Урок англійської мови для 4 класу
До підручника Доценко, Євчук.
Тема: Вдома
ПОЧАТОК УРОКУ
Організаційний момент
Добрий день, дорогі діти! Рада знову вас бачити! Давайте поговоримо про ваш настрій -How are you? (Очікувані відповіді дітей: I am good, I am fine….). А якщо ми коротко дамо відповідь - якщо все добре - Yes, I am - якщо не дуже задоволені сьогодні - No, I am not. (Тренування в мовленні).
Мовленнєва( фонетична зарядка). Шановні діти, хоч ми вже скільки часу вчимо з вами англійську мову, але не повинні забувати, що це іноземна мова, звуки якої не у всьому схожі на українські - тому нам з вами потрібно постійно пригадувати та повторювати і це нормально. Отже, погляньте на алфавіт та назвіть його; а тепер назвіть ЗВУКИ англійської мови. - Добре, молодці!
А тепер пропоную трохи почитати - короткі слова для налаштування на заняття. Читаємо лініями - вертикально та горизонтально.:
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Подача нового матеріалу
Любі діти, я впевнена, що кожен з вас допомагає батькам по дому, а давайте ми сьогодні навчимося про це говорити англійською мовою. Отже, зверніть увагу, на НОВІ СЛОВА:
to mop |
||tə| mɒp| |
ту моп |
мити ( шваброю, ганчіркою) |
to wash |
||tə| |wɒʃ| |
ту вош |
мити |
to clean |
||tə| |kliːn| |
ту клін |
чистити |
to vacuum |
||tə| |ˈvækjʊəm| |
ту вак’юум |
пилососити |
to iron |
||tə| |ˈaɪən| |
ту айен |
прасувати |
to lay the table |
||tə| |leɪ| |ðə| |ˈteɪbl| |
ту лей зе тейбл |
накривати стіл |
Читаємо “ехом” зі мною, перекладаєм разом, далі - читаємо по черзі, ланцюжком, без перекладу- з перекладом.
2. Тренування в мовленні
Для того, щоб ми краще запам’ятали сьогоднішні слова та словосполучення - пропоную прочитати діалог в ролях (ролі будемо змінювати, щоб більшість змогла взяти участь):
3.Практика в мовленні
1)Знайдіть у тексті переклад до слів:
накривати стіл, спальня, готувати м’ясо, будинок, у мене немає часу,дідусь і бабуся.;
2) Продовжте речення за діалогом: (пригадуємо тему “Сім'я”)
3) Поєднайте слово та переклад до нього:
bedroom |
дивитися телевізор |
grandparents |
готувати |
iron |
накривати стіл |
lay the table |
спальня |
cook |
дідусь та бабуся |
help mum |
прасувати одяг |
watch tv |
допомагати мамі |
4.Систематизація вивченого
Пригадайте та перекладіть слова:
to iron clothes -
to lay the table -
to help about the house-
to watch -
to cook -
А тепер давайте розкажемо по 2-3 речення, чим ви допомагаєте батькам.
Для того, щоб вам було легше - красивіше утворити речення - можна на ПОЧАТКУ або в КІНЦІ розказати, ЯК ЧАСТО ви допомагаєте. НАПРИКЛАД, ( слова вже вивчені раніше, пригадуємо):
USUALLY (южелі) |
|ˈjuːʒʊəlɪ |
ЗАЗВИЧАЙ |
OFTEN (офен) |
|ˈɔːfn| |
ЧАСТО |
SOMETIMES (самтаймс) |
|ˈsʌmtaɪmz| |
ІНОДІ |
5. Контроль навичок та вмінь. Діти УСНО складають власні висловлювання,ЯК ЧАСТО та ЧИМ САМЕ вони допомагають батькам по дому.
ПІДСУМОК УРОКУ