​Урок 9 в 5 класі «Локальна мережа.» (за програмою 2017 р.)

Про матеріал

Урок 9

ТЕМА. ЛОКАЛЬНА МЕРЕЖА.

Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттями комп'ютерна мережа, її видами та обладнанням необхідним для її роботи.

Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.

Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, потяг до наукової творчості.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань

Обладнання: пам'ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті», ПЗ олайн-гра «Створи свою КМ» або гра «АйТі»

Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.

Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.

Перегляд файлу

Урок 9

ТЕМА. ЛОКАЛЬНА МЕРЕЖА.

Автор: вчитель математики та інформатики Криворізької гімназії №127 Шпітко Вікторія Володимирівна

 

Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттями комп’ютерна мережа, її видами та обладнанням необхідним для її роботи.

Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.

Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, потяг до наукової творчості.

 

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань

 

Обладнання: пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті»,  ПЗ олайн-гра «Створи свою КМ» або гра «АйТі»

 

Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.

Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (4 хв)

Перевірка домашнього завдання – скретч-проектів.

 

ІI. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (1 хв)

 

ІІІ.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (10 хв)

Робота з підручником.

Розглянь, обміркуй та обговори з товаришами (в парі, в групі) ситуації на ст.46-48. Зроби висновки.

  • Що називають комп’ютерною мережею?
  • Які тобі відомі КМ і чим вони відрізняються?
  • Для чого створюють КМ?
  • Які бувають види підключення до Інтернету?
  • Які  бувають види бездротового з’єднання у КМ?

  • Який інформаційний процес є найважливіший у КМ?
  • Яке потрібно обладнання для створення локальної або домашньої мережі?
  • Що потрібно визначити перед тим, як проектувати КМ?

Обговори в групі (ст.50-51)

  1. Переваги домашньої мережі
  2. Проект комп’ютерної мережі.
  3. Питання безпеки комп’ютерних мереж.
  4. Ідею для стартапа щодо безпеки домашньої мережі

 

IV. ПЕРВИННЕ ЗАСТОСУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ (10 хв)

Виконання завдань 1-9 у робочому зошиті зі стор.40-44.

  1. Пояснити поняття мережі.
  2. Визначити, які пристрої розташовуються всередині та зовні комп’ютера і на відстані.
  3. Визначити, які пристрої для бездротового та кабельного з’єднання.
  4. Порівняти можливості Bluetooth i Wi-Fi.
  5. Розібратися у термінах «сервер» та «робоча станція».
  6. Навчитися визначати кількість портів комутатора.

Часто комп’ютерні програми мають надписи англійською мовою, тому слід знати їх переклади, щоб розуміти ваші можливості. Перегляньте укр-англ. словничок в РЗ на стор.44.

Учні промовляють слова вголос по черзі.

 

Проведення комплексу вправ для зняття м'язового та зорового напруження (2 хв)

 

V. ТВОРЧІ ВПРАВИ (13 хв)

Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті

Робота за ПК

Гра «Створи свою КМ» http://sebeadmin.ru/media/games/buildlan/

Гра «АйТі», посилання для завантаження http://www.loadboard.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=162:it&catid=46:games&Itemid=67

 

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (3 хв)

Учні говорять.

Сьогодні я на уроці… Я знав, що… Інформація – це таке повідомлення… Дані можуть бути подані такими видами:… Найбільше мене вразило… Своїм рідним я розповім про… Я сьогодні молодець, бо…

Учитель дякує учням за активність на уроці.

 

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  (2 хв)

П: ст. 52-55

РЗ: ст. 45 №10, ст.44. англ.слова

 

 

 

docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку