Урок- конспект "Україна - моя Батьківщина"

Про матеріал
Конспект уроку на тему: "Україна - моя Батьківщина" для 4(8) класу як друга іноземна мова. Цікавий творчий матеріал. Чекаю відгуків, щиро дякую!
Перегляд файлу

Миколаївська гімназія

G:\Створити папку (2)\DSCN7326.JPG

Урок-проект  у  4(8)  класі

з використанням 

інтерактивної  дошки

Україна – моя Батьківщина

 

Учасники  проекту

учні  4(8)  класу

Керівник  проекту

вчитель  німецької  мови

Карачевська О.Р.

2018

 

Назва  проекту: Україна – моя Батьківщина

Учасники  проекту:  гімназисти  4(8) класу

Тип  проекту:

  • за  характером  домінантної   діяльності: творчий,  практично  орієнтований
  • за  предметно-змістовою  галуззю:  монопроект
  • за  характером  контактів:  серед  учнів  класу
  • за  кількістю  учасників:  колективний,  груповий
  • за  тривалістю: короткий

Актуальність.  Учні  4(8)  класу  під  час  вивчення  теми  “Україна – моя Батьківщина”  отримають  інформацію   про  державу Україну та її символіку і визначні памятки.

Мета  і  завдання.  Навчити  учнів  розуміти  на  слух  та  вживати  в  мовленні  різні  фрази  лексичного  матеріалу  про Україну;   тренувати  учнів  в  усному  та  писемному  мовленні  в  межах  теми,  що  вивчається;  навчити  співпраці,  привчити  працювати  однією  командою,  ділитись  успіхами,  радістю.

Розвивати  мовну  здогадку  та  довготривалу  пам'ять,  творчі  здібності  учнів,  розвивати  культуру  спілкування  в  ситуаціях,  вміння  робити  висновки  та  узагальнення,  вміння  планувати  свою  діяльність.

Виховувати  любов  до  німецької  мови,  повагу  один  до  одного,  пізнавальний  інтерес  до  вивчення  німецької  мови,  культуру  спілкування.

Визначення  етапів  реалізації  проекту.

  1. Визначення  теми  і  мети  проекту.
  2. Ознайомлення  учнів  із  суттю  проекту  та  основними  етапами  його  реалізації.
  3. Робота  з  лексикою.
  4. Подання  тексту  про  розуміння  на  слух.
  5. Подання  текстів  для  читання.
  6. Осмислення  одержаних  знань  (презентація візитівки держави України).
  7. Узагальнення  та  систематизація  знань.

Механізм  реалізації  проекту.

1. Визначення теми і мети проекту.

2. Ознайомлення учнів із проектом та основними етапами його реалізації.

3. Збір інформації.

4. Розподіл завдань.

5. Самостійна робота учнів щодо вирішення завдань.

6. Колективне обговорення.

7. Формулювання висновків.

8. Виготовлення візитівки «Україна – моя Батьківщина»

Обов’язки   та  відповідальність  учасників  проекту.

  •  учні   визначили  свої  завдання  (показ  візитівки)
  • удосконалення  вмінь  готувати  візитівку

Очікувані  результати.

  • оволодіння  ЛО  та  вживання  їх  у  мовленні;
  • створення  буклету;
  • вироблення  в  учнів  умінь  систематизувати  матеріал  та  робити  висновки;
  • удосконалення  вмінь  готувати  доповіді  і  виступати  з  ними;
  • розвиток  умінь  працювати  в  команді.

Ресурсне  забезпечення.

  • інтерактивна  дошка;
  • роздатковий  матеріал.

 

 

 

 

Тема  уроку. Україна – моя  Батьківщина

Мета. Поглибити  знання  учнів  з  теми,  що  вивчається;  вчити  учнів  виконувати  тестові  завдання  та  вести  бесіду  за  темою;  розвивати  навички  читання  та  аудіювання;  збагатити  словниковий  запас  учнів  новими  словами,  виховувати  спостережливість  та  формувати  естетичні  смаки.

Тип  уроку. Урок  комплексного застосування результатів  навчання

Форма проведення. Урок - проект

Наочність. Підручник,  робочий зошит,  картки  для  роботи  в  парах, мультимедійний  комплекс,  презентація,  роздатковий  матеріал.

Після цього уроку учні зможуть:

  1. Володіти  новою  лексикою  в  усному  та  письмовому  мовленні.
  2. Порівнювати  інформацію  в  німецькій   та  українській  мовах, розказувати про державний устрій України, її визначні пам’ятки та значення для кожного українця.  
  3. Висловлювати власні думки, мати власні судження щодо  теми  уроку.

Хід уроку

 

І. Організаційний  момент

L: Guten  Tag,  Kinder!  Setzt  euch!  Es  hat  schon  geklingelt.  Der  Stunde  beginnt.  Wer  fehlt  heute?  Sind  heute  alle  da?  Wer  hat  heute  Klassendienst?  Welcher  Tag  ist  heute?  Wie geht”s ?  Ich  freue  mich  euch  gesund  und  munter  zu  sehen. ( Доброго  дня, сідайте!  Продзвенів  дзвінок  і  ми  починаємо  урок.  Скажіть  мені, будь  ласка, хто  сьогодні  відсутній?  Хто  сьогодні  черговий? Рада  Вас  всіх  бачити  здоровими  та  в  гарному  настрої.)

ІІ. Актуалізація  опорних знань

L: Letzen  Mal  sprachen  wir  über  Berlin.  Und  jetzt  haben  wir  Übung  um  über  das  zu  wiederholen. ( На  минулому  уроці  ми  вивчали Берлін. ) Jetzt  macht  Übung: Bilde Komposita und schreibe die Lösung.( Учні виконують  вправу: складають слова і написати  та повторення домашнього завдання.)  Слайди 1,2 

1) Das Nachbahr-                       -stadt

     der Nord-                              -form

     die Amts-                             -kilometer

     die Staats-                            -sprache

     der Quadrat-                         -land

     die Haupt-                            -osten               

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети, завдань уроку.

 

L: Liebe Kinder! Heute sprechen wir über unsere Heimat. Und heutiges Thema heißt „ Die Ukraine - ist unser Heimatland“.

  Jeder Mensch mag nicht nur sein Heimathaus, wo er geboren ist, sondern auch sein Heimatland – die Ukraine, weil wir die Ukrainer sind. Wir              

müssen alle unsere Symbole bewehren und nicht über die Sehenswürdigkeiten vergessen. Und heute werdet ihr das Thema besprechen. L:Welche Sehenswürdigkeiten  gibt es in der Ukraine?

S:In der Ukraine gibt es viele Kirchen und Kathedralen und verschiedene alte Denkmäler.

 

 (Слайди 3,4,5,)                      

ІV. Усвідомлення  учнями  змісту  та  послідовності застосування  практичних  дій

  1. Wortschatzarbeit ( робота  з  лексичним   матеріалом )

1)   L: Wir  haben  heute  neuen  Vokabeln,  wir lesen und übersetzen. Sch.1, Lies bitte und übersetz! ( Учні  читають та  перекладають  нову  лексику).  (Слайд 6,7 )

2) L: Und die Ukraine hat viele Symbole: staatliche und nationale. (Слайд8,9,10,11,12,13)

            2.  Lesen: читання  

               L: Wir sind stolz auf unser Land. Wir lernen die Geschichte der Ukraine, die Bräuche und Sitten, die berühmten Menschen. Was habt ihr schon über die Ukraine gekannt? Seht ihr das Bild an! Hier haben wir die ukrainische Symbole (Слайди 14).

              L:An der Tafel habt ihr einen Text. Lies den Text und übersetzt. Nimm die Landkarte der Ukraine zu Hilfe. (Слайд 15)

(Діти читають текст і виконують завдання.

3.  Hörverstehen  ( Аудіювання )

         L:  Jetzt  ist  die  Zeit  fürs Hörverstehen.  Hört  das  Video  und  antworte  auf  die Frage. ( Учні  уважно  слухають  відео  і  відповідають  на  питання). (Слайди16,17  )

V.   Самостійне  виконання  учнями  завдань  під  контролем  і  допомогою  вчителя

  Schreiben ( Письмо)

L: Und jetzt besichtigen wir uns die Sehenswürdigkeiten und schreiben die Übung unten.  (Слайди 18,19,20,21,22,23,24,25,26)

 VI. Узагальнення  й  систематизація  учнями  набутих  знань,  навичок  і  вмінь

L: Was passt zusammen? Welche Wörter passen zu den Bildern!

(Слайд 27)

L: Was für die Denkmäler sind das? (Слайд 28)

 

L: Machen  wir Übung 2, s. 141.  (Знайти  слово).

VII. Звіт  учнів  про  результати  виконаної   роботи

L: Sprechen (Говоріння)

L: So, sagen  mir  bitte, was bedeutet für euch die Ukraine?  (Учні розповідають про Україну , використовуючи візитівку)  (Слайд 29)

VIIІ. Підсумок  уроку (інтерактивна вправа «ПАРАД РОЗУМНИХ ДУМОК»)

L: War  die  Stunde  sehr  interessant? Was  habt  ihr  heute  gelernt? Was  können  Sie  über  die Ukraine  sagen? L: War es interessant, an den Projekten zu arbeiten? Was hat euch am besten gefallen? Was hat euch nicht so gut gefallen?

 Ihr habt heute sehr gut gearbeitet. Ich danke euch für die erfolgreiche Arbeit und ihr  bekommt gute Noten…

 Wo  möchtest  du  wohnen? Ihr  habt  gut  gearbeitet  und  erhaltet  folgende  Noten… . Danke!

ІX. Повідомлення  домашнього  завдання

L: Schreibt  zu  Hause  Übung 5, Seite 142. ) (Слайд 30)

IX. Wiederholen

L: wiederholt Übung 4, Seite 67 (Слайди 30,31)

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
1363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку