Вавілова Л.М.
Урок 13. Порівняння та впорядкування об’єктів
навчальна: сформувати вміння порівнювати об’єкти за значеннями властивостей;визначати спільні та відмінні ознаки/властивості;порівнювати об’єкти за значеннями властивостей;
розвивальна:
виховна:
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: Скарбниця знань.
Тип уроку:засвоєння нових знань і вмінь.
Форма роботи:
• фронтальна,
• групова,
• практична робота за комп’ютером.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
- Що таке об’єкт?
-Які бувають об’єкти?
-Що називають властивостями об’єкта?
– Зараз я буду називати об’єкти та їх властивості, якщо ви не згодні, плескаєте в долоні.
Наприклад: солодкий лимон (оплески), зелене сонце (оплески), чорний виноград (може бути), біле кошеня (може бути), дерев’яна ложка (може бути), добрий синій крокодил (оплески)…
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Сьогодні ми розглянемо і вивчимо які дії можна виконувати з об’єктами.
Впорядкування-це встановлення правильного порядку серед поданих об’єктів.
V. Засвоєння нових знань
У кожного учня на парті різнокольорові геометричні фігури.
Завдання
1. Викладіть фігури, що об’єднанні за спільною ознакою. (Назвати ознаку)
2. Впорядкуйте деякі фігури за певною ознакою. (Назвати ознаку)
3. Об’єднайте фігури для подання зображення.
VІ. Фізкультхвилинка «Австралійський дощ» . (слайд 16)
Учасники стають у коло.
- Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Коли вони повернуться до мене, я передам наступні. Будьте уважні.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Практичне завдання
а) Повторення правил техніки безпеки
Гра «Правильно-неправильно»
В клас комп’ютерний спітнілі
Ми вбігаємо щосили ...
(Діти тупають ніжками)
Витри старанно взуття,
Нам непотрібне сміття!
(Учні плещуть у долоні)
За улюблений комп’ютер
Падаєм, мов спілі фрукти...
(Діти тупають ніжками)
А щоб сісти нам за парту,
Вчитель нам дає команду!
(Учні плещуть у долоні)
Ти підсунь дисплей близенько
І шнури поправ хутенько!
(Діти тупають ніжками)
Від екрана ти відсядь...
Сантиметров п’ятдесят!
(Учні плещуть у долоні)
Голова болить моя,
Потерплю годину !
(Діти тупають ніжками)
Я дротів не зачіпаю,
Правило це добре знаю!
(Учні плещуть у долоні)
Як відчую щось горіле,
Промовчу я всім на диво...
(Діти тупають ніжками)
В електронний клас науки
Сміло входь, лиш вимий руки!
(Учні плещуть у долоні)
1. Швидко покліпати очима, закрити їх і посидіти спокійно, повільно рахувати до 5. Повторити 2 – 3 рази.
2. Міцно заплющити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись удалечінь (рахувати до 5). Повторити 2-3 разів.
VIII. Підсумок уроку
IX. Домашнє завдання : Підручник п.13 с.56