Урок -подорож "Україна на карті світу" 3 клас

Про матеріал

Нестандартний урок з"Людина і світ" 3 клас

Використання елементів сучасних освітніх технологій, особистісно зорієнтованих підходів, уміння організовувати навчання на різних рівнях складності і створювати відповідну інтелектуальну та емоційну атмосферу процесу пізнання. Різноманітні методи і прийоми навчання, цікавий дидактичний матеріал допоможуть вчителю у формуванні знань, вмінь і навичок учнів , розвитку їх творчих здібностей.

Перегляд файлу

 

Тема. Україна на карті світу

Мета. Формування ключових компетентностей:

      Вміння вчитися– зосереджено слухати вчителя, давати відповіді на

      запитання,висловлювати власні думки,робити висновки;

Громадянськоївідчувати себе патріотом своєї Батьківщини;

Соціально-продуктивної– співпрацювати з різними партнерами в групі, парі;

Предметних компетентностей:

дати учням короткі відомості про територіальне розміщення України на карті світу та її багатства;викликати у школярів інтерес до пізнання минулого і сучасного України;розширити кругозір учнів про Україну, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, розвивати почуття патріотизму, виховувати дружні відносини і взаємоповагу у шкільній родині, почуття гордості за свою школу, країну, готовності бути гідним громадянином України.

Обладнання:карта світу,карта України,ілюстративний матеріал, роздатковийматеріал,таблиці,фотографії,малюнки,звуковийсупровід,таблиці, підручник, зошит,мікрофон,підзорна труба,портрет барона Мюнхаузена.

  • Особливості проведення: урок розроблено з використанням інтерактивних технологій: діалог учитель-учні,метод «Мозковий штурм»,стратегія «Кущ», «Джигсоу», вправи:«Дерево української незалежності», «Павутинка»; ігри: «Світлофор», «Мікрофон», «Добери словечко», «Незакінчене речення», «Так чи ні»,використано різні форми парної,групової та колективної роботи.

Тип уроку:урок вивчення нового матеріалу

Форма уроку : урок-подорож «Щасливі мандрівники»

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\усмішка.jpgХід уроку

І. Організаційний момент

1.Створення емоційного настрою уроку

Учитель

- Діти,доторкніться один одного рукою і подаруйте чудовий настрій і усмішку, адже ніщо у світі не коштує так дешево і не цінується так дорого.

- Із цих промінчиків добра,що заіскрились на ваших обличчях, ми і розпоч-немо урок.

Розумні хлопчики й дівчатка,

Я хочу запросити вас

В цікаву подорож морями,

Де капітан, ну просто клас!

Хоч плавати нелегко

Через моря наук,

Знання вам допоможуть,

Як рятувальний круг.

 

2.Хвилинка релаксації

- А зараз,діти,заплющтеочі,опустіть голівки на парти.Море!Кожен з нас згадує про нього з усмішкою на очах. Радісні думки приходять до нас,коли ми бачимо море,білосніжніхвилі,яскравесонечко,що грає хвилями. Уявіть,що ви сіли на корабель.Наш корабель піднімає вітрила. Дме  зустрічний вітер.Розплющтеочі!Милуйтесяморем,дихайте свіжим повітрям.(Звучить шум моря)

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\повтр. куля.jpg Учитель

- Але,що це відбувається?Наш корабель піднімається у повітря!Повітряна куля піднімає його. Яка красива наша земля,коли дивишся на неї з висоти пташиного польоту.

- На кораблі залишили підзорну трубу.Давайте в неї зазирнемо.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\труба.jpg

 

-Ой,хто це?Та це ж наш капітан –барон Мюнхаузен! Уявляєте,той самий Мюнхаузен, про якого говорить увесь світ.

 

http://deti.cbs-angarsk.ru/images/stories/kids/birthday/Baron_Munghauzen/Munhgauzen1.jpg

-Хто він такий?(Відповіді учнів)

3. Розповідь підготовленого учня

( «Правда про барона Мюнхаузена»)

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\барон фото.jpg

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\книга про барона.jpgБагатьох із вас цікавить, чи був такий барон насправді.Присягаюся гусячим пером був!Звали його Іеронім Карл Фрідріх фон Мюнхаузен.Народився він 1720 року в Німеччині у містечку Боденвердер.Вісімнадцятирічним юнаком прибув до Росії на військову службу.

За своє життя барон відвідав багато країн,де побачив і почув чимало цікаво-го.Оселившись згодом у родинному маєт-ку,він вечорами розповідав друзям свої вигадані історії.Вони дуже сподобалися німецькому письменникові Рудольфу Распе.Він художньо опрацював ці історії та видав їх англійською мовою в Лондоні. 1988 року було знято фільм «Пригоди барона Мюнхаузена» в Америці,а кількома роками пізніше – уРосії.

(Демонстрування книги «Пригоди барона Мюнхаузена».)

Учитель

-Так,це казковий герой книги Рудольфа Распе «Неймовірні пригоди барона Мюнхаузена». В основі фантастичних «Пригод  барона Мюнхаузена»–  оповідання справжнього барона, який жив у XVIIIстолітті в Німеччині.

http://st7.imhonet.ru/element/large/7c/3d/7c3dd2a750ff93c05288e03dc6cd49eb/priklyucheniya-myunhgauzena.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання

-Під своєю чарівною шапкою він приніс нам цікаві завдання. Вашу роботу  будемо оцінювати  зірочками. Чим більше зірочок  назбираєте, тим вищий балотримаєте.

- Отже, давайте згадаємо, що ми вивчали на попередньому уроці.

 

1.Опитування методом «Мікрофон»

- Кого, на твою думку, можна назвати славетним українцем?Чому?

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\світлофор.jpg2.Гра «Світлофор»

-Чи знайомі вам ці імена?Якщо так –«сигналізуйте» зеленим кольором,як-що ні–червоним.

(Олег Антонов,Євген і Борис Патони,Микола Амосов,Яна Клочкова,Андрій Шевченко,Володимир Кличко,Ада Роговцева,Ліна Костенко,Леонід Каденюк,Тетяна Яблонська, Богдан Ступка)

 

3.Робота в парах (з’єднати відповідні пари)

Нестор                             конструктор літаків

Боян                                 академік,електрозварювальник

Петро Сагайдачний     основоположник української  класичної музики

Микола Лисенко            славний співець

Євген Патон                    козацький гетьман

- Молодці! Із цим завданням ми впоралися.Отож,екіпаж до польоту гото-вий!

-Діти! Барон Мюнхаузен запрошує нас з собою у мандрівку, де ми зупинимося:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-У мандрівці ми повинні дотримуватись певних правил:

  • Один за всіх – всі за одного.
  • Умій говорити та слухати.
  • Поважай усі висловлені думки.

ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку

-Любі діти! Ми вирушаємо в захоплюючу мандрівку. Ця подорож далека і цікава,але небезпечна,тому візьмемо із собою тільки сміливих, винахідливих,дружних та кмітливих. Якщо ви такі, то вирушаймо…Наш  корабель піднявся так високо,що перед нами відкрилися незвідані далі, широкі моря, стрімкі ріки,високі гори,неосяжні простори нашої рідної Батьківщини.

1.Зупинка  «Поетична»

(Звучить пісня Н.Май «Квітуча Україна»)

-  Давайте зафіксуємо у бортовому журналі нашу першу зупинку.Це зупинка «Поетична».Послухайте вірш і відгадайте, про яку країну в ньому йдеться?

 

 

 

У всіх людей одна святиня.

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніше їм своя пустиня,

А ніж земний в чужині рай,

Їм красить все їх рідний край,

Нема без кореня рослини,

Анас, людей, без Батьківщини.

 

Гляньте, яка Україна чарівна,

Гарна, немовби казкова царівна!

Гори, гаї, голубі небеса –

Глибинна бентежна, велична краса!

https://lh5.googleusercontent.com/9SH4-wLJ0jpBCQs3wlZOqKThBsZhlPJFLSp8q1WtwAw9H1P-mjucilClr2KZCTz9-5rBeMWpoxVnoIiMBhM8Rk6OvYPmz0Fh8yPg5DrTnAE8M_o8ApJu4UfTnV9PCam0mLoV8QqWwSt-zgOR

 

Учитель

- Сьогодні, подорожуючи, ми з вами  більше дізнаємося про свій рідний край, про місце України на карті світу, про те,які існують країни на Землі, познайомимося з географічними вимірами,отримаємо масу задоволення від подорожі.У світі нема нічого вищого, дорожчого, як рідна Вітчизна, бо вона дала нам крила для польоту, відкрила цей чарівний дивосвіт, вона, як мати, у світі — одна.

Україна — це наш рідний край, наша дорога і мила Вітчизна, земля, де ми народились, уперше побачили і пізнали світ, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку — це наша найдорожча у світі Батьківщи-на. Вона для кожного з нас одна, як і мама, бо —

 

                      Можна все на світі вибирати, сину,

                      Вибрати не можна тільки Батьківщину.

       Так писав відданий син України Василь Симоненко, поет, патріот і муж- ній громадянин. Як і рідну матір ми не вибираємо, так і Батьківщину людина не вибирає, але прикипає до неї всім серцем, як і до рідної неньки, пройма-

ється великою і світлою любов’ю на все своє життя. От і ми почнемо нашу дорогу до знань з найсвітлішого — з любові до рідного краю.

Любов — найвище в світі почуття,

Вона не має меж — безкрая.

З любові починається життя.

Вона усе найкраще починає.

Кожен народ любить свою батьківщину, робить усе для процвітання своєї держави, для її слави, свободи, незалежності. А ми живемо в Україні, волелюбній, мирній державі і теж усім серцем любимо нашу милу, дорогу країну, хочемо, щоб вона стала процвітаючою, сильною, завжди була віль- ною і незалежною, бо всі ми громадяни нашої Вітчизни, патріоти, люблячі сини і дочки України.

-Діти,можливо із вас хтось знає вірші про Україну? (Діти декламують вірші)

- Молодці!Багато знаєте віршів про Україну.Тож наш корабель може виру-  шати далі.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

2. Зупинка  « Географічна»

 -Піднявся сильний вітер, наш корабель гойдає в різні сторони, він може обі- рватися.Нам необхідна зупинка,щоб перевірити цілісність канатів.

 Наша зупинка  «Географічна». 

 - Ось погляньте на карту Європи.

Україна на карті Європи 

 

 

 

 

                                                                                     Україна

 

 

 

 

-Тут багато є різних країн (учитель називає деякі і показує на карті). Кожна з них має свою територію — землю, свою мову, культуру, історію і свої символи. Земля кожної держави — її недоторкана власність, яку вона готова обороняти від ворогів.

Україна, наша Батьківщина, розміщена у центрі Європи. Вона також має свою землю, мову, культуру, історію, звичаї, традиції і державні символи

  -  Які ж державні символи України? (Відповіді учнів).

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\символи.jpg

- Кожна країна має свою столицю. А як називається наша столиця?  Ось столиця України — чарівний і квітучий Київ (Учитель показує на карті і на  малюнках).

 

D:\111222\україна на карті світу\slide-14-728.jpg

 

-Зараз до вашої уваги відеоролик «Столиця України – місто Київ» .

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\київ.jpg 

 

 

 

- Оглядаючи канати, ми знайшли пошкодження і щоб його ліквідувати нам потрібно знайти на карті України найбільшу річку,яка впадає в Чорне море.

 

 

 

 

 

 

 

-  Через усю Україну, з півночі

 на південь, протікає Дніпро,

одна з найбільших річок

 Європи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Осьякою побачили нашу річку помічники барона Мюнхаузена з висоти пташиного польоту.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\дніпрло 1.jpg

 

- Так, діти, ви виконали це завдання.

-  Дітки, заплющіть оченята і разом із птахами пориньте в політ.Молодці! Ви трішки відпочили. Але наша подорож триває,ми разом із бароном Мюнхаузеном вирушаємо далі.

-Діти, а що ви бачите навкруги?(Відповіді учнів)

-Так, це море.Які є моря в Україні?

- В Україні є не тільки Чорне море. З півдня нашу Вітчизну омиває ще одне море — Азовське.(Показ на карті морів України)

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\море.jpg

 

На заході здіймають у небо свої вершини гори Карпати.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\карпати 2.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На півночі ростуть густі ліси — це Полісся,

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\полісся.jpg

 

 

а далі на південь поступово змінюються природні пейзажі, переходячи у сте-пи.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\степ.jpg

 

-Дітки, заплющимо оченята і разом із птахами поринемо в політ.         Молодці! Ви трішки відпочили. Ось така природа України.

       Ми з вами — патріоти і громадяни, які покликані захищати свій край від ворогів, трудитись так невтомно й завзято, щоб жилося всім добре, найкраще у світі, бо кожна людина має право на достойне і радісне життя.

 

 

G:\мюнхаузен\08.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Але наша подорож триває, разом із бароном Мюнхаузеном вирушаємо далі.

- Ми летимо кордоном України.Барон зі своєю підзорною трубою знайомить нас із 185 країнами - гігантами і зовсім маленькими країнами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За площею територія України  – 603,7 тис. кв. км. Із заходу на схід простягається на 1316 км, а з півночі на південь – на 839 км. Знаходиться в Центральній і Східній Європі. Має 7 сусідів. На заході Україна межує з Румунією,

Румунія – держава у південно-східній частині Європи, межує на півночі з Україною. Столиця – Бухарест

 

Прапор РумуніїГерб Румунії300px-Romania1939physical

 

 

 Молдовою,

Респу́бліка Молдо́ва — держава у Східній Європі, на півночі, сході й півдні межує з Україною.

Столиця — місто Кишинів

Прапор МолдовиГерб Молдови200px-Moldova-mapa-Ukrai

 

 

 

 Угорщиною,

Уго́рщина  держава в ЦентральнійЄвропі з населенням понад 10 мільйонів осіб. Межує з Україною — на північному сході (спільний кордон 105 км).

 Столиця – місто Будапешт

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\герб угорщини.pngC:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\угорщина.gifC:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\будапешт.gif

 

Словаччиною,

Словаччина - держава на сході центральної Європи, межує на сході — з Україною.

Столиця – Братислава

Прапор СловаччиниГерб СловаччиниC:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\словачина.png

 

та Польщею,

 Респу́бліка По́льща — держава у Центральній Європі,  що має в своєму складі 16 воєводств. Польща має державний кордон з сімома країнами Європи. На сході межує з Білорусієюта Україною.

Столицею Польщі є місто Варшава

 

Прапор ПольщіГерб Польщіi?id=0d22124daef32ef0230f3d3d57b8dc0e-46-144&n=21

 

 на півночі – з Білоруссю,

Білору́сь  — держава у СхіднійЄвропі без виходу до моря, розташована на північ від України.

 Столиця - місто  Мінськ

 

Прапор БілорусіГерб БілорусіC:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\білорусь.jpg

 

на сході – з Росією,

Росі́я — держава у північній  Євразії, федеративна змішана республіка.

Межує з шістнадцятьма країнами.Столиця – місто Москва.

 

Прапор Російської ФедераціїГерб Російської ФедераціїC:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\росія

 

- У бортовому журналі нам треба зробити запис.Попрацюємо з підручником та зошитом.

 

2. Робота з підручником(с.106 -109)

-Розгляньте малюнки прапорів на с.106.Яким державам світу належать ці прапори?

-Розгляньте карту світу на с.106.Якими кольорами зафарбовані материки?

- Чим різняться країни світу?

-Якими є форми правління у різних країнах?

-Що таке ООН?

-Які міжнародні свята,проголошені ООН, відзначає більшість країн світу?

 

3.Робота в зошиті

-Допиши речення.

Організація Обєднаних Націй (ООН) – це …

Основні цілі роботи ООН…

 

4.Робота в парі

-Прочитайте японські та українські прислів’я і порівняйте їх. Знайдіть серед них близькі за змістом .

(Хочеш пізнати людину – пізнай її друзів.Скажи мені, хто твій друг, і я ска-жу, хто ти.)

- Наша подорож триває.Нас накрила чорна хмара,пішов дощ,ми всі змокли.Нам необхідна зупинка,щоб зігрітися і обсохнути.

 

3.Наступна станція «Розважальна»

«На зеленій галявині»C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\галявина.jpeg

 

На зеленій галявині,                                     Діти ходять по колу.

Де рясна трава, 

Дзюркотить криниченька,

Чиста, лісова.

До води схиляються                     Нахили тулуба вперед, руки витягнуті 

Квіти запашні.                              слідкують поглядом за витягнутими

Камінці поблискують

В темній глибині.

Ми збирали ягоди,                                Збирають ягоди: слідкують за

Забрели сюди.                                           рукою, присідають.

Відпочити в затишку сіли

край води.

Ходять в лісі шелести,                Ходьба.

дзюркотить вода

Це казки криниченька

нам розповіда.

 

- Ми добре відпочили,набралися сил.Наш повітряний корабель знову набирає висоту.Барону  Мюнхаузену цікаво дізнатися, чи знаємо ми історію свого народу. Тож наступною зупинкою є «Історична».

 

4. Наступна зупинка «Історична»

Метод «Мозковий штурм»

- Що цікавого і пам’ятного ви знаєте з історії України?

Україна – це історія народу, що протягом віків боровся за свою свободу і незалежність. Адже на нашому славному історичному шляху були і могутня Київська держава Володимира Великого, Ярослава Мудрого, і перша христи-янська республіка в Європі – Запорізька Січ, і відчайдушний порив до свобо-ди часів Івана Мазепи, ізапочаткування власної державності в Українській Народній Республіці.

Це імена славних звитяжців – героїв, які віддали своє життя за щастя народу: Байда Вишневецький, Іван Сірко, Петро Конашевич-Сагайдачний, Богдан Хмельницький, Іван Мазепа, Іван Гонта, Максим Залізняк, Олекса Довбуш, Устим Кармелюк та інші.

Це діячі науки, культури і мистецтва, які звеличили нашу державу своїм талантом: Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко, Соломія Крушель-ницька, Іван Козловський, Оксана Петрусенко, Михайло Грушевський та інші.

Це видатні спортсмени: Яна Клочкова, Юрій Вірастюк, Андрій Шевченко та інші.

Зараз нашій країні як ніколи потрібно бути єдиною та згуртованою. На цілісність нашої держави посягнули  вороги і багато наших земляків на сьо-годні мобілізовано до лав українського війська. Вони з честю воюють на сході з терористами та російським сепаратистами, відвойовують та захища-ють кордони нашої держави.

   24 серпня 1991р. Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки урочисто проголошує незалежність України та створення самостійної Української держави — України.

Святковий день – двадцять четверте серпня,

Так хочеться усмішок і пісень.

Віднині Україна незалежна.

Запам’ятайте, люди, світлий день!

Здійснилась давня заповітна мрія,

Бажання і надія поколінь.

Це почуття свободи серце гріє

І піднімає думи височінь.

Давайте ж станемо пліч-о-пліч всі народи,

Щоб славу України відродить.

Щоб дружно жити, в радості і згоді,

Ми України сестри і брати!

1 грудня 1991 р. відбулися дві події історичної ваги — понад 90% громадян, які взяли участь у Всеукраїнському референдумі, висловилися за незалежність України, водночас було обрано Президента республіки —

 Л. Кравчука (понад 61% голосів).

28 січня 1992 року – Верховна Рада затвердила Державний прапор України.

19 лютого 1992 року – Верховна Рада затвердила тризуб малим гербом України.

6 березня 2003 року – Верховна Рада України ухвалила Закон «Про Державний гімн України».

28 червня 1996 року Верховна Рада прийняла Конституцію.

Учитель.Незалежність нашої держави стала реальністю.Україна має свій герб, прапор, гімн і державну мову.

2014р. – революція гідності в Києві на Майдані.

- Ми  подорожували і дізналися багато корисного і цікавого.Тож прийшла пора нам розповісти, що ми запам’ятали.

IV. Узагальнення й систематизація знань

 

  1. Колективна робота.Стратегія «Кущ».Стратегія «Джигсоу»

                  Створення павутиння  (робота в групах).

 

 Кожному учневі з групи дається листочок з колом і промінцями. У колі написане слово                    Україна.

 

       - Запишіть слова, які спадають  вам  на думку, коли ви  чуєте, бачите слово «Україна»

  • З якими державами межує?

 2.  Робота у змінних групах

 - Обміняйтесь листочками з іншими групами,порівняйте записи, зробіть спільний висновок.

                     (Відповіді учнів, створення куща на дошці).

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Вправа «Дерево української незалежності»
Підсумувавши відповіді учнів, учитель пропонує на кроні умовного дерева у вигляді плодів записати пам’ятні сторінки вже незалежної України.C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\ябл 1.jpg

- Так, діти, Україна – суверенна, незалежна держава.

Згідно із Конституцією (ст.1.), Україна проголошена суверенною і незале-жною, демократичною, соціальною та правовою державою. Суверенітет України поширюється на всю її територію. Територія України в межах існую-чого кордону є цілісною і недоторканною.
- А як Ви розумієте словосполучення «цілісна і недоторканна»?                          - Що ж означає вислів «Україна – суверенна держава»?

(Вона має правосамостійно, без втручання інших держав вирішувати всі свої внутрішні таC:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\конституція.jpgзовнішні справи).

А ще Україна – демократична. Це означає, що влада в ній належить народові. Тільки народ може змінювати її основи – конституційний лад.Однак саме тоді ця незалежність, на диво, далася нам легко. Україна стала суверенною державою без кровопролиття, мирним шляхом, начебто сам Господь послав нам її як подарунок. Однак ми цим дарунком долі не зуміли скористатися час розставив усе на свої місця і довів, що за незалежність слід боротися, за неї треба віддавати життя, молитися, її треба цінувати. Лише зараз кожен із нас, зрозумів, якою є справжня ціна свободи, бо ми з вами стали свідками її народження.Герої Небесної сотні віддали своє життя, щоб Україна стала Європейською державою.

-Наша повітряна куля втрачає висоту.Необхідно дослідити причину зниження.Для цього нам необхідно виконати певні завдання. Тому наступна зупинка «Дослідницька».

5.Зупинка «Дослідницька»

Гра «Добери словечко»

А) До поданих загальних назв доберіть іменники –власні назви.

Місто –(Київ,Львів,Одеса,Житомир і т.д.)

Письменник –(Леся Українка,Михайло Стельмах,Тарас Шевченко і т.д.)

Річка –(Дніпро,Рось,ГнилийТікич і т.д.)

Області України – (Одеська,Черкаська,Кіровоградська і т.д.)

Країна – (Україна,Канада,Чехія і т. д.)

Б) Гра «Кінцівки»

  • Найвища гірська вершина в Україні – ( Говерла )
  • Найглибше озеро в Україні – ( Світязь )
  • Найдовша річка в Україні – (Дніпро )
  • Символічний знак України – (герб )
  • Межа між державами – ( кордон )
  • Полотнище синьо-жовтого кольору – (прапор )
  • Кущ із червоними ягодами,народний символ України – (калина)

В) Гра «Так чи ні»

Учитель називає країну,а учні повинні визначити, чи є вона сусідом України.

 

Г) Цікаві жарти

  • Півень живе в Україні,але він полетів до Росії і зніс там яйце.Кому  дістанеться яйце: Україні чи Росії? (Півень яйця не несе.)
  • У назві мого імені можна прочитати імена 1 хлопчика і 100дівчат.(Севастополь)
  • Яку річку можна зрізати ножем? (Прут)
  • Діти!Наша подорож завершується. Багато ще труднощів матимете на  своєму шляху, алеви дуже сміливі та розумні, тому разом з таким винахідливим капітаном,як Мюнхаузен, швидко все подолаєте.

 

 

 

 

G:\людина і світ\img19.jpgV. Підбиття підсумків.Рефлексія

 Рефлексія

  • Якщо тобі сподобався урок і ти успі-шно впорався з усіма завданнями,розфарбуй прапорець зеленим ко-льором;
  • Якщо тобі на уроці було важко, але ти зміг прийти до правильної відповіді,розфарбуй прапорець жовтим кольором;
  • Якщо тобі було важко на уроці виконати  ці завдання і тобі була потрібна допомогавчителя– розфарбуй прапорець червоним кольором.

 

VI. Домашнє завдання

1.Розкажіть, якою ви бачите нашу державу.

2. Запропонуйте,що ви можете зробити вже сьогодні.

3.Намалюйте ілюстрацію за темою «Ми любимо свою Україну».

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петренко Оксана
    Дякую!Цікавий урок!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 березня 2018
Переглядів
12953
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку