Миколаївська гімназія
Урок-проект у 10(6) класі
з використанням
інтерактивної дошки
«Євробачення»
Учасники проекту
учні 6(10) класу
Керівник проекту
вчитель німецької мови
Карачевська О.Р.
2018
Назва проекту: Євробачення
Учасники проекту: гімназисти 6(10) класу
Тип проекту:
Актуальність. Учні 6(10) класу під час вивчення теми “Євробачення” розповідають інформацію про визначних митців музики, видатних музикантів, співаків, порівнюють свої погляди та обговорюють свої думки про величних зірок музики, діляться враженнями та інтересами щодо музики .
Мета і завдання. Навчити учнів обговорювати улюблені хобі, розуміти на слух та вживати в мовленні різні фрази лексичного матеріалу про музику; тренувати учнів в усному та писемному мовленні в межах теми, що вивчається; навчити співпраці, привчити працювати командами в одній команді , ділитись успіхами, радістю.
Розвивати мовну здогадку та довготривалу пам'ять, творчі здібності учнів, розвивати культуру спілкування в ситуаціях, вміння робити висновки та узагальнення, вміння планувати свою діяльність.
Виховувати любов до німецької мови, повагу один до одного, пізнавальний інтерес до вивчення німецької мови, культуру спілкування.
Визначення етапів реалізації проекту.
2
Механізм реалізації проекту.
1. Визначення теми і мети проекту.
2. Ознайомлення учнів із проектом та основними етапами його реалізації.
3. Збір інформації.
4. Розподіл завдань.
5. Самостійна робота учнів щодо вирішення завдань.
6. Колективне обговорення.
7. Формулювання висновків.
8. Створення плакату.
Обов’язки та відповідальність учасників проекту.
Очікувані результати.
Ресурсне забезпечення.
- інтерактивна дошка; -роздатковий матеріал;
3
Тема уроку. Євробачення.
Мета. Поглибити знання учнів з теми, що вивчається; вчити учнів виконувати тестові завдання та вести бесіду за темою; розвивати навички читання та аудіювання; збагатити словниковий запас учнів новими словами, виховувати спостережливість та формувати естетичні смаки.
Тип уроку. Урок комплексного застосування результатів навчання
Форма проведення. Урок - проект
Наочність. Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах, мультимедійний комплекс, презентація, роздатковий матеріал.
Після цього уроку учні зможуть:
Хід уроку
І. Організаційний момент
L: Guten Tag, Kinder! Setzt euch! Es hat schon geklingelt. Der Stunde beginnt. Wer fehlt heute? Sind heute alle da? Wer hat heute Klassendienst? Welcher Tag ist heute? Wie geht”s ? Ich freue mich euch gesund und munter zu sehen. ( Доброго дня, сідайте! Продзвенів дзвінок і ми починаємо урок. Скажіть мені, будь ласка, хто сьогодні відсутній? Хто сьогодні черговий? Рада Вас всіх бачити здоровими та в гарному настрої.)
ІІ. Актуалізація опорних знань
L: Wir haben Besuch. Unsere Gäste sind die Schüler der sechsten Klasse und sie organisieren ein kleines Fest “Eurovision Song Contest”. Ich bin eine Hauptmoderatorin. Das sind unsere Fernsehersmoderator und
Fernsehermoderatorin und vier Mannschaften der teilnehmenden Ländern von
4
“Eurovision Song Contest”. Das sind Deutschland, die Schweiz, die Ukraine, Österreich und ihre Fans. Die Regel von unserem Fest:
-Jede Mannschaft bekommt für richtige Antwort ein glückliches Smail und klebt an dem Plakat, um alle Smailen zu rechnen und ausgezeichnete Noten zu bekommen.:
Begegnet fröhnlich unsere zauberen Teilnehmendern. Eure Visitenkarten.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети, завдань уроку.
L: Liebe Gäste. Dann wir bekommen unseres schöne Fest. Letzen Mal sprachen wir über die deutschen und ukrainischen Sänger , Sängerinnen und Gesangsbänder . Üb.1 S.55 Mein Musikstil. Wer schreibt das? Ergänze die Namen.
( Timo, Daniel, Sonja,Timo,Lara, Julian, Sonja, Lara )
ІV. Усвідомлення учнями змісту та послідовності застосування практичних дій
Musikinstrument Musikstil Musikpersönlichkeit Die Verben
Das Keyboard Hip-Hop Nicole gefallen
Die Geige Rap Andreas Bourani sich begeistern
Das Schlagzeug Pop Die Toten Hosen besuchen
Die Elektrogitarre Klassik Helena Fischer spielen
Das Akkordeon Jazz Cro singen
2. Lesen( читання).
Fr. Die Leute haben viele Hobbys und Interessen. Das kann man sein: Musik, Sport, Lesen, Arbeit, Erholung u.a. Musik ist die Erholung und jetzt erholen wir zusammen uns!
L. Die Teilnemendern lessen den Text. Er heißt Eurovision Song Contest.
Habt ihr drei Aufgaben:
3.Hörverstehen ( Аудіювання ).
L. Jetzt ist die Zeit fürs Hörverstehen. Hört die Lieder und antworte auf die Frage.
Fr. Die Aufgaben sind so:
5
Die bekannte und hervorragende Lieder von europäischen Sänger und Sängerin präsentiert euch!
Die Antworten:
Tajanna – „Леля“
Helena Fischer – “Atemlos durch die Nacht”
SuRie – “Storm- United Kingdom”
Melovin – “З тобою, зі мною, і годі”
Quot - “ Immer wenn wir uns sehn”
Lucies Jones – “Never Give Up On You”
V. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і допомогою вчителя
Schreiben ( Письмо)
L: Jede Mannschaft schreibt einen Steckbrief für Beispiel.( тексти даю)
Fr. Ohh, das ist einen Steckbrief! Ja das ist kurzer Lebenslauf! Viel Spaß!
Name:
Alter:
Beruf:
Beliebter Musikstil:
Liebliengssänger(in):
Lieblingsmusikgruppe:
Wo und wann hört sie/er Musik:
Konzertbesuche:
VI.Узагальнення й систематизація учнями набутих знань, навичок і вмінь.
L. Zwei Mannschaften und zwei Mannschaften haben solche Aufgabe.
Mach dir Notizen und führe ein Gespräch mit deiner Partnermannschaft!
Meine Lieblingsmusik
Was? Welch-? Wie-? Was für ein? Wer?
Meine Lieblingsmusikerin
Wer? Wo? Wovon? Wie? Wann?
6
VII. Звіт учнів про результати виконаної роботи
L: Sprechen (Говоріння)
L: So, sagt mir bitte, warum diese Musikstars sind sehr populär in Europa? Also präsentiert bitte ihr Star, den ganze Welt beim Musikwettbewerb von Eurovision gesehen hat.
VIIІ. Підсумок уроку (інтерактивна вправа «ПАРАД РОЗУМНИХ ДУМОК»)
L: War die Stunde sehr interessant? Was habt ihr heute gelernt? Was könnt ihr über Eurovision Song Contest sagen? L: War es interessant, an den Projekten zu arbeiten? Was hat euch am besten gefallen? Was hat euch nicht so gut gefallen? Üb. 30, S.47
Ihr habt heute sehr gut gearbeitet. Ich danke euch für die erfolgreiche Arbeit und ihr bekommt gute Noten…
Danke!
ІX. Повідомлення домашнього завдання
L: Schreibt zu Hause Übung 33, Seite 50.
7