.

  •  учні   визначили  свої  завдання  (показ  колажу)
  • удосконалення  вмінь  готувати  колаж

Очікувані  результати.

  • оволодіння  ЛО  та  вживання  їх  у  мовленні;
  • створення колажу;
  • вироблення  в  учнів  умінь  систематизувати  матеріал  та  робити  висновки;
  • удосконалення  вмінь  готувати  доповіді  і  виступати  з  ними;
  • розвиток  умінь  працювати  в  команді.

Ресурсне  забезпечення.

  • інтерактивна  дошка;
  • роздатковий  матеріал.

 

 

 

 

3

Тема  уроку. Соціальні мережі

Мета. Поглибити  знання  учнів  з  теми,  що  вивчається;  вчити  учнів  виконувати  тестові  завдання  та  вести  бесіду  за  темою;  розвивати  навички  читання  та  аудіювання;  збагатити  словниковий  запас  учнів  новими  словами,  виховувати  спостережливість  та  формувати  естетичні  смаки. Розуміти інформацію у графіку про улюблені соціальні мережі й коментувати статистичні дані використовуючи математичні методи( графіки, схеми, діаграми), застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу й підготовки презентації(колаж думок) за темою ( інформаційно-цифрова кометентність).

Тип  уроку. Урок  комплексного застосування результатів  навчання

Форма проведення. Урок - проект

Наочність. Підручник, робочий зошит, картки для  роботи  в  парах, мультимедійний  комплекс,  презентація ( колаж думок), роздатковий  матеріал.

Після цього уроку учні зможуть:

  1. Володіти  новою  лексикою  в  усному  та  письмовому  мовленні.
  2. Порівнювати  інформацію  в  німецькій   та  українській  мовах, вміння проводити опитування серед однокласників щодо їхніх улюблених соціальних мереж, здоров*я та безпека в онлайн.
  3. Висловлювати власні думки, мати власні судження щодо  теми  уроку.

Хід уроку

 

І. Організаційний  момент

L: Guten  Tag,  Kinder!  Setzt  euch!  Es  hat  schon  geklingelt.  Der  Stunde  beginnt.  Wer  fehlt  heute?  Sind  heute  alle  da?  Wer  hat  heute  Klassendienst?  Welcher  Tag  ist  heute?  Wie geht”s ?  Ich  freue  mich  euch  gesund  und  munter  zu  sehen. ( Доброго  дня, сідайте!  Продзвенів  дзвінок  і  ми  починаємо  урок.  Скажіть  мені, будь  ласка, хто  сьогодні  відсутній?  Хто  сьогодні  черговий? Рада  Вас  всіх  бачити  здоровими  та  в  гарному  настрої.) (Слайд1)

 

 

 

4

ІІ. Актуалізація  опорних знань

L: In den letzten Stunden haben wir über die Kommunikation per Mobiltelefon gesprochen. Und wie kann man noch kommunizieren? Ja, ihr habt Recht, man kann

mit Hilfe des Internets kommunizieren. Benutzt ihr oft das Internet? Wozu? In der Stunde erfährt ihr etwas über die beliebtesten Internetaktivitäten von Jugendlichen und lernt SMS lesen und schreiben. Dazu gehören auch soziale Netzwerke, die in letzter Zeit weltweit sehr populär wurden. (На минулому уроці ми говорили про спілкування через мобільний телефон. А як ще можна спілкуватися? Так ви маєте рацію, можна ще за допомогою інтернету. Чи часто ви користуєтеся інтернетом? Для чого? На уроці ви дізнаєтеся  про найулюбленіші галузі інтернету серед молоді і навчитеся писати СМС. До цього належать і соціальні мережі, які на сьогодні стали всесвітньо дуже популярними).(Слайд 2)

L: Machen wir Übung 2, Seite 89. Wozu braucht man das Internet? Wähle passendes Wortmaterial aus dem Kasten und erzähle!

Sch:  Man braucht das Internet, um zu chatten,…..

2. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети і завдань уроку. ( Слайд 3)

Wir setzen dieses Thema fort und sprechen über die Nutzung von den sozialen Netzwerken. Sie stellen sich solche Fragen. Wozu muss man daran nutzen? Und was kann man in sozialen Netzwerke machen? Die sozialen Aktivitäten sind bei den Deutschen und bei den Ukrainern sehr beliebt. Die meisten von ihnen schreiben Nachrichten und E-Mails und suchen Informationen für die Schule oder die Arbeit. Etwas seltener chatten sie und am wenigsten lesen sie Nachrichten und sehen Filme und Videos. Das sind interessant und populär in der Welt. Wir beginnen unsere Reise durch die sozialen Netzwerken: Instagram, Facebook, Yahoo und Twitter.

3.Усвідомлення учнями змісту та послідовності застосування практичних дій.( Слайди 4,5)

L: Lesen wir einen Text! Dieser Text beschreibt uns die sozialen Netzwerken!

L: Wozu brauchen die Jugendlichen das Netz? Sieh dir die Grafik an und erzähle!

Was sind soziale Netzwerke?

Soziale Netzwerke sind Internetseiten, auf denen die Internetnutzer kostenfrei ein individuelles Profil anlegen und sich mit anderen Nutzern austauschen können. Auch Sportvereine können Profile in sozialen Netzwerken einrichten und über diese mit ihren Zielgruppen (Mitgliedern, Fans & Co.) kommunizieren und interagieren. Soziale Netzwerke gehören zu den beliebtesten Online-Anwendungen. Mehr als drei Viertel (78 Prozent) der Internetnutzer in Deutschland sind in mindestens einem sozialen Netzwerk angemeldet. Zwei Drittel (67 Prozent) sind aktive Nutzer. Das mit Abstand am häufigsten genutzte soziale Netzwerk in Deutschland ist Facebook: 56 Prozent der Internetnutzer geben an, Facebook aktiv zu nutzen. Die bedeuten   im Zweijahresvergleich einen Anstieg um 11 Prozentpunkte. (Quelle: Studie Soziale Netzwerke 2013; BITKOM, Berlin 31.10.2013).                          

 

 

5

4.Самостійне виконання учнями завдань під контролем і допомогою вчителя.

L: Welche Meinung ist für die soziale Netzwerke, welche gegen? Warum?

 

D:\картинки соціальні мережі\1-62-638.jpg

L:Interviewt einander! Üb.5, S.90 (Слайд6,7)

5.Узагальнення та систематизація учнями набутих знань, навичок і вмінь.

L: Wer sagt den Satz mit diesem Wort schneller? (гра-вікторина)

googeln                                    mailen

Musik hören                            Videos sehen

simsen                                      skypen

twittern                                    chatten

Fotos posten                            E-Mail schreiben

6. Звіт учнів про результати виконаної роботи.

L:Ergänze die Aussagen über soziale Netzwerke! Präsentiert die Web-Seite! (колаж+сторінки в соціальних мережах)(Слайд 8,9)

7.Підсумок уроку та повідомлення домашнього завдання.

L:Worüber haben wir in der Stunde gesprochen? Was kann man in sozialen Netzwerken machen? Welche Aktivitäten sind am beliebtesten? Ihr wart heute aktiv und bekommt folgende Noten… Die Hausaufgaben: Üb.3, S. 93.( Слайд10)

 

6

 

Für mich ist

mein Smartphone

das wichtigste Kommunikationsgerät.

 

 

 

 

Ich habe mehr Freunde in sozialen Netzwerken als im realen Leben.

 

 

 

 

Für die Online-Kommunikation

habe ich nicht immer genug Zeit.

 

Ich finde Selfies

in sozialen Netzwerken doof.

Durch soziale Netzwerke weiß ich immer, was Interessantes meine Freunde erlebt oder gemacht haben.

 

 

Ich habe nicht sehr viele „virtuelle“ Freunde.

 

 

Die Kommunikation mit echten Freunden ist viel interessanter als mit „virtuellen“.

 

 

Die Kommunikation in sozialen Netzwerken ist günstig, sie spart Zeit und Geld.

In sozialen Netzwerken lese ich meistens Nachrichten von anderen und gratuliere meinen Freunden zum Geburtstag.

 

In sozialen Netzwerken kann man Leute mit ähnlichen Interessen und Meinungen finden.

 

Was sind soziale Netzwerke?

Soziale Netzwerke sind Internetseiten, auf denen die Internetnutzer kostenfrei ein individuelles Profil anlegen und sich mit anderen Nutzern austauschen können. Auch Sportvereine können Profile in sozialen Netzwerken einrichten und über diese mit ihren Zielgruppen (Mitgliedern, Fans & Co.) kommunizieren und interagieren.     
   
Soziale Netzwerke gehören zu den beliebtesten Online-Anwendungen. Mehr als drei Viertel (78 Prozent) der Internetnutzer in Deutschland sind in mindestens einem sozialen Netzwerk angemeldet. Zwei Drittel (67 Prozent) sind aktive Nutzer. Das mit Abstand am häufigsten genutzte soziale Netzwerk in Deutschland ist Facebook: 56 Prozent der Internetnutzer geben an, Facebook aktiv zu nutzen. Dies bedeutet im Zweijahresvergleich einen Anstieg um 11 Prozentpunkte. (Quelle: Studie Soziale Netzwerke 2013; BITKOM, Berlin 31.10.2013).

 

 


Facebook

 

 

 

 

Instagram Німецька мова 9 клас Сотникова 2017

 

 

Yahoo!  Німецька мова 9 клас Сотникова 2017

 

 

 

TwitterНімецька мова 9 клас Сотникова 2017

 


D:\картинки соціальні мережі\images (7).jpgSoziale 

D:\картинки соціальні мережі\завантаження.jpgNetzwerke                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

Dafür

D:\картинки соціальні мережі\лайк.png

 

 

 

 

 

Gegen

 

Пов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "слово Like показане до низу"

 

 

docx
До підручника
Німецька мова (9-й рік навчання) 9 клас (Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
2191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку