Миколаївська гімназія
Урок-проект у 4(8) класі
з використанням
інтерактивної дошки
Україна – моя Батьківщина
Учасники проекту
учні 4(8) класу
Керівник проекту
вчитель німецької мови
Карачевська О.Р.
2018
Назва проекту: Україна – моя Батьківщина
Учасники проекту: гімназисти 4(8) класу
Тип проекту:
Актуальність. Учні 4(8) класу під час вивчення теми “Україна – моя Батьківщина” отримають інформацію про державу Україну та її символіку і визначні пам’ятки.
Мета і завдання. Навчити учнів розуміти на слух та вживати в мовленні різні фрази лексичного матеріалу про Україну; тренувати учнів в усному та писемному мовленні в межах теми, що вивчається; навчити співпраці, привчити працювати однією командою, ділитись успіхами, радістю.
Розвивати мовну здогадку та довготривалу пам'ять, творчі здібності учнів, розвивати культуру спілкування в ситуаціях, вміння робити висновки та узагальнення, вміння планувати свою діяльність.
Виховувати любов до німецької мови, повагу один до одного, пізнавальний інтерес до вивчення німецької мови, культуру спілкування.
Визначення етапів реалізації проекту.
Механізм реалізації проекту.
1. Визначення теми і мети проекту.
2. Ознайомлення учнів із проектом та основними етапами його реалізації.
3. Збір інформації.
4. Розподіл завдань.
5. Самостійна робота учнів щодо вирішення завдань.
6. Колективне обговорення.
7. Формулювання висновків.
8. Виготовлення візитівки «Україна – моя Батьківщина»
Обов’язки та відповідальність учасників проекту.
Очікувані результати.
Ресурсне забезпечення.
Тема уроку. Україна – моя Батьківщина
Мета. Поглибити знання учнів з теми, що вивчається; вчити учнів виконувати тестові завдання та вести бесіду за темою; розвивати навички читання та аудіювання; збагатити словниковий запас учнів новими словами, виховувати спостережливість та формувати естетичні смаки.
Тип уроку. Урок комплексного застосування результатів навчання
Форма проведення. Урок - проект
Наочність. Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах, мультимедійний комплекс, презентація, роздатковий матеріал.
Після цього уроку учні зможуть:
Хід уроку
І. Організаційний момент
L: Guten Tag, Kinder! Setzt euch! Es hat schon geklingelt. Der Stunde beginnt. Wer fehlt heute? Sind heute alle da? Wer hat heute Klassendienst? Welcher Tag ist heute? Wie geht”s ? Ich freue mich euch gesund und munter zu sehen. ( Доброго дня, сідайте! Продзвенів дзвінок і ми починаємо урок. Скажіть мені, будь ласка, хто сьогодні відсутній? Хто сьогодні черговий? Рада Вас всіх бачити здоровими та в гарному настрої.)
ІІ. Актуалізація опорних знань
L: Letzen Mal sprachen wir über Berlin. Und jetzt haben wir Übung um über das zu wiederholen. ( На минулому уроці ми вивчали Берлін. ) Jetzt macht Übung: Bilde Komposita und schreibe die Lösung.( Учні виконують вправу: складають слова і написати та повторення домашнього завдання.) Слайди 1,2
1) Das Nachbahr- -stadt
der Nord- -form
die Amts- -kilometer
die Staats- -sprache
der Quadrat- -land
die Haupt- -osten
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети, завдань уроку.
L: Liebe Kinder! Heute sprechen wir über unsere Heimat. Und heutiges Thema heißt „ Die Ukraine - ist unser Heimatland“.
Jeder Mensch mag nicht nur sein Heimathaus, wo er geboren ist, sondern auch sein Heimatland – die Ukraine, weil wir die Ukrainer sind. Wir
müssen alle unsere Symbole bewehren und nicht über die Sehenswürdigkeiten vergessen. Und heute werdet ihr das Thema besprechen. L:Welche Sehenswürdigkeiten gibt es in der Ukraine?
S:In der Ukraine gibt es viele Kirchen und Kathedralen und verschiedene alte Denkmäler.
(Слайди 3,4,5,)
ІV. Усвідомлення учнями змісту та послідовності застосування практичних дій
1) L: Wir haben heute neuen Vokabeln, wir lesen und übersetzen. Sch.1, Lies bitte und übersetz! ( Учні читають та перекладають нову лексику). (Слайд 6,7 )
2) L: Und die Ukraine hat viele Symbole: staatliche und nationale. (Слайд8,9,10,11,12,13)
2. Lesen: читання
L: Wir sind stolz auf unser Land. Wir lernen die Geschichte der Ukraine, die Bräuche und Sitten, die berühmten Menschen. Was habt ihr schon über die Ukraine gekannt? Seht ihr das Bild an! Hier haben wir die ukrainische Symbole (Слайди 14).
L:An der Tafel habt ihr einen Text. Lies den Text und übersetzt. Nimm die Landkarte der Ukraine zu Hilfe. (Слайд 15)
(Діти читають текст і виконують завдання.
3. Hörverstehen ( Аудіювання )
L: Jetzt ist die Zeit fürs Hörverstehen. Hört das Video und antworte auf die Frage. ( Учні уважно слухають відео і відповідають на питання). (Слайди16,17 )
V. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і допомогою вчителя
Schreiben ( Письмо)
L: Und jetzt besichtigen wir uns die Sehenswürdigkeiten und schreiben die Übung unten. (Слайди 18,19,20,21,22,23,24,25,26)
VI. Узагальнення й систематизація учнями набутих знань, навичок і вмінь
L: Was passt zusammen? Welche Wörter passen zu den Bildern!
(Слайд 27)
L: Was für die Denkmäler sind das? (Слайд 28)
L: Machen wir Übung 2, s. 141. (Знайти слово).
VII. Звіт учнів про результати виконаної роботи
L: Sprechen (Говоріння)
L: So, sagen mir bitte, was bedeutet für euch die Ukraine? (Учні розповідають про Україну , використовуючи візитівку) (Слайд 29)
VIIІ. Підсумок уроку (інтерактивна вправа «ПАРАД РОЗУМНИХ ДУМОК»)
L: War die Stunde sehr interessant? Was habt ihr heute gelernt? Was können Sie über die Ukraine sagen? L: War es interessant, an den Projekten zu arbeiten? Was hat euch am besten gefallen? Was hat euch nicht so gut gefallen?
Ihr habt heute sehr gut gearbeitet. Ich danke euch für die erfolgreiche Arbeit und ihr bekommt gute Noten…
Wo möchtest du wohnen? Ihr habt gut gearbeitet und erhaltet folgende Noten… . Danke!
ІX. Повідомлення домашнього завдання
L: Schreibt zu Hause Übung 5, Seite 142. ) (Слайд 30)
IX. Wiederholen
L: wiederholt Übung 4, Seite 67 (Слайди 30,31)