Тема: In a toy shop. Have got/has got
Мета: - ознайомити та закріпити нові ЛО, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички читання, письма, усного монологічного та діалогічного мовлення.
- розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам’ять, спостережливість, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність, удосконалювати фонетику й артикуляцію звуків.
Обладнання: картки на тему «Іграшки», аудіо запис вправ підручника, відео запис фізхвилинки та привітання.
Хід уроку:
I. Greeting.
(пісня “Good morning”)
II. Warming up.
- How are you?
- How old are you?
III. The main part of the lesson.
1. Vocabulary Revision.
Повторення «I can/I cannot»
- Can you swim?
- Can you ride a bike?
- Can you climb trees? … (відповіді учнів)
2. Presenting and Practising New Vocabulary.
- Point and repeat (впр. 1 стор.84) (учні слухають запис вправи та повторюють слова)
- Listen and repeat (впр. 2 стор.84) (учні слухають запис вправи та відтворюють діалог)
3. Speaking.
(впр. 3 стор.84) (за допомогою карток із зображенням різних іграшок або справжніх іграшок відпрацювати «I have got a ……..». Бажано відпрацювати також «He/She has got a ……..»)
Фізхвилинка (відеозапис)
4.Listening and Reading.
- What can you see in the picture? Where is the man? What has he got? Let’s listen the rhyme.
(впр. 4 стор.85) (учні слухають запис вірша, повторюють та читають )
5. Speaking. Game “Who has got”
Діти стають в коло. Роздати підготовлені картки для гри. Починає вчитель з питання «Who has got a (car)?». Учень, який тримає в руці картку з цією іграшкою, відповідає «I have go a (car)» і в свою чергу питає далі «Who has got a (doll)?» і так далі, поки не закінчаться картки.
6. Reading.
(впр. 5 стор.85)
- Follow and read. (учні слухають запис вправи, повторюють та читають )
7. Writing
впр. 1-3 стор. 44 - Workbook
aбо впр. 6 стор. 85 – Textbook
IV. Summing up.
1) Homework (впр. 5 стор. 85- читати, вивчити слова )
2) – What did you learn at the lesson? (відповіді учнів)
3) Оцінювання учнів.