Тема. Звідки ти родом?
Практичні задачі:
4.Вчити учнів розповідати про себе, на слух розпізнавати нові лексичні одиниці.
Загальноосвітня мета: повторити мовні вирази знайомства; формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми; учити читати; закріплювати графічні навички, удосконалювати навички вимови англійських звуків за допомогою розучування римівки / пісні, формувати вміння звертатися до співрозмовників.
Розвивальна мета: розвивати навички аудіювання та діалогічного мовлення; зацікавити мовою, яку вивчають.
Виховна мета: викликати в дітей бажання вчитися; вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, під час парної роботи — повагу до однокласників, звичку до систематичної розумової праці.
Засоби навчання: Несвіт А. Англійська мова 2 кл. підручник. – К., 2012, слайди презентації, відеоролик для динамічної паузи.
Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом
№ п/п |
Етап, мета, прийоми |
Зміст роботи |
Час |
I |
Початок уроку. |
Привітання. T: Stand up! Good morning, children! Sit down!
T: Сьогодні ми з вами вивчимо, як розповідати про те, звідки ви родом. T: Повторіть за мною: Hello! I am from… (а далі назвіть свою країну)
T: Давайте згадаємо алфавіт. Let’s sing a song. (video)
T: Now tell me the alphabet near the blackboard. |
10 хв |
II. |
Основна частина
|
Ex. 1 – 2 p. 8.
T: А тепер спробуйте розповісти про те, звідки ви родом. А в цьому нам допоможе діалог. I will read the question and you have to say the answer.
Наступний у нас віршик. Вправа 4 на с. 9. Послухайте його спочатку, а потім повторіть. Спочатку перший, потім другий і третій ряди. А хто краще? А тепер згадаймо, що ми кажемо вранці і вдень? (good morning and good afternoon) А ввечері і вночі? (good evening and good night)
T: А тепер давайте подумаємо, як ще можна відповісти на питання “Where are you from?” адже є багато різних країн. Давайте подивимось, яких саме. (video)
Дається питання класу: «What form are you in?», на яке учні мають відповісти: «I am in the second form». Така репліка передається по всьому класу змійкою.
T: Подивіться на наступну вправу 5. Це діалог. Прочитаймо його в парах. Читає та пара, на парту якої впаде flower. |
28 хв |
III |
Заключна частина |
T: Отже, як ми вже вміємо розповідати, звідки ми родом? Answer: where are you from? Where do you live? Спробуйте вдома розказати про це своїм рідним та друзям. |
2 хв |