Урок англійської мови для 2 класу "Звідки ти родом"

Про матеріал
Урок англійської мови для 2 класу за темою "Звідки ти родом" скадений до підручника А. Несвіт і відповідає навчальній програмі. Містить лексикичні завдання та відеоматеріали за темою.
Перегляд файлу

Тема. Звідки ти родом?

Практичні задачі:

  1. Презентувати лексичний матеріал за темою «Звідки ти родом?»
  2.  Ввести лексичні одиниці: What are you? What form are you in? Where are you from? Where do you live?
  3. Ввести мовленнєві зразки: I live in… I’m from…

4.Вчити учнів розповідати про себе, на слух розпізнавати нові лексичні одиниці.

Загальноосвітня мета: повторити мовні вирази знайомства; формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми; учити читати; закріплювати графічні навички, удосконалювати навички вимови англійських звуків за допомогою розучування римівки / пісні, формувати вміння звертатися до співрозмовників.

Розвивальна мета: розвивати навички аудіювання та діалогічного мовлення; зацікавити мовою, яку вивчають.

Виховна мета: викликати в дітей бажання вчитися; вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, під час парної роботи — повагу до однокласників, звичку до систематичної розумової праці.

Засоби навчання: Несвіт А. Англійська мова 2 кл. підручник. – К., 2012, слайди презентації, відеоролик для динамічної паузи.

Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом

№ п/п

Етап, мета, прийоми

Зміст роботи

Час

I

Початок уроку.

  1. Організація початку уроку.

Привітання.

T: Stand up! Good morning, children! Sit down!

  1. Ознайомлення з комунікативною перспективою уроку.

T: Сьогодні ми з вами вивчимо, як розповідати про те, звідки ви родом.

T: Повторіть за мною: Hello! I am from… (а далі назвіть свою країну)

  1. Фонетична зарядка

T: Давайте згадаємо алфавіт. Lets sing a song. (video)

  1. Лексична зарядка.

T: Now tell me the alphabet near the blackboard.

10 хв

II.

Основна частина

 

  1. Робота за підручником.

Ex. 1 – 2 p. 8.

  1. Розповідь про себе.

T: А тепер спробуйте розповісти про те, звідки ви родом. А в цьому нам допоможе діалог. I will read the question and you have to say the answer.

  1. Вивчення вірша.

Наступний у нас віршик. Вправа 4 на с. 9. Послухайте його спочатку, а потім повторіть. Спочатку перший, потім другий і третій ряди. А хто краще? А тепер згадаймо, що ми кажемо вранці і вдень? (good morning and good afternoon) А ввечері і вночі? (good evening and good night)

  1. Physical exercise.

T: А тепер давайте подумаємо, як ще можна відповісти на питання “Where are you from?” адже є багато різних країн. Давайте подивимось, яких саме. (video)

  1. Гра «Змійка»

Дається питання класу: «What form are you in?», на яке учні мають відповісти: «I am in the second form». Така репліка передається по всьому класу змійкою.

  1. Читання діалогу в парах. Гра «Flower»

T: Подивіться на наступну вправу 5. Це діалог. Прочитаймо його в парах. Читає та пара, на парту якої впаде flower.

28 хв

III

Заключна частина

T: Отже, як ми вже вміємо розповідати, звідки ми родом? Answer: where are you from? Where do you live? Спробуйте вдома розказати про це своїм рідним та друзям.

2 хв

 

 

 

zip
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
2275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку