16 квітня о 18:00Вебінар: Викладання трудового навчання в умовах карантину

Урок: "Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови." (Фрагмент уроку)

Про матеріал

4 клас

Урок №21

Тема: Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

Фрагмент уроку:

Складання «технологічної карти» виконання вправи.

Цей етап уроку можна використати і як пояснення нового матеріалу, так і повторення та застосування вивченого.

Спільно з учнями складаємо план виконання відповідно меті, демонструючи на

екрані проміжні результати. На кожному етапі даємо можливість дітям запропонувати свій варіант подальших дій, обговорюємо доцільність (необхідність) тих чи інших команд. План можна записувати на дошці.

Наприкінці пропонуємо скласти програму за зразком


Перегляд файлу

4 клас

Урок №21

Тема: Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

Фрагмент уроку:

Складання «технологічної карти» виконання вправи.

Цей етап уроку можна використати і як пояснення нового матеріалу, так і повторення та застосування вивченого.

Спільно складаємо план виконання відповідно меті.

(Мета програми: нагодувати худенького голодного Кота. Він самостійно має відшукати їжу.)

 

  1. Визначити подію, що запускатиме програму на виконання та команди, що змусять персонажа рухатись.

  1. Визначити як має виглядати процес їжі. Наприклад, тако зникатиме, коли Кіт торкнеться його.

Відповідно використовуємо блок керування «повторити поки не»

  1. Додаємо блок – датчик.

  1. Для того, щоб з’являлася наступна порція їжі, створюємо 2 повідомлення «сховати» та «показати»

  1. Пишемо скрипти для тако:
  • Початок;
  • Коли отримую «сховати»;
  • Коли отримую «показати»

 

 

  1. Міркуємо, як зробити цікавішою появу нового тако. (У несподіваному місці)

  1. Наступний крок – додати команду, щоб можна було встановити кількість порцій їжі.

 

 

 

  1. ЦІ насамкінець:

Нехай наш виконавець змінює зовнішність в залежності від того, скільки порцій з’їдено.

Для цього використовуємо команду

Обов’язково наголошуємо на  показниках ефекту ( чому -30 і 5 разів по 6).

 

  1. Поекспериментуйте  з кількістю повторень

 

 

 

Приклад готової роботи: https://drive.google.com/open?id=1IEHJTlDB2zX_uHurihKFojmAFshaHOBU

(Скачати для перегляду)

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
3724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку