На початку нового навчального року бажано повторити те, що вивчалось раніш. І діти підготовляться до сприйняття нових тем, і вчителеві буде простіше пояснювати щось нове
Урок 3
Тема. Задачі на знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу .
Цілі:
навчальна: повторити алгоритм розв’язування задач на знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу;
розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння будувати математичний ланцюжок;
виховна: виховувати культуру математичного запису в зошиті та на дошці.
Тип уроку: урок повторення, систематизації та узагальнення вивчення.
Хід Уроку
І. Організаційний момент. ( 5 хвилин)
1. Перевірити домашнє завдання.
2. Провести опитування за темами минулих уроків.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
І варіант. (слабкий)
Результат підставити у друге завдання замість літери «».
Значення виразу підставити в третє завдання замість «».
ІІ варіант. (середній)
Результат підставити у друге завдання замість літери «».
Значення виразу підставити в третє завдання замість «».
IIІ варіант. (сильний)
Результат підставити у друге завдання замість літери «».
Значення виразу підставити в третє завдання замість «».
Одна сторона трикутника на 14 см менша від другої і у 2 рази менша від третьої. Знайдіть сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює β.
V. Підсумки уроку.
Учитель оцінює найбільш активних учнів.
Виставляє оцінки команді- переможцю.
VI. Домашнє завдання.