Сьомий урок в 4 класі з теми "Графіка". В циклі уроків реалізовую метод проектів. Вивчення теми складається з 7 уроків. До кожного уроку створено презентацію та додаткові матеріали.
Урок № 7
Тема уроку: Створення колажу із зображень.
Мета уроку:
Навчальна: навчити створювати колаж з кількох зображень;
Розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
Виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: браузер, графічний редактор.
Хід уроку.
I. Організаційний етап.
II. Актуалізація опорних знань учнів.
III. Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні на уроці ми з вами навчимося перетворювати купу фотографій на власний фотоколаж. Також, ми завершимо роботу над презентацією, і ви продемонструєте результат роботи на підсумковому уроці з природознавства.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя з елементами демонстрування презентації.
Колаж із зображень - це довільне з'єднання, іноді навіть не взаємопов'язаних між собою, кількох стилів зображень в одній картинці або фотографії.
При створенні колажу ви можете продемонструвати свою фантазію, адже фотоколажі можуть бути такими різними. Різні форми, різна кількість фотографій, різний спосіб поєднання. Для створення колажу можна використати шаблони, а можна створити і свій власний.
Один з найпопулярніших онлайн сервісів для створення колажу із зображень fotor.com/ru/collage. З ним сьогодні ми і будемо працювати.
V. Фізкультхвилинка.
— Ви втомились?
Саме час — дружно відпочить
І знайому фізхвилинку
В гості запросити.
Ми писали, ми трудились
Наші пальчики втомились
А щоб далі нам писати,
Треба пальці розім'яти.
Руки вгору потягніть
І до сонця підстрибніть!
Всі присядем, встанем враз,
Знов чекає праця нас.
VI. Робота за комп’ютером.
VII. Релаксація.
Поглянемо вправо, поглянемо вліво,
І вгору, й додолу, і навкруги,
Від праці очі нехай відпочинуть,
Зарядку для них я зроблю разів три!
VIII. Підсумки уроку.