Тема: My pets.
Мета: повторення слів по темі, виразу «I can»; розвиток пам’яті, уваги, навичок говоріння та аудіювання; виховувати готовність прийти на допомогу. На кінець уроку діти вміють назвати себе та розказати про себе від імені тварини; грати у гру «Find a pet», співати пісню «I can hop»; розфарбувати тварин, орієнтуючись на усні інструкції.
Хід уроку І. Вступна частина.
1. Привітання
- Good morning, dear boys and girls. I am glad to see you. Sit down, please.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
- Нагадайте мені, будь ласка, яку тему ми з вами вивчаємо? (Відповіді дітей). - Сьогодні наш останній урок з теми «Домашні улюбленці». Як ви гадаєте, що ми будемо робити на цьому уроці? (Відповіді дітей).
- Так, ми будемо повторювати назви домашніх улюбленців, співати, грати, читати. Ви будете говорити англійською, а також виконаєте завдання, під час якого вам потрібно буде уважно слухати і зрозуміти, що говорять англійською мовою.
ІІ. Основна частина
1. Фонетична хвилинка. Пісня «The dog says Bow-wow».
The dog says Bow-wow,
The cat says Meow,
The sheep says Baa-baa,
The little pig says Wee-wee,
The watch says Tick-tuck,
The hen says Cluck-cluck,
The cock says Cock-a-doodle-do.
2. (Дошка закрита. На одній її половині зображення дверей з підписом «Close».
На іншій віконця і вивіска «Pet shop»).
- Look! What is it? Yes, it’s a pet shop.
- Через декілька хвилин зоомагазин відкриється і ми зможемо потрапити всередину. А поки що двері відкриваються на декілька секунд, оскільки входить продавець. (Вчитель показує ляльку або картку із зображенням продавця). Давайте заглянемо і спробуємо запам’ятати, які тварини є в магазині.
(Вчитель відкриває одну половину дошки на декілька секунд. Діти намагаються запам’ятати зображення всіх тварин, яких вони бачать на прикріплених картках Потім вчитель закриває дошку і декілька учнів називають слова. Оплески всього класу тим, хто зміг назвати найбільшу кількість тварин).
3.(Вчитель відкриває всю дошку. На ній 10 карток із зображеннями тварин). - Зараз ми з вами у магазині. Давайте послухаємо тварин. Вони хочуть розказати нам про себе. (Вчитель бере одну з карток і розказує від імені тваринки).
- I am a cat. I am red. I can run and jump.
(Потім вчитель викликає учнів і пропонує їм стати тваринками і розказати про себе. Можна використовувати катки з дошки, а можна одягнути дітям маски або налобники).
4.Фізкультхвилинка. Вірш «I can». (Ведучий – один з учнів. Діти розказують вірш і показують дії).
I can run,
I can hop, I can jump,
But cannot stop.
I can swim,
I can walk,
I can clap,
But cannot stop.
(Під час фізкультхвилинки вчитель прикріплює на дошку картки із назвами домашніх улюбленців).
5.Гра «Find a pet».
- Listen!
- Help! Help! (Вчитель використовує ляльку/ картку із зображенням продавця).
– Що кричить продавець? Що це означає? Так. Він просить нашої допомоги. Подивіться! Тваринки розбіглися по магазину. Вам потрібно їх спіймати і повернути на свої місця.
(Вчитель розкладає на підлозі, далеко одна від одної, картки малюнками вниз. Викликає 4 учня. Завдання дітей знайти картку із названою твариною. Для цього учні перегортають картки. Якщо зображення вірне, то учень вигукує «Bingo», якщо ні – то знову перегортає картку малюнком вниз і продовжує пошуки).
- Find a parrot!
(Дитина, що знайшла картку, прикріпляє її на дошці, орієнтуючись на підписи.
Після цього діти сідають на свої місця. А вчитель викликає ще 4 учня). -Thank you! Thank you!
- Що говорить нам продавець? Так, він дякує нам.
6.Фізкультхвилинка. Пісня «I can hop» (by Maple Leaf Learning). Діти співають і показують дії).
7.
Oh, I can hop like a rabbit.
I can hop like a rabbit.
I can run like a dog.
I can run like a dog.
I can walk like a duck.
I can walk like a duck.
I can jump like a frog.
I can jump like a frog.
I can fly like a bird.
I can fly like a bird.
I can swim like a fish.
I can swim like a fish.
I can stand on one leg and touch my nose like this.
Ooooowooooh!
8.(На партах лежать розмальовки із зображенням кролика, рибки, хом’яка та черепахи).
– Help! Help!
- Продавець знову просить нашої допомоги. Подивіться, що зробили наші неслухняні тваринки! Вони загубили свої кольори і стали біленькими. Наше завдання – розфарбувати їх. Добре, що продавець може нам розказати , як це зробити. Listen!
- This is my hamster. It is brown. Look at my fish! It is red! I have a turtle. My turtle is green. My rabbit is nice! It is black and white!
(Вчитель читає або вмикає аудіо запис тричі. Діти розфарбовують).
- Are you ready? What colour is the fish (rabbit, hamster, turtle)? Show me your pictures.
- Thank you! Thank you very much!
- Що говорить нам продавець? Він нам дуже вдячний.
ІІІ. Заключна частина.
1.Підсумки.
- Де ми з вами сьогодні побували?
- Яких тварин ви зустріли?
- Продавець дуже вдячний вам за допомогу.
- Яке із завдань було сьогодні найлегшим?
- А яке найскладнішим?
- Яке завдання сподобалось найбільше? - Our lesson is over. Goodbye!