Урок 9
ТЕМА. ЛОКАЛЬНА МЕРЕЖА.
Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттями комп'ютерна мережа, її видами та обладнанням необхідним для її роботи.
Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.
Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, потяг до наукової творчості.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Обладнання: пам'ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті», ПЗ олайн-гра «Створи свою КМ» або гра «АйТі»
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
Урок 9
ТЕМА. ЛОКАЛЬНА МЕРЕЖА.
Автор: вчитель математики та інформатики Криворізької гімназії №127 Шпітко Вікторія Володимирівна
Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттями комп’ютерна мережа, її видами та обладнанням необхідним для її роботи.
Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.
Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, потяг до наукової творчості.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Обладнання: пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті», ПЗ олайн-гра «Створи свою КМ» або гра «АйТі»
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (4 хв)
Перевірка домашнього завдання – скретч-проектів.
ІI. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (1 хв)
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (10 хв)
Робота з підручником.
Розглянь, обміркуй та обговори з товаришами (в парі, в групі) ситуації на ст.46-48. Зроби висновки.
Обговори в групі (ст.50-51)
IV. ПЕРВИННЕ ЗАСТОСУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ (10 хв)
Виконання завдань 1-9 у робочому зошиті зі стор.40-44.
Часто комп’ютерні програми мають надписи англійською мовою, тому слід знати їх переклади, щоб розуміти ваші можливості. Перегляньте укр-англ. словничок в РЗ на стор.44.
Учні промовляють слова вголос по черзі.
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового та зорового напруження (2 хв)
V. ТВОРЧІ ВПРАВИ (13 хв)
Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті
Робота за ПК
Гра «Створи свою КМ» http://sebeadmin.ru/media/games/buildlan/
Гра «АйТі», посилання для завантаження http://www.loadboard.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=162:it&catid=46:games&Itemid=67
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (3 хв)
Учні говорять.
Сьогодні я на уроці… Я знав, що… Інформація – це таке повідомлення… Дані можуть бути подані такими видами:… Найбільше мене вразило… Своїм рідним я розповім про… Я сьогодні молодець, бо…
Учитель дякує учням за активність на уроці.
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (2 хв)
П: ст. 52-55
РЗ: ст. 45 №10, ст.44. англ.слова