Конспект уроку
англійської мови у 2 класі НУШ
«Тобі подобається англійська мова?»
Підготувала вчитель англійської мови
Оскільського ліцею
Кольцова Альона Вікторівна
Тобі подобається англійська мова?
Мета:
Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, відео, пісні, аудіозапис, демонстраційний матеріал.
Хід уроку
Teacher: Good morning boys and girls!
Children: (sing a «Good morning song»)
Teacher: You are welcome to our lesson. Today we have an unusual lesson in which you’ll show your knowledge which you have got this year and last year. You will recite rhymes, play games and do many other things.
Today I’m not alone. Our Smiling Sam came to our lesson and let’s say hello to him.
Сьогодні я прийшла до вас не сама. Наш друг Смайлик Сем прийшов на наш урок тому давайте привітаємося з ним.(Діти вітаються)
Наш гість дуже довго не міг до нас потрапити, тому йому цікаво чому ви навчилися протягом навчання у школі. Пограємо зі Смайликом?
Are you ready?
OK let’s go.
GAME “Answer the question”
Діти передають Смайлика один одному та відповідають на запитання вчителя.
What is your name?
How old are you?
Where are you from?
Where do you live?
Where is your house?
…
Well done.
Смайлику сподобалося з вами грати тому він хоче ще пограти.
GAME “Continue numbers”
Діти, передюючи Смайлика, рахують у межах сотні.(Перша дитина рахує до 10, інша до 20 і т д).
Well done.
Повторення алфавіту. Діти, чи пам’ятаєте ви англійський алфавіт?
And now let’s sing“The ABC” song. Діти разом співають пісню “The ABC” song). Після цього вчитель вибірково показує на літери та просить назвати їхні звуки .
Well done. You have learnt the alphabet very well.
А зараз ми разом із Смайликом потрапимо на галявину квітів, де будемо читати.
Are you ready?
(Діти читають буквосполучення на пелюстках квіточок).
Teacher: Let’s dance «Brush your teeth». Учні виконують танець і співають.
Very good. Now open your textbooks on p. 29 and listen, then translate.
Діти уважно слухають аудіозапис, потім перекладають його. (Аудіозапис до підручника с. 29).
Look at the blackboard. Вчитель пояснює правила читання голосної (о) в різних позиціях та приголосних (сk). (Аудіозапис до підручника с. 30).
GAME “Repeat colours.”( Вчитель читає вірш, а діти доповнюють назви кольорів англійською мовою.)
Знаємо насамперед: колір мака буде-red.
Колір квітки, що люблю, зветься по-англійськи - blue.
Взимку колір цей буває, це сніжинки колір - white.
Море, де стоїть “ Артек”, по-англійськи зветься black.
Взимку та влітку колір один має ялинка. Зветься він green.
Любимо колір пшениці спілої. Дуже він гарний, колір yellow.
Хутро у вовка, хутро мишей. Зветься він grey.
Оплески ведмедю: “Браво!” Він актор. А колір-brown.
The last task is “ Match the words with pictures”.
Поділити дітей на групи та роздати кожній групі картинки та слова. Діти повинні правильно покласти слово на відповідну картинку.
Teacher: Well done, children! You have worked very hard today. I thank you for your work. And Smiling Sam thanks you, too.
Our lesson is over. Good-bye!
A bag
A pen
An exercise – book
A pencil
A chair
A pencil – box
A hamster
A parrot
A fish
A pig
A dog
A cat
A rabbit
A book
A mouse
A hen
A duck
A goose
Coffee
A tea
An apple
Bread
Jam
An ice – cream
Milk
Butter
A banana
Cheese
An egg
Ham