Урок -презентація "Жанри образотворчого мистецтва"

Про матеріал
Учні ознайомляться з жанрами образотворчого мистецтва через візуальний ряд у презентації, дізнаються про що розповідають жанри. Ознайомляться з твором Л.Костенко "Крила", з афоризмом Густава Фрейтага. За творами С.Васильківського створити портрет козака.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Жанри образотворчого мистецтва. Урок образотворчого мистецтва у 6 класіПідготувала вчитель образотворчого мистецтва Кізім Світлана Володимирівна

Номер слайду 2

Жанри образотворчого мистецтва: Натюрморт Поль Сезанн Натюрморт глечик з драпіровкою. Пейзаж. Поль Сезанн Гора Сент Віктуар

Номер слайду 3

Жанри образотворчого мистецтва: Портрет. Олександр Мурашко Дівчина в червонім капелюшку. Побутовий. Олександр Мурашко. Карусель

Номер слайду 4

Про, що розповідають жанри, що ми дізнаємося про них?Розповідають про: тема у зображенні формальних та змістовних особливостей образу(форми), тобто - предмету(-ів) побуту на площині, природи, людини, дії людини у повсякденному житті. Дізнаємося : - у натюрморті- про красу предметів, приналежність предметів до певного історичного часу, приналежність предметів побуту до представників певного прошарку суспільства

Номер слайду 5

Про, що розповідають жанри, що ми дізнаємося про них?Дізнаємося : - у пейзажі - про час у просторі, красу краєвидів міст та селищ, про реалістичні деталі - дерев, квітів, птахів, тварин у природньому середовищі;- у портреті – про відтворення образу людини (мальоване,скульптурне, фотографічне зображення), про індивідуальні риси та характер, про емоції через засоби зображення – лінію та колір;- у побутовому - про повсякденне приватне та суспільне життя людини (людей), зображення сцен діяльності людини.

Номер слайду 6

Давайте поміркуємо до якого жанру можна віднести сюжетну лінію за твором Ліни Костенко "Крила" у виконанні Богдана Ступки. Образ крил ужитий не в прямому, а в метафоричному значенні - як символ мрії, натхнення, піднесення, творчої праці. Людина відчуває силу та енергію для великих звершень.https://www.youtube.com/watch?v=kk. HMx. Xsn. E5k

Номер слайду 7

- Чим людські крила відрізняються від пташиних? Як про це говориться в поезії?(Людські крила з правди, чесності, довір’я, з вірності в коханні, з вічного поривання, із щирості, щедрості, з пісні або з надії, або з поезії, або з мрії.) - Які риси характеру Л. Костенко цінує в людині? Підтвердьте свою відповідь цитатами (Відповідь учнів.)А що ж людина?Живе на землі. Сама не літає. А крила має. А крила має!Вони, ті крила,Не з пуху-пір’я,А з правди,ЧесностіІ довір’я. У кого — з вірностіУ коханні. У кого — з вічногопоривання.

Номер слайду 8

За допомогою засобів зображення мистецтва можна зробити портретний опис людини, якщо це література – то, це слово; якщо це живопис – то, це є колір, графіка – лінія. Завдання для учнів: за афоризмом німецького письменника Густава Фрейтага: «У душі кожної людини знаходиться мініатюрний портрет його народу» створити портрет людини з ознаками "образу народу".

Номер слайду 9

За допомогою живописних творів намалювати збірний образ - портрет, вони будуть підказкою до "образу народу“ за творами С. Васильківського https://www.youtube.com/watch?v=p. X2z. JYTdjw. Y

Номер слайду 10

За допомогою живописних творів намалювати збірний образ - портрет, вони будуть підказкою до "образу народу“ за творами С. Васильківського https://www.youtube.com/watch?v=p. X2z. JYTdjw. Y

Номер слайду 11

Підсумковий проект учнів за жанром портрет. Портрет козака за творами С. Васильківського

Номер слайду 12

Оцінка діяльності учнів. Дякую за співпрацю!

pptx
Додано
17 січня 2022
Переглядів
256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку