Урок №5 Барвисті ритми! 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
український народний танець «Аркан»; французька народна пісня «Танок каченят».Порівняйте український народний танець аркан із грецьким танцем сиртакі, який було створено спеціально до к/ф «Грек Зорба». Що у них схоже, а чим вони різняться?
Перегляд файлу

2 клас І семестр

урок 5                      дата ________

 

Тема уроку: Барвисті ритми

Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу;
навчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження. розвивати творчу уяву, фантазію учнів, тривалості нот;
виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.

Музичний матеріал: український народний танець «Аркан»; французька народна пісня «Танок каченят».

Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку


1. Організаційний момент.

Музичне вітання.

        Поміркуйте, який настрій може мати цей чудовий гуцульський танок?

2. Слухання музики.

український народний танець «Аркан».

 

3. Бесіда

  • Якою була музика – вокальною чи інструментальною?
  • Який настрій викликає музика цього танцю?
  • На якомих інструментах його виконують?

4. Новий матеріал для засвоєння.

Зверніть увагу,  як танцівники з топірцями в руках рухаються колом або півколом.

Розгляньте картину. Що на ній незвичного у виконанні танцю можна побачити?

5. Вокально – хорова робота

1. Розспівування

2. Розучування 2-го куплету  пісні «Кап – кап» Н.Май.

3. Розучування французької народної пісні «Танок каченят».

4. Виконання пісня з рухами.

6. Підсумок уроку.

Порівняйте український народний танець аркан із грецьким танцем сиртакі, який було створено спеціально до к/ф  «Грек Зорба». Що у них схоже, а чим вони різняться?

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
25 вересня 2019
Переглядів
1157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку