Урок англійської мови для 2 класу на тему "Іграшки"

Про матеріал
Протягом уроку учні розвивають логічне мислення, увагу та зорову пам’ять, спостережливість, розвивають усні комунікативні уміння з опорою на наочність, удосконалюють фонетику й артикуляцію звуків, вчаться вживати "I have got..../He(She) has got..../ Who has got...?"
Перегляд файлу

Тема: In a toy shop. Have got/has got

Мета: - ознайомити та закріпити нові ЛО, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички читання, письма, усного монологічного та діалогічного мовлення.

- розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам’ять, спостережливість, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність, удосконалювати фонетику й артикуляцію звуків.

Обладнання: картки на тему «Іграшки», аудіо запис вправ підручника, відео запис фізхвилинки та привітання.

Хід уроку:

I. Greeting.

(пісня “Good morning”)

II. Warming up.

- How are you?

- How old are you?

III. The main part of the lesson.

1. Vocabulary Revision.

Повторення «I can/I cannot»

- Can you swim?

- Can you ride a bike?

- Can you climb trees? … (відповіді учнів)

2. Presenting and Practising New Vocabulary.

- Point and repeat (впр. 1 стор.84) (учні слухають запис вправи та повторюють слова)

- Listen and repeat (впр. 2 стор.84) (учні слухають запис вправи та відтворюють діалог)

3. Speaking.

(впр. 3 стор.84) (за допомогою карток із зображенням різних іграшок або справжніх іграшок відпрацювати «I have got a ……..». Бажано відпрацювати також «He/She has got a ……..»)

Фізхвилинка (відеозапис)

4.Listening and  Reading.

- What can you see in the picture? Where is the man? What has he got? Let’s listen the rhyme.

(впр. 4 стор.85) (учні слухають запис вірша, повторюють та читають )

5. Speaking.     Game “Who has got”

Діти стають в коло. Роздати  підготовлені картки для гри. Починає вчитель з питання «Who has got a (car)?». Учень, який тримає в руці картку з цією іграшкою, відповідає «I have go a (car)»  і в свою чергу питає далі «Who has got a (doll)?» і так далі, поки не закінчаться картки.

6.  Reading.

(впр. 5 стор.85)

- Follow and read. (учні слухають запис вправи, повторюють та читають )

7. Writing

впр. 1-3  стор. 44 - Workbook

aбо  впр. 6  стор. 85 – Textbook

IV. Summing up.

1) Homework (впр. 5  стор.  85- читати, вивчити слова )

2) – What did you learn at the lesson? (відповіді учнів)

3) Оцінювання учнів.

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
15 лютого
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку