Урок 4 клас на тему: "Підготовка до свята"

Про матеріал

План конспект уроку для 4го класу на тему : "Підготовка до свята". План містить різні форми і методи роботи з учнями, які передбачені певною метою.

Перегляд файлу

Тема:Підготовка до свята.

Мета: ознайомити учнів з лексикою уроку; вчити розповідати про підготовку до свята, називати дати; навчати діалогічного та монологічного мовлення; розвивати  навичку аудіювання та читання, тренувати увагу та пам'ять; виховувати почуття відповідальності, культуру спілкування та інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання:підручник, робочий зошит, картки для перевірки домашнього завдання та закріплення лексичних одиниць, мультимедійна презентація, аудіо файли.

Тип уроку: комбінований

Форми і методи роботи:аудіовізуальний, фронтальна робота, парна робота, метод бесіди, робота «ланцюжком», метод заохочення, навчально-ігровий метод, групова робота.

Дидактично-методичне забезпечення:підручник А.Несвіт для 4-го класу, робочий зошит до підручника А.Несвіт, мультимедійний екран, іграшкові телефони, картки з завданнями.

Хід уроку

  1. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Мета:підготовка учнів до роботи на уроці, створення робочого настрою.

Прийом: бесіда.

1. Привітання. Greeting.

Т: Goodmorning, pupils!  I am glad to see you. Take your seats and get ready for the lesson. How are you?

- I am very well too. 

2. Уведення в іншомовну атмосферу. Warming up.

Мета: налаштування органів мовлення на роботу.

Прийом:повторення за вчителем та самостійно, парна робота.

Фонетична розминка. Читання і відпрацювання римування, записаного на дошці. Учитель декламує римування, клас хором повторює,потім учні відпрацьовують його в парах.

Come to the party

Today, if you please.

Roses and lilies

Will dance in the breeze.

Bright yellow candles

Will bow to the blue.

All will be dancing,

And I’ll dance with you.

3) Перевірка д\з.

Мета: актуалізація вивченої лексики.

Прийом:фронтальна робота, робота з картками.

А)Учитель перевіряє наявністьс ловникової роботи в учнів. Вивчена лексика закріплюється за допомогою гри «Find the Partner».

Учитель розміщає на дошці картки з частинами слів, учні з’єднують у вирази.

Т: Find the partner and make up words.

HO:

birth

day

par

ty

wed

ding

spor

ting

vic

tory

tea

par

ty

B) Гра Guess”.

Мета: розвиток навичок аудіювання.

Прийом:групова робота.

1. The English celebrate this holiday on the 31st of October. They make lanterns out of pumpkins and wear the costumes of witches and ghosts.

It’s Halloween.

2. This holiday is celebrates on April or May. People usually paint Easter eggs and bake paskas , prepare  hot cross buns and greeting postcards.

It’s Easter.

3. This holiday is celebrates on January 1st. On this day people decorate the New Year Tree. Father Frost and Snow Maiden brings presents for all children.

It’s New Year.

4. We celebrate this day on January 7th but English people on December 25th.People usually decorate the house and sing Christmas carols.

It’s Christmas.

5. The people all over the world celebrate this day on March 8th.We organize school parties and present women with flowers.

It’s Women’s Day.

6. The Ukrainians celebrate this day on August 24th.People usually go to the parade on the Main Square and looks after firework display.

It’s Independence Day

 

  1.  ОСНОВНА ЧАСТИНА.
  1. Listening and guessingthe Aim of the lesson.(Слайд 2,3)

Мета:мотивація навчальної діяльності.

Прийом:метод заохочення ,сприймання на слух слово вчителя.

Учні слухають діалог і визначають тему свята для підготовки. Робота над презентацією.

Today we are going to prepare for the Tea party and speak about party surprises.

 

  1. Vocabulary presentation and practice.(Слайд  4-9)

Ознайомлення з лексикою теми.

      Мета:первинне ознайомлення з лексикою теми.

     Прийом:аудіовізуальний метод.

  • To invite guests;
  • To clean the house;
  • To put the table and chairs in the right places;
  • To buy food;
  • To make a cake;
  • To lay the table.

Учні спочатку повторюють за вчителем, потім читають разом.(Слайд 10)

  1. Grammar corner.(Слайд 11,12)

Мета:розвиток граматичних навичок.

Прийом:виконання граматичної вправи з вибором часової форми.

     Ex.1b, p. 91

 

  1. Speaking

Мета:розвиток навичок діалогу по телефону.

Прийом:рольова гра-запрошення на свято, навчально-ігровий метод.

  •             Hello! How are you?
  •             Hello! I am fine, thank you.
  •             What are you going to do on April,20?
  •             Well. Nothing.
  •             I am going to organize a party. We will eat cakes, drink tea, sing songs, tell stories and play games.Can you come?
  •             Ok.Thank you.

 

  1.               Physical activity. Під музику

          Мета:релаксація учнів.

         Прийом:фізична розминка,визначення пісні з мультфільму.

Jump, jump, jump to the party music. (Стрибаємо на місці)

Dance, dance, dance to the party music. (Танцюємо на місці)

Shake, shake and shake to the party music. (Обертаємо головою)

Clap, clap, clap and stamp your feet. (плескаємо в долоні, тупочемо ногами)

But when the music stops, (вказівний палець вгору)

But when the music stops,

But when the music stops,

FREEZE! (завмираємо в смішній позі)

Do you know this music? Do you know this cartoon?

  1.               Reading

         Мета:розвиток навичок читання.

        Прийом:читання, робота «ланцюжком»; обговорення, бесіда;        тести,індивідуальна робота.

А)Спочатку читає вчитель, потім учні.

Ex.2a, p.92

В)Обговорення прочитаного. Бесіда в режимі TP1, TP2.

Ex.2b, p.92

С)Перевірка розуміння прочитаного. Виконання тестів.(Слайд 14-15)

  1. Writing

Мета:розвиток навичок письма.

Прийом: індивідуальна робота.

Ex.4, p.93

Ex.5, p.93

Робота в робочому зошиті.

  1.                      ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
  1.               Summarizing.

Підведення підсумків уроку.

Мета: закріплення нових лексичних одиниць.

Прийом: парна робота.

Учні парами  з’єднують слова у вирази.

  •                   To invite/ guests;
  •                   To clean /the house;
  •                   To put /the table and chairs/ in the right places;
  •                   To buy /food;
  •                   To make/ a cake;
  •                   To lay /the table.
  1.               Оцінювання.

3) Повідомлення домашнього завдання

Мета:пояснення виконання завдання.

Прийом:слово вчителя.

Ex.2 p.50 WB

Cкласти речення

  1.               Прощання

I wish you good luck. Good bye!

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
28 грудня 2017
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку