Урок 1,та Презентація "Поняття персонального навчального середовища"

Про матеріал
Конспект уроку 9 клас. Тема 9. Урок 1. Урок побудований на активному використанню учнівських телефонів у новому амплуа.
Перегляд файлу

Урок __. Поняття персонального навчального середовища. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Хмарні технології. Організація та планування колективної діяльності.

Формування компетентностей:

предметна компетентність:

навчальна: формувати навички використання веб-технологій для створення персонального навчального середовища; використання хмарних технологій для наповнення персонального навчального середовища; уміння пояснювати зміст понять «персональне навчальне середовище», «хмарний диск; уміння створювати, надавати доступ та використовувати документи колективного призначення;

ключові компетентності:

спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної термінології;

основні компетентності у природничих науках і технологіях: формувати вміння застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій;усвідомлення ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях;

уміння вчитися впродовж життя: формувати організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму;усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя;

обізнаність та самовираження у сфері культури: формувати вміння враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів (сайтів, малюнків, текстів тощо).

Тип уроку: Комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                 привітання
  •                 перевірка присутніх
  •                 перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Уінстон Черчілль сказав «Хто володіє інформацією той володіє світом»

Швидкий процес інформатизації суспільства робить інформацію ключовим об’єктом у житті людини, а уміння оперувати нею – безцінне.

«Саме те, як ви збираєте, організуєте і використовуєте інформацію, визначає, переможете ви чи програєте.» слова Білла Гейтса

В період коли технології стрімко розвиваються, з’являються нові професії на ринку праці і щоб бути конкурентно-спроможними фахівцем у майбутньому потрібно працювати над цим у же сьогодні. Роботодавці скоріше візьмуть на роботу фахівця який  швидко підлаштовується під нові обставини, знаходить рішення в складних ситуаціях, швидко оперує інформацією, налагоджувати спільну роботу з партнерами  - тобто має добре розвинуті комунікативні здібності, а ніж фахівця який володіє лише відмінними теоретичними та практичними знаннями.

Стів Джобс сказав «Немає сенсу наймати тямущих людей, а потім вказувати їм що робити. Ми наймаємо людей, щоб вони говорили нам що робити.»

Під час вивчення теми «Створення персонального навчального середовища», ви навчитеся використовувати інтернет-середовище для створення та публікації документів, організовувати та планувати колективну діяльності, тобто розвиватимемо навички комуні кування на новому рівні!

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Запитання

  1.               Де у вас створений акант?
  2.               Якщо  Google, якими сервісами ви користувалися?
  3.               Як використовуєте для навчання?

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Уявімо що працюємо на велику корпорацію (можна придумати назву), офіси (підрозділи) якої знаходяться у різних точках міста, та що там міста – планети. Нам потрібно зібрати та об’єднати в один файл інформацію зібрану різними підрозділами (назви підрозділів створюються з імен учнів).

Завдання для підрозділів. Створити електронний документ на вибрану тему (задопомогою комп’ютера чи телефону).

Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером

Робота з підручником: § 27

  1. Уміння комунікувати.
  2. Інформаційне середовище.
  3. Персональне навчальне середовище.
  4. Інформаційні ресурси які наповнюють ПНС.
  5. Хмарні технології. Хмара.
  6. Плюси хмарного системи зберігання даних.
  7. Мінуси хмарного системи зберігання даних.
  8. Хмарне сховище можна використовувати для..

Проблемне питання: Як швидко поділитись знайденою інформацією та спільно, одночасно з колегами з нею працювати?

Працюючи над завданням ви мимоволі дізнались вірне рішення (обговорення з учнями).

Інформаційне середовище - засіб створення персональної навчальної мережі — такої мережі, де ми можемо взаємодіяти не тільки з нашими колегами, наприклад учасниками співтовариства, а і їх колегами по спільній діяльності.

Хмарні технології — це інформаційні технології, що передбачають віддалене опрацювання та зберігання даних.

Рішення: Використати хмарне середовище! Як це зробити?

Пояснення вчителя з елементами демонстрування використовуючи можливості  проектора

План

  1.               Робота з Google Диском
  2.               Створення  папки для практичного завдання
  3.               Надання доступу для спільної роботи (одразу код) https://generator-online.com/qrcode/
  4.               Створення документу та робота з ним

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Вправи для очей

Практичне завдання. Робота за комп’ютером або телефоном

Після отримання доступу до відповідної папки завантажити раніше створений документ, та переглянути документи інших.

Об’єднатись у групи та створити спільний конспект (процеси редагування, форматування, добавлення зображень – виконують різні члени групи)

VIІ. Підбиття підсумків уроку

Не забуваємо дані сервіси можна і потрібно використовувати для свого навчання! Обговорення як це можна зробити.

VIІІ. Оцінювання.

  • Тестування «Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології»

G:\9 клас\Тема 9\завантаження.pngjoin.naurok.ua   Код доступу 553528

  • Заповнити форму «рефлексія»

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdASIXWrOdSodM29WoF0UjkGKLAwcaSy5zid5rkNFkIINIHeQ/viewform?usp=sf_link

  1. Що нового сьогодні дізналися?
  2. Чого навчилися?
  3. Що сподобалось на уроці, а що ні?
  4. Чи виникали труднощі?

ІХ. Домашнє завдання

Підручник§ 27 ст. 188-193

Повідомлення на тему «Топ хмарних сховищ»

 

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
1064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку