Урок № 69 Тема. Віднімання виду 34 – 16. Розв’язування задачі діями за схемою.

Про матеріал
Урок складено згідно програми НУШ за підручником "Математика" 2 клас. О.Гісь, І.Філяк, 2019 р.
Перегляд файлу

Математика. 2 клас. За підручником О.Гісь, І.Філяк                        

Урок № 69

Тема. Віднімання виду 34 – 16. Розв’язування задачі діями за схемою.

Ключові компетентності: визначення алгоритму дій, усвідомлення ролі мови для вираження думки, уміння чітко висловлювати власну думку.

Предметні компетентності: оволодіння і удосконалення обчислювальних навичок при відніманні виду 34 – 16, розв’язування задач на дві дії

Очікувані результати: обчислює різницю зручним для себе способом, з’ясовує чи існує інший шлях розв’язання проблемної ситуації, робить відповідний висновок, із двох простих виразів, пов’язаних між собою

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація знань

1. Математичний диктант онлайн

https://learningapps.org/display?v=picyubgqk20

2.Хвилинка каліграфії

Запис цифр 8 9

3. Повторення. Самостійна робота. Завдання №1 с. 151

24 – 6 = 24 – 4 – 2 = 20 – 2 = 18        34 – 10 = 24

21 – 4 = 21 – 1 – 3 = 20 – 3 = 17        51 – 30 = 21

26 – 7 = 26 – 6 – 1 = 20 – 1 = 19        46 – 20 = 26

33 – 5 = 33 – 3 – 2 = 30 – 2 = 28        73 – 40 = 33

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота з підручником. Завдання №2, с. 152

Ознайомлення з способами віднімання

2. Розв’язування виразів зручним способом.

51 – 34 = 17   46 – 27 = 19

73 – 45 = 28   62 – 36 = 26

94 – 57 = 37  25 – 18 = 7

38 – 29 = 9  67 – 59 = 8

3. «Математика з другом».  Завдання №3, с. 152

Суниця — 29 кущиків

Полуниця — 45 кущиків, на ? більше

1) 45 – 29 = 16 (к.) - більше полуниці

Відповідь: на 16 кущиків

Фізкультхвилинка

4. Розв’язування задачі. Завдання №4, с. 152

1) 25 + 27 = 52 (д.) – дітей у молодшій і середній групах разом

2) 52 – 29 = 23 (д.)

Відповідь: на 23 дитини менше у старшій групі, ніж у молодшій і середній групах разом

5. Розв’язування задач. Завдання №5, с. 152

Колективна робота з умовою. Складання плану розв’язання задачі

Самостійне розв’язання за коротким записом на планом

Було — 32 пиріжки

Віддала — ?, 7 пиріжків і 9 пиріжків

Залишилось — ?

1) 7 + 9 = 16 (п.) – всього пиріжків віддала онукам

2) 32 – 16 = 16 (п.) - залишилось

Відповідь: 16 пиріжків

6. Усна робота з числовими трійками. Завдання №6, с. 152

Зменшуване – Від’ємник = Різниця

1) 60 – 26 = 34

2) 52 – 7 = 45

3) 43 – 16 = 27

7. Виконання логічних завдань. Завдання №7, с. 153

Міркуємо так:

Павлик завжди на 7 років старший, ніж Аня, тому

10 + 7 = 17 (р.) – років Павлику зараз

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Я знаю: що таке «зменшуване», «від’ємник», «різниця» 

Я вмію: обчислювати різницю чисел з переходом через розряд, розв’язувати задачі

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондар Інна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
3735
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку