27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Урок англійської мови «English food»

Про матеріал

Навчальна мета уроку: активізувати лексичні навички мовлення сформовані на попередніх уроках, розширити словниковий запас з теми «English food», повторити та поглибити знання з теми «Зчислювані і незчислювані іменники», удосконалювати навички аудіювання, усного мовлення та письма

Перегляд файлу

План-конспект уроку

англійської мови у 5 класі

 

Тема уроку: «Їжа в Англії»

Мета уроку:

  •                 навчальна: активізувати лексичні навички мовлення сформовані на попередніх уроках, розширити словниковий запас з теми «English food», повторити та поглибити знання з теми «Зчислювані і незчислювані іменники», удосконалювати навички аудіювання, усного мовлення та письма;
  •                 розвивальна: сприяти розвитку інтелектуальних здібностей, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти загальному мовленнєвому розвиткові особистості школярів; розвивати мовленнєві навички, творче мислення, тренувати у вживанні вивчених граматичних структур;
  •                 виховна: виховувати зацікавлення англійською культурою (зокрема кухнею), формувати розуміння того, що для міцного здоровя необхідно харчуватись правильно.`

 

Обладнання уроку: підручник (We learn English: підруч. для 5 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2013. – 224с.); кросворд, фотокартки для визначення теми уроку (на дошці), картки для розподілу на групи, картки з завданнями для групової роботи (Додаток 1), памятки з граматичним правилом.

 

The course of the lesson

(Хід уроку)

 

The beginning of the lesson (Організаційний момент)

 

  • Greetings (привітання, перевірка присутності).

T: Good morning, children!? Glad to see you in good health and mood!

How are you?

Who is on duty today? 

Who is absent today? 

What date is it today? іти дають відповіді на питання)

 

  • Сhecking pupil's readiness  to the lesson
  • The theme of the lesson (повідомлення теми уроку).

ad_189391_image_1_.gif

 

 

 

+

i.jpg

                 =

                 ?

T: Look at the pictures and say what are we going to speak about (діти дають відповідь)

T: On today`s lesson we`re going to speak about English food. So, let`s start.

Checking homework: page 64 ex. 6 (перевірка домашнього завдання за підручником (We learn English: підруч. для 5 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2013. – 224с.))

 

The main part of the lesson (основна частина уроку)

  • Сrossword

krossword1.png

 

Approximate answer:

krossword2.png

 

  • Listening

 

T: Now I am going to read for you the text and then we will do some tasks (текст читається двічі).

English Meals

The English take four meals a day: breakfast, lunch, tea and dinner or supper. In England breakfast time is between seven and nine, lunch time is between twelve and two, tea is between four and five and dinner or supper time is between seven and ten.

In some English houses lunch is the biggest meal of the day – they have meat or fish, vegetables, fruit or pudding.

Some people who go out to work have sandwiches and coffee.

In the afternoon, at tea time the English, as you know, like to have a cup of tea with milk.

Some Englishmen have theirdinner late in the evening. For dinner they have soup, fish or meat, vegetables, pudding and fruit.

For supper they usually have a glass of milk and a cake or a cup of tea and a sandwich.

But there are people who like to have some more things to eat for supper – cold meat or fish. Then they usually try to take a good walk after supper: “after dinner sleep a while, after supper walk a mile”, the English proverb goes.

 

  • Discussion
  1. How many  meal do the English have a day? What are they?
  2. What time do the English have breakfast?
  3. What time do the British have lunch?
  4. What time do the British have dinner or supper?
  5. What do they have for lunch?
  6. How do they like to drink their tea?
  7. What do they have for dinner?
  8. What do they have for supper?
  9. What does the English proverb go?

 

  • Work in a group

(Розподіл на чотири групи відбувається наступним чином: учні обирають картки, запропоновані вчителем. Картки з одного боку однакові, тому школярі не можуть знати наперед, у якій групі вони працюватимуть)

 

TASKS in Appendix 1

 

  • Microphone: «Do you agree with proverb: After dinner sleep a while, after supper walk a mile?» (Кожний учень швидко, по черзі,  висловлює свою позицію щодо приказки).

 

  • Grammar Rule (кожний учень отримує памятку, вчитель пояснює правило)

 

Зчислювані та незчислювані іменники

  • Якщо ти не можеш полічити речі, які позначають іменники, то ці іменники – зчислювані (countable): one apple, two apples, three apples (є форма множини)
  • Якщо ти не можеш полічити ці речі поштучно – то це незчислювані іменники (uncountable): cheese, meat, money (немає форми множини)

These things are usually uncountable:

  • Kinds of drinks: milk, tea, coffee …
  • Kind of food, which you eat only part of a time: cheese, fish, meat…
  • Materials: paper, plastic, iron, gold…
  • Some other things: music, money, information, news…

There is, there are не перекладаються українською, але сповіщають про наявність чогось / когось у певному місці.

There is вживається в однині та з незчислюваними іменниками.

There are вживається у множині зі зчислюваними іменниками.

Some \ any

  • There are some apples in the fridge.
  • Are there any apples in the fridge?
  • There are not any apples in the fridge.

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
3 липня 2018
Переглядів
1771
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку