Урок англійської мови до теми "Хатні справи" або "Допомога по дому"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови для 4 класу НУШ , автори підручника Доценко, Євчук, Губарєва. В конспекті розглянуто нові слова до теми :"Хатні справи", а токож повторення раніше вивчених слів - прийменників частоти : "usually", "sometimes", "often". Сподіваюся, урок стане у пригоді колегам з англійської мови.
Перегляд файлу

Урок англійської мови для 4 класу

До підручника Доценко, Євчук.

Тема: Вдома

 

ПОЧАТОК УРОКУ

Організаційний момент

Добрий день, дорогі діти! Рада знову вас бачити! Давайте поговоримо про ваш настрій -How are you? (Очікувані відповіді дітей: I am good, I am fine….). А якщо ми коротко дамо відповідь - якщо все добре - Yes, I am - якщо не дуже задоволені сьогодні - No, I am not. (Тренування в мовленні).

Мовленнєва( фонетична зарядка). Шановні діти, хоч ми вже скільки часу вчимо з вами англійську мову, але не повинні забувати, що це іноземна мова, звуки якої не у всьому схожі на українські - тому нам з вами потрібно постійно пригадувати та повторювати і це нормально. Отже, погляньте на алфавіт та назвіть його; а тепер назвіть ЗВУКИ англійської мови. - Добре, молодці!

А тепер пропоную трохи почитати - короткі слова для налаштування на заняття. Читаємо лініями - вертикально та горизонтально.:

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Подача нового матеріалу

Любі діти, я впевнена, що кожен з вас допомагає батькам по дому, а давайте ми сьогодні навчимося про це говорити англійською мовою. Отже, зверніть увагу, на НОВІ СЛОВА:

 

to mop

 ||tə| mɒp|

ту моп

мити ( шваброю,

ганчіркою)

to wash

||tə| |wɒʃ|

ту вош

мити

to clean

||tə| |kliːn|

ту клін

чистити

to vacuum

||tə| |ˈvækjʊəm|

ту вак’юум

пилососити

to iron

||tə| |ˈaɪən|

ту айен

прасувати

to lay the table

||tə|  |leɪ|  |ðə| |ˈteɪbl|

ту лей зе тейбл

накривати стіл

Читаємо “ехом” зі мною, перекладаєм разом, далі - читаємо по черзі, ланцюжком, без перекладу- з перекладом.

 

2. Тренування в мовленні

Для того, щоб ми краще запам’ятали сьогоднішні слова та словосполучення - пропоную прочитати діалог в ролях (ролі будемо змінювати, щоб більшість змогла взяти участь):

 

3.Практика в мовленні

1)Знайдіть у тексті переклад до слів:

накривати стіл, спальня, готувати м’ясо, будинок, у мене немає часу,дідусь і бабуся.;

2) Продовжте речення за діалогом: (пригадуємо тему “Сім'я”)

  1. I am laying the table for….
  2. She is ironing a shirt for….
  3. I have no time, I am helping my….
  4. ……. are coming to our house tonight.

 

3) Поєднайте слово та переклад до нього:

 

bedroom

дивитися телевізор

grandparents

готувати

iron

накривати стіл

lay the table

спальня

cook

дідусь та бабуся

help mum

прасувати одяг

watch tv

допомагати мамі

 

 

4.Систематизація вивченого

Пригадайте та перекладіть слова:

to iron clothes -

to lay the table -

to help about the house-

to watch -

to cook -

 А тепер давайте розкажемо по 2-3  речення, чим ви допомагаєте батькам.

Для того, щоб вам було легше - красивіше утворити речення - можна на ПОЧАТКУ або в КІНЦІ розказати, ЯК ЧАСТО ви допомагаєте. НАПРИКЛАД, ( слова вже вивчені раніше, пригадуємо):

 

USUALLY (южелі)

|ˈjuːʒʊəlɪ

ЗАЗВИЧАЙ

OFTEN (офен)

 |ˈɔːfn| 

ЧАСТО

SOMETIMES (самтаймс)

|ˈsʌmtaɪmz|

ІНОДІ

 

 

 

5. Контроль навичок та вмінь.  Діти УСНО складають власні висловлювання,ЯК ЧАСТО та ЧИМ САМЕ вони допомагають батькам по дому.

ПІДСУМОК УРОКУ

  1. Пояснення домашнього завдання
  2. Рефлексія, взаємний обмін думками - що запам’ятали, що було цікавого/ складного, тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мурич _
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
738
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку