Урок 3 клас "Мистецтво на вулицях міста. Архітектура"

Про матеріал
Ми з вами будемо спостерігати мистецтво на вулицях нашого міста та зарубіжних зразків, результати роботи художника – архітектора, дізнаємось про призначення та засоби виразності архітектурних споруд.
Перегляд файлу

1

 

 

МИСТЕЦТВО НАВКОЛО НАС

3 клас

Урок 9

Тема: МИСТЕЦТВО НА ВУЛИЦЯХ МІСТА.

                            Архітектура  міста (художник – архітектор).

 

Мета: познайомити учнів із мистецтвом проектування архітектурних споруд  на прикладі видатних зразків нашого міста та світових шедеврів архітектури; художніми особливостями, призначенням; викликати інтерес до професії художника – архітектора; учити цінувати красу, створену архітекторами; розвивати інтерес до мистецтва і культури України та зарубіжних пам’ятників історії та культури.

    

  Тип уроку: урок засвоєння нових знань

 

Обладнання: приклади архітектурних споруд

м.Кам’янське та світові шедеври (фото, макети,  ілюстрації), слайд-шоу  «Стилі  в архітектурі», приклади дитячих малюнків «Місто моєї мрії», інструментальна музика.         

      

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРННИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Опитування

  • Які архітектурні споруди нашого міста вам знайомі ?
  • Яке призначення цих споруд?
  • Назвіть приклади світових споруд, які стали символами таких міст, як Лондон, Париж, Токіо, Нью-Йорк та інш.
  • Що таке архітектура? (Мистецтво проектування і будівництво різних споруд).
  • Що ви очікуєте від уроку?
  • Чого хочете  навчитися?

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

      

III.  ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ         

 

Учитель

        Сьогодні ми з вами будемо спостерігати  мистецтво на вулицях нашого міста та зарубіжних зразків, результати роботи художника – архітектора, дізнаємось про призначення та засоби виразності архітектурних  споруд.

 

Фізкультхвилинка

 

 Права з лівою літаком керують,

Права з лівою вправно дім збудують,

Права з лівою разом личко миють

І в долоньки весело поплескати вміють.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

 

     Архітектуру часто називають застиглою музикою. Адже автори вкладають у створення споруди свої думки, відчуття та уявлення про красу. Будинок повинен милувати око, стіни фортець – погрожувати ворогам, храм – викликати піднесені роздуми.

       Саме архітектуру ще називають «другою частиною природи», тобто частиною матеріального світу, створеного працею і талантом людей упродовж тисячоліть.               

       Перегляд слайд-шоу  DVD «Стилі  в архітектурі».                                                                            

 

   Словничок нових слів:

  • стиль;
  • готика;                                                                                        
  • бароко;
  • фронтон;
  • колона;
  • фасад

   

 

 

 

 

 

 

 

 

V. СПРИЙНЯТТЯ ТВОРІВ МИСТЕЦТВА

 

Учитель

 

  1. Ваші враження від образу архітектурної споруди?
  2. Засоби виразності споруди? (масштаб, пластика, ритм, простір, композиція, пропорції).
  3. Назвіть видатні архітектурні споруди нашого міста. Чи прикрашають вони вулиці міста Кам’янське?
  4. Як називають завершення фасаду будинку, портику, колонади трикутної форми? (фронтон).
  5. Назвіть криволінійне перекриття у стіні або між опорами (арка).

 

VI. ПОЯСНЕННЯ  ПОЕТАПНОГО ВИКОНАННЯ   МАЛЮНКА

 

    Учитель на дошці виконує поетапне зображення архітектурної споруди,  порівнює, підкреслює  пропорційні співвідношення елементів, підкреслює особливості призначення споруди:

  • стіни,
  • дах,
  • вхід, двері,
  • вікна,
  • балкони,
  • фронтон,
  • декор (колони, годинник, вітраж, русти).

 

V. ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ

 

Матеріали: тонований папір, фломастери.

    Учні зображують на власний вибір архітектурну споруду обраного стиля. (Звучить інструментальна музика).

 

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Заключне слово учителя

         На нашому уроці ми познайомились із прикладами архітектурних споруд нашого міста  та  спорудами – символами  міст Світу.

                                  

Зробити висновки:

Для кожного з вас архітектурна споруда це:

  • житло;
  • краса на вулицях міста;
  • витвір мистецтва.

 

До якого архітектурного ансамблю ви вирушили по – перше за кордон?

  • Тадж – Махал;
  • Ейфелева Вежа;
  • Біг - Бен;
  • Колізей.

 

Хто бажає в майбутньому обрати професію архітектора?

 

 Виставка створених архітектурних споруд.                           

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

doc
Додано
18 січня 2023
Переглядів
616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку