План – конспект
уроку англійської мови в 2-Б класі вчителя
Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2 імені Михайла Драгоманова Гадяцької міської ради
Рослик Людмили Павлівни
Тема: Пори року.
Мета:
Обладнання: презентація, картки з «рівняннями», малюнки пір року, кросворд, картки з літерами, фонограма пісні «If You Are Happy and You Know It», ватман, різнокольорові маркери, книжка, зошит.
Тип уроку: комбінований.
Структура уроку
I.Вступна частина.
ІІ. Основна частина
ІІІ. Кінцева частина
Хід уроку
I.1
Chant
T. -Hello! How are you?
P. –I’m fine. Thank you.
T. - I am glad to see you.Take your seats, please.
I.2
T. You have to check what do you have on your desks
A book
an exercise book;
a pencil-case with your pens and pencils.
I.3 We are going to start our lesson with “The Mathematical Grammar”
You should do these exercises:
GREY – Y + EN = GREEN(ЗЕЛЕНИЙ)
NOSE – SE + TEN – EN = NOT(НІ)
Answer my questions: What weather is it today? Is it raining? Is it snowing? Is it hot or cold?
And now look at these pictures and try to guess what I am speaking about:
It is winter, It is spring, It is summer, It is autumn.
So, the topic of today’s lesson is “Seasons”(Пори року)(запис теми уроку на дошці)
II.1 Repeat after me: winter, spring, summer, autumn. It is winter, It is spring, It is summer, It is autumn.
А зараз перевіримо домашнє завдання – малюнки про улюблену пору року. Але оголошувати її назву ви будете на англійській мові.
Фізкультхвилинка .
Hands up, hands down
Hands to the sides
Bend left, bend right,
Touch your shoulders, touch your nose
Touch your ears, touch your toes.
II.2 Презентація. You have a task, look at the screen, please.
Гра «Season». Учні поділяються на три команди, кожна отримує аркуші з літерами. Завдання: з літер скласти слово – назву пори року і продемонструвати.
ІІ.3 Open your books, please, on page 129, Look, listen and repeat. (дивись, слухай і повторюй).
Let’s do the crossword. (Давайте відгадаємо кросворд, використовуючи ті слова, які ви вже знаєте і ті, які вивчили сьогодні). Відгадавши кросворд отримаємо слово…(computer).
II.4 Закріпити вивчений матеріал нам допоможе гра «Чарівне віконце». Перед собою ви бачите вікно, але воно незвичайне, поділене на 4 частини, кожна з яких має свою назву: winter, spring, summer, autumn. Я буду називати слова, а вам потрібно зобразити це слово в тому віконечку, відповідно до якої пори року воно відноситься. Let’s do it one by one.
III.1 Давайте пригадаємо ті слова, які використовували на сьогоднішньому уроці. Отже, що ми вивчали на сьогоднішньому уроці?
ІІІ.2 Ви всі були сьогодні активними, я вами задоволена. На перерві кожен принесе щоденник і я виставлю оцінки.
ІІІ.3 And now, open your dairies and write down your hometask: Ex. 4 p.71, Ex 3 p. 73. Прописати в зошитах по рядку кожного вивченого сьогодні слова.
And now, children, stand up, let’s sing a song.
Good bye, children! Have a nice day.
Використана література:
1