5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Урок 3 Тема: Самообслуговування. Поділ одягу та взуття відповідно до сезону. Догляд за взуттям. Відпрацювання прийомів зав’язування шнурків.

Про матеріал

–Послухайте вірш про «Неуважну сороконіжку» А. Костецького.

Сороконіжка жила за містом,

У дальнім лісі, в хатинці з листя.

Вставала рано, до сходу сонця,

І на роботу йшла босоніж.

Але ходити по травах росних

Не дуже зручно, коли ти босий:

Так можна нежить За мить схопить!

То що ж робити?

Взуття купить!

І от у Київ прийшла вона.

До магазину зайшла, сумна,

Та й каже гірко:

Нема життя!

Скоріше дайте мені взуття!

За мить продавець,

До візитів звиклий,

Сороконіжці дав черевики
Перегляд файлу

Трудове навчання

Урок 3

Тема: Самообслуговування. Поділ одягу та взуття відповідно до сезону. Догляд за взуттям. Відпрацювання прийомів зав’язування шнурків.

Мета: ознайомити учнів із правилами догляду за взуттям; навчати зав'язувати шнурки на черевиках; розвивати увагу, кмітливість, охайність, самостійність у роботі; виховувати бажання бути завжди чистими та охайними, працьовитість.

Обладнання: шаблони для зав'язування шнурків

Хід уроку

I. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

  • Сьогодні на уроці ми продовжимо навчатися доглядати за одягом та взуттям, будемо навчатися зав’язувати шнурки на черевиках.
  • Спробуйте прочитати, які слова тут зашифровані. .

Жовті, чорні і біляві,

Вони ходять завжди в парі.

    У Домівці їх взувають,

Біля ліжечка знімають.

Захищає наші ноги,

Не поранять їх дороги!

  • Як можна назвати відгадки одним словом?

ІІІ. Засвоєння нових знань:

  1. Робот над віршем:
  • Послухайте вірш про «Неуважну сороконіжку» А. Костецького.

     Сороконіжка жила за містом,

У дальнім лісі, в хатинці з листя.

Вставала рано, до сходу сонця,

І на роботу йшла босоніж.

Але ходити по травах росних

Не дуже зручно, коли ти босий:

Так можна нежить За мить схопить!

То що ж робити? 

Взуття купить!

І от у Київ прийшла вона.

До магазину зайшла, сумна,

Та й каже гірко:

Нема життя!

Скоріше дайте мені взуття!

За мить продавець,

До візитів звиклий,

Сороконіжці дав черевики,

Чоботи гарні—ходити в негоду,

Туфлі чудові —на всяку погоду,

 Капці — для дому,

Кеди — для спорту,

ІЦе й ковзани;

Як кататись охота,

Валянки теплі - Глибокі калоші

Усе придбала сороконіжка,

Відразу взула на кожну ніжку,

 Розвеселилась — чи не до сліз! –

 І почвалала додому в; ліс...

Але бідасі не стало краще,

Бо неуважна була,

Нещасна: усе на світі

Могла поплутати

І геть не знала, коли що взути...

Ходити в гості у туфлях треба,

Сороконіжка крокує в кедах!

У лузі літнім гаса вона ,

Чомусь не в кедах, а в ковзанах!

 А замість капців сороконіжка

Важкі калоші кладе під ліжко!..

Отак ходила вона, страждала,

Та якось вранці собі сказала:.

Хай буде людям оте взуття!

 Сороконіжкам – це не життя!

І з тої днини, напевне, й досі

Сороконіжки гуляють босі...

-Згадайте, про яке взуття йшлося у вірші? (Відповіді дітей.)

-Як треба доглядати за взуттям?

2. Ознайомлення з правилами догляду за взуттям

  • Необхідно користуватися засобами по догляду за взуттям, спеціально призначеними для того типу матеріалів, з якого виготовлено взуття;
  • Увечері ретельно протріть взуття вологою ганчірочкою.
  • Щоб взуття служило довго, його треба чистити, але не вранці – перед виходом на роботу, а ввечері.
  • Використання взуття не по сезону, як і не за призначенням, призводить до втрати зовнішнього вигляду і споживчих властивостей;
  • Взуття на шкіряній підошві не можна носити в дощову погоду.
  • Вологе взуття необхідно сушити при кімнатній температурі; забороняється сушити взуття на сонці, біля вогню і поблизу обігрівальних приладів.

Фізкультхвилинка:

Навколо дерев весело підемо.

Різні листочки дружно підберемо.

Відразу вгору піднімемо,

А потім їх підкинемо,

Нехай собі летять!

Руки в сторону, в кулачок.

Розгинай — і на бочок.

По колінах вдарим нижче, нижче, нижче.

Руки вгору піднімемо вище, вище, вище.

ІV. Практична робота:

Інструктаж:

А зараз ми будемо навчатися зав’язувати шнурки за допомогою шаблонів з картону.

На партах у дітей — картонні шаблони з дірочками. Діти навчаються зав’язувати шнурки, допомагають одне одному. Використовують яскраві шнурки.

Гра «Хто швидше?»

Шаблони з картону стоять біля дошки навпроти кожного ряду. Діти з кожного ряду по черзі вибігають до дошки і зав’язують шнурки.

Виставка та оцінювання робіт:

Давайте подивимося, у кого вийшло найкраще.

Чия робота сподобалася вам, чому?

V.  Підсумок уроку:

Чи сподобався вам урок?

Чого навчалися на уроці?

Хто з вас тепер зможе сам зав’язати шнурки на черевиках чи кросівках?

 

1

 

doc
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
1198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку