Урок "Алгоритми і програми"

Про матеріал
Публікація містить методичну розробку уроку з інформатики на тему: "Алгоритми і програми" у вигляді презентації. Дана розробка може використовуватися вчителями, які викладають інформатику у 6 класі НУШ і містить методичні матеріали пов'язані з алгоритмічними структурами у Scratch.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

6 Урок 48інформатика. Алгоритми і програми6 клас. НУШrr

Номер слайду 2

Линійний. Команди такого алгоритму виконуються послідовно в часі одна за одною. ТИПИ АЛГОРИТМІВРозгалужений. Такий алгоритм містить хоча б одну умову, врезультаті перевірки якої здійснюється перехід до одного з можливих кроків. Прикладами можуть бути: знаходження коренів квадратного рівняння, або богатир на роздоріжжі із казок, який має вибрати собі шлях. Циклічнйи. Це алгоритм, в якому певна послідовність команд повторюється кілька разів з новими вхідними даними. Наприклад, при вивченні вірша вам необхідно перечитувати і повторювати одні і ті самі стрічки .направоналівопрямо

Номер слайду 3

СПОСОБИ ПРЕДСТАВЛЕННЯ АЛГОРИТМУ Часто буває так, що алгоритм складає одна людина, а програму пише інша людина. Алгоритми бувають дуже складними і великими за об’ємом. Буває, що над алгоритмом працюють відразу кілька людей. Враховуючи всі ці причини і ще ряд інших, алгоритми записуються або описуються на паперових або електронних носіях. Словами. Наприклад, распорядок дня. Графічно (блок-схемою). Так роблять програмісти. Алгоритмічною мовою(псевдокод) – це навчальна мова. Вона застосовується у багатьох тестах з інформатики. Таблицею. Мовою програмування. Як можна описати (представити) алгоритм?

Номер слайду 4

Обговоримо. Підсумковий урок

Номер слайду 5

Обговоримо. Підсумковий урок

Номер слайду 6

Обговоримо. Підсумковий урок

Номер слайду 7

Підсумковий урок

Номер слайду 8

ПРОГРАММАКажний виконавець має свою систему команд (СКВ). Програма — це алгоритм , записаний на мові виконавця. Розглянемо приклад: візьмемо навчального виконавця Черепашку. Нехай цей виконавець має три команди: вперед(1см), напрово(900), наліво (900). Початковий стан виконавця: Код програми буде мати вигляд:наліво (900)вперед(1 см)вперед 1 смнаправо(900)вперед(1см) Який код програми необхідно написати, щоб Черепашка накреслила букву Г ?

Номер слайду 9

ВЛАСТИВОСТІ АЛГОРИТМУ(Вимоги до складання алгоритму)дискретність: складається з окремих кроків (команд)зрозумілість: повинен включати тільки команди відомі для виконавця (які містяться в СКВ)визначеність: кожен крок алгоритму має бути чітко й однозначно визначений,щоб не допустити двоякого трактування виконавцем.скінченність: закінчується за скінчену кількість кроківмасовість: може застосовуватися багатократно при різних вихідних даних результативність: видає правильне рішення при будь-яких допустимих вихідних даних

Номер слайду 10

Всі існуючі мови програмування можна поділити на дві групи: мови високого і низького рівня. Програми написані мовами програмування високого рівня , комп’ютер “не розуміє”. Для того щоб він міг виконувати програму, її потрібно перекласти на машинну мову. Для перекладу використовують спеціальні програми, що мають назву транслятори. Розрізняють два види трансляторів: компілятори та інтерпретатори

Номер слайду 11

Етапи розв’язування задач. Постановка задачи. Побудова математичної моделі. Побудова алгоритму. Работа використаня комп’ютера. Вибір мови програмування. Складання програми. Компіляція програми.7. Налагодження програми.8. Експлуатація програми. Работа з використанням комп’ютера

Номер слайду 12

Приклад: Визначити відстань від пункту А до пунктц В, якщо автобус рухаєючись зі швидкістю 60 км/год, проїзджає цей шлях за 30 хвилин. АВ

Номер слайду 13

Етапи розв’язування задачіI етап. Аналіз вихідних даних: Що дано? Швидкість автобуса – 60 км/год; час – 30 хв. 2. Що необхідно знайти? Відстань від от А до В.3. Які дані допустимі? швидкість (км/год) час (хв) ➾ 30 хв : 60 = 0,5 год. Присвоєння імен змінним: V – швидкість t – час S - відстань

Номер слайду 14

II этап. Побудова матиматичної моделі: замінимо опис задачі відомою з фізики формулою : S= V· t

Номер слайду 15

III этап. Побудова алгоритму розв’язання задачі. АЛГ Відстань дійсн: V, t, SПОЧ Ввести: швидкість автобуса, Ввести : час,Обчислити : відстань S = V · t Вивести : результат S КІНПочаток. V, t. S = V t. Кінець. S

Номер слайду 16

IV этап -V этап -VIІІ этап – результат одне число : S = 30 Ответ: на семинаре было 12 ученых. Відповідь: 30 км. VІ этап -VІІ этап -

Номер слайду 17

Домашнє завдання:1. За заданою блок-схемою виконати обчислення, якщо х=25 і якщо х= 64.

pptx
Додано
6 травня
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку