Урок англійської мови "My pets" для 1 класу.

Про матеріал
Урок з англійської мови для 1 класу. Тема: "My pets". Мета: повторення слів по темі, виразу «I can»; розвиток пам’яті, уваги, навичок говоріння та аудіювання; виховувати готовність прийти на допомогу. На кінець уроку діти вміють назвати себе та розказати про себе від імені тварини; грати у гру «Find a pet», співати пісню «I can hop»; розфарбувати тварин, орієнтуючись на усні інструкції.
Перегляд файлу

Тема: My pets. 

Мета: повторення слів по темі, виразу «I can»; розвиток пам’яті, уваги, навичок говоріння та аудіювання; виховувати готовність прийти на допомогу. На кінець уроку діти вміють назвати себе та розказати про себе від імені тварини; грати у гру «Find a pet», співати пісню «I can hop»; розфарбувати тварин, орієнтуючись на усні інструкції. 

Хід уроку І. Вступна частина.

1. Привітання

- Good morning, dear boys and girls. I am glad to see you. Sit down, please.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

-                     Нагадайте мені, будь ласка, яку тему ми з вами вивчаємо? (Відповіді дітей). - Сьогодні наш останній урок з теми «Домашні улюбленці». Як ви гадаєте, що  ми будемо робити на цьому уроці? (Відповіді дітей).

-                     Так, ми будемо повторювати назви домашніх улюбленців, співати, грати, читати.  Ви будете говорити англійською, а також виконаєте завдання, під час якого вам потрібно буде уважно слухати і зрозуміти, що говорять англійською мовою.   

ІІ. Основна частина

1.   Фонетична хвилинка. Пісня «The dog says Bow-wow».

The dog says Bow-wow, 

The cat says Meow, 

The sheep says Baa-baa, 

The little pig says Wee-wee, 

The watch says Tick-tuck, 

The hen says Cluck-cluck, 

The cock says Cock-a-doodle-do.

2.   (Дошка закрита. На одній її половині зображення дверей з підписом «Close».

На іншій віконця і вивіска «Pet shop»). 

-       Look! What is it? Yes, it’s a pet shop.

-       Через декілька хвилин зоомагазин відкриється і ми зможемо потрапити всередину. А поки що двері відкриваються на декілька секунд, оскільки входить продавець. (Вчитель показує ляльку або картку із зображенням продавця). Давайте заглянемо і спробуємо запам’ятати, які тварини є в магазині.  

(Вчитель відкриває одну половину дошки на декілька секунд. Діти намагаються запам’ятати зображення всіх тварин, яких вони бачать на прикріплених картках Потім вчитель закриває дошку і декілька учнів називають слова. Оплески всього класу тим, хто зміг назвати найбільшу кількість тварин).  

3.(Вчитель відкриває всю дошку. На ній 10 карток із зображеннями тварин). - Зараз ми з вами у магазині. Давайте послухаємо тварин. Вони хочуть розказати нам про себе. (Вчитель бере одну з карток і розказує від імені тваринки).

- I am a cat. I am red. I can run and jump.

(Потім вчитель викликає учнів і пропонує їм стати тваринками і розказати про себе. Можна використовувати катки з дошки, а можна одягнути дітям маски або налобники).

4.Фізкультхвилинка. Вірш «I can». (Ведучий – один з учнів. Діти розказують вірш і показують дії).

I can run,

I can hop,  I can jump, 

But cannot stop.

I can swim,

I can walk,

I can clap,

But cannot stop.

(Під час фізкультхвилинки вчитель прикріплює на дошку картки із назвами домашніх улюбленців). 

5.Гра «Find a pet».

-       Listen!

-       Help! Help! (Вчитель використовує ляльку/ картку із зображенням продавця).

– Що кричить продавець? Що це означає? Так. Він просить нашої допомоги. Подивіться! Тваринки розбіглися по магазину. Вам потрібно їх спіймати і повернути на свої місця. 

(Вчитель розкладає на підлозі, далеко одна від одної, картки малюнками вниз. Викликає 4 учня. Завдання дітей знайти картку із названою твариною. Для цього учні перегортають картки. Якщо зображення вірне, то учень вигукує «Bingo»,  якщо ні – то знову перегортає картку малюнком вниз і продовжує пошуки). 

-       Find a parrot!

(Дитина, що знайшла картку, прикріпляє її на дошці, орієнтуючись на підписи.

Після цього діти сідають на свої місця. А вчитель викликає ще 4 учня). -Thank you! Thank you! 

-       Що говорить нам продавець? Так, він дякує нам.

6.Фізкультхвилинка. Пісня «I can hop» (by Maple Leaf Learning). Діти співають і показують дії).

7.  

Oh, I can hop like a rabbit. 

I can hop like a rabbit. 

I can run like a dog. 

I can run like a dog. 

I can walk like a duck. 

I can walk like a duck. 

I can jump like a frog. 

I can jump like a frog. 

I can fly like a bird. 

I can fly like a bird. 

I can swim like a fish. 

I can swim like a fish. 

I can stand on one leg  and touch my nose like this. 

Ooooowooooh!  

8.(На партах лежать розмальовки із зображенням кролика, рибки, хом’яка та черепахи).

– Help! Help!

-         Продавець знову просить нашої допомоги. Подивіться, що зробили наші неслухняні тваринки! Вони загубили свої кольори і стали біленькими. Наше завдання – розфарбувати їх. Добре, що продавець може нам розказати , як це зробити. Listen!

-         This is my hamster. It is brown. Look at my fish! It is red! I have a turtle. My turtle is green. My rabbit is nice! It is black and white!

(Вчитель читає або вмикає аудіо запис тричі. Діти розфарбовують).

-         Are you ready? What colour is the fish (rabbit, hamster, turtle)? Show me your pictures.

-         Thank you! Thank you very much! 

-         Що говорить нам продавець? Він нам дуже вдячний.

ІІІ. Заключна частина.

1.Підсумки.

-         Де ми з вами сьогодні побували?

-         Яких тварин ви зустріли?

-         Продавець дуже вдячний вам за допомогу. 

-         Яке із завдань було сьогодні найлегшим?

-         А яке найскладнішим?

-         Яке завдання сподобалось найбільше? - Our lesson is over. Goodbye! 

 

 

 

 

pdf
Додано
30 березня
Переглядів
582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку