Урок алгебри в 7 класі

Про матеріал
Урок алгебри на тему "Степінь многочлена" проводиться із застосуванням інтерактивних технологій.
Перегляд файлу

ОДЕСЬКИЙ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 19 «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА  І – ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

«СТЕПІНЬ  МНОГОЧЛЕНА»

урок алгебри в 7 класі

 

 

 

 

Вчитель математики

Одеського НВК № 19

спеціаліст вищої категорії

Осініна Інна Олександрівна

(21   жовтня 2019 року)

 

 

 

Одеса, 2019 р.

 

Мета уроку: навчальна: домогтися свідомого сприйняття учнями змісту понять «многочлен», «подібні члени многочлена», «многочлен стандартного вигляду», «степінь многочлена», сформувати вміння записувати многочлени в стандартному вигляді;

розвиваюча: розвивати всі види памяті, увагу, уяву, логічне, критичне мислення, культуру записів, математичне мовлення;

виховна: виховувати зацікавленість у пізнанні нового, спостережливість,почуття колективізму, дружність, щирість, працельовитість, уважність, любов до предмету.

Обладнання: малюнки учнів «Як я уявляю многочлен», картки із завданнями, «алгебраїчні ромашки», «смайлики»  настрою, підручник: А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С. Якір «Геометрія». Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 20.07.2015 р. № 777), Харків, «Гімназія», 2015.

                   C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2377.JPG

Тип уроку:  урок засвоєння нових знань, робота в групах.

Хід уроку:

І. Організація класу.

Добрий день, дорогі друзі!
На вас чекає гарний день.
Бачу, всі веселі і здорові
До уроку всі готові!
           Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. А я кожному з вас хочу побажа¬ти, щоб на цьому уроці ви були: 
«У» — усміхненими;
«С» — спокійними;
«П» - прогресивними; 
«І» — ініціативними; 
«X» — хоробрими. 
Іншими словами, я бажаю вам УСПІХУ!

                              D:\Инна\АТТЕСТАЦИЯ\Аттестация фото\0001.jpg
          У кожного з вас на столах лежить «Лист само оцінювання», у якому ви будете ставити бали за кожне правильно виконане завдання і, підрахувавши які,  ви отримаєте оцінку за сьогоднішній урок.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Перевірка домашнього завдання
а)Усне виконання вправ  (№№ 218, 219, 221 – усно).

б) Вставте пропущені слова:
1) Суму кількох одночленів називають… (многочленом)
2) …, з яких складено многочлен, називають … многочлена. (одночлени, членами)
3) Многочлен, який складається з двох членів, називають …, а з трьох членів - … . (двочлен, тричлен)
4) Подібні члени многочлена – це … . (подібні одночлени, з яких складається многочлен)
5) Щоб звести подібні доданки, треба … їх коефіцієнти, а результат … на … . (додати, помножити на, їх спільну буквену частину)
6) Многочлен, який є сумою …стандартного вигляду, серед яких немає … членів, називають многочленом стандартного вигляду. (одночленів, подібних)
7) Степенем многочлена стандартного виду називають … із степенів одночленів, які утворюють даний многочлен. (найбільший)

 

б) Перевірка письмового домашнього завдання (самоперевірка).

№ 223(а,в), № 227(б), 233 (а,б).

 

 ІІІ. Мотивація навчання.

 Девізом нашого уроку будуть слова Сократа:

«Те, що я встиг пізнати, - чудово. Сподіваюся, таке ж чудове те, що мені ще доведеться пізнати».

Прошу визначити за допомогою «смайликів настрою», у якому настрої кожен з вас перебуває на початку уроку: .

C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2382.JPGC:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2383.JPG

IV. Розминка.

 Хай живе теорія! Без теорії немає практики!

  1. Які вирази називають одночленами?
  2. Який з наведених виразів є одночленом:

А) 5ав;           Б) а2 + в2;        В) а – в;        Г)

3. Який одночлен називають одночленом стандартного вигляду?

А) 3а2ва;           Б) -3а;        В) 2а ⅔ в;        Г) -3,2аа

5. Що ми називаємо коефіцієнтом одночлена?

                    C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2390.JPG

6. Знайти коефіцієнт одночлена: 4ав∙(-3а)

А) 12;        Б) 5;        В) 7;             Г) -12

7. Змагання між групами: «Хто швидше?»

                                        C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2379.JPG

Встановіть відповідність між одночленом та його записом у стандартному вигляді(кожна команда отримує картки)

C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2379.JPG

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з підручником ( стор. 41, п.3).

2. Вправа № 220 (усно).

VІ. Фізкультхвилинка.


Встали рівно біля парт.

Починаємо наш старт.

Руки вгору, руки вниз!

Подивились пильно скрізь.

Головою покрутили,

Потім разом всі присіли.

Піднялись, понагинались,

І здоровими зостались!


C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2397.jpg

 

VІІ. Розвязування вправ на закріплення нового матеріалу по темі:

  1. Виконання завдань на «алгебраїчних ромашках»: Використовуючи властивості степенів,є кожній групі  запропоновано заповнити пелюстки квітки. C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2394.JPG

C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2395.JPGC:\Documents and Settings\Александр\Рабочий стол\IMG-2396 (1).JPG

  1. Вправа №228 (а-г).

C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2404.JPGC:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2401.JPG    C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2393.jpg        C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2402.JPG   C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2384.JPG           

VІІІ. Рефлексія. Підсумки уроку:

Давайте повернемося до задач уроку. Чи досягли ми їх?
Вправа «Закінчи речення».
Давайте спробуємо закінчити речення:
Сьогодні на уроці:
"Я навчився…"
"Я дізнався…"
"Мені вдалося…"
"Мені було важко…"
"Тепер я зможу…"

Визначте,  будь ласка, у якому настрої  ви перебуваєте тепер.

C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2380.jpgC:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2381.JPG

Сьогоднішній урок я б хотіла закінчити словами:
Бажаю всім,
щоб щастя додавалося,
горе віднімалося,
щоб достаток множився,
а любов ділилася.

ІХ. Домашнє завдання.

Запишіть домашнє завдання за підручником:
1. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником стор. 41, п.3.
2. Розв’язати: №222 (б, г, е), 229 (а,б), 237 (а, г) - повторення. 

3.Творче завдання: скласти ребус або кросворд з теми «Многочлен».

Додаток

C:\Documents and Settings\Александр\Мои документы\Downloads\IMG-2375.JPG

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Кравчук В.Р., Підручна М.В., Янченко Г.М.)
До уроку
Многочлен і його стандартний вигляд
Додано
29 жовтня 2019
Переглядів
669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку