10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок англійської мови "Пори року" у 2 класі

Про матеріал
План-конспект уроку з англійської мови "Пори року" у 2 класі. Тип уроку - комбінований.
Перегляд файлу

План – конспект

уроку англійської мови в 2-Б класі вчителя
Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2 імені Михайла Драгоманова Гадяцької міської ради

Рослик Людмили Павлівни

Тема: Пори року.

Мета:

  • Активізувати вживання ЛО теми: season, winter, summer, autumn, spring та практикувати їх у вживанні;
  • Тренувати учнів у використанні виразів “It is winter(summer, autumn, spring)”, “What season is it?”;
  • Розвивати інтонаційний слух та уяву; розвивати мислення учнів та їх здатність до логічних висновків;
  • Виховувати інтерес до вивчення предмету, вчити учнів співпрацювати в групах, колективі.

Обладнання: презентація, картки з «рівняннями», малюнки пір року, кросворд, картки з літерами, фонограма пісні «If You Are Happy and You Know It», ватман, різнокольорові маркери, книжка, зошит.

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку

I.Вступна частина.

  1. Привітання
  2. Організація уроку
  3. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми та завдань уроку.

ІІ. Основна частина

  1. пояснення нового матеріалу, введення нових лексичних одиниць
  2. тренування у вживанні нових лексичних одиниць у мовленні
  3. читання
  4. закріплення

ІІІ. Кінцева частина

  1. підведення підсумків уроку;
  2. оцінювання учнів;
  3. повідомлення домашнього завдання .

Хід уроку

I.1

Chant
T. -Hello! How are you?

P.       –I’m fine. Thank you.

T. - I am glad to see you.Take your seats, please.

I.2
T. You have to check what do you have on your desks

A book
an exercise book;
a pencil-case with your pens and pencils.

I.3 We are going to start our lesson with “The Mathematical Grammar”

 You should do these exercises:

GREY – Y + EN = GREEN(ЗЕЛЕНИЙ)

NOSE – SE + TEN – EN = NOT(НІ)

 Answer my questions: What weather is it today? Is it raining? Is it snowing? Is it hot or cold?

 And now look at these pictures and try to guess what I am speaking about:

 It is winter, It is spring, It is summer, It is autumn.

 So, the topic of today’s lesson is “Seasons”(Пори року)(запис теми уроку на дошці)

II.1 Repeat after me: winter, spring, summer, autumn. It is winter, It is spring, It is summer, It is autumn.

А зараз перевіримо домашнє завдання – малюнки про улюблену пору року. Але оголошувати її назву ви будете на англійській мові.

Фізкультхвилинка .

Hands up, hands down

Hands to the sides

Bend left, bend right,

Touch your shoulders, touch your nose

Touch your ears, touch your toes.

II.2 Презентація. You have a task, look at the screen, please.

 Гра «Season». Учні поділяються на три команди, кожна отримує аркуші з літерами. Завдання: з літер скласти слово – назву пори року і продемонструвати.

ІІ.3 Open your books, please, on page 129, Look, listen and repeat. (дивись, слухай і повторюй).

Lets do the crossword. (Давайте відгадаємо кросворд, використовуючи ті слова, які ви вже знаєте і ті, які вивчили сьогодні). Відгадавши кросворд отримаємо слово…(computer).

II.4 Закріпити вивчений матеріал нам допоможе гра «Чарівне віконце». Перед собою ви бачите вікно, але воно незвичайне, поділене на 4 частини, кожна з яких має свою назву: winter, spring, summer, autumn. Я буду називати слова, а вам потрібно зобразити це слово в тому віконечку, відповідно до якої пори року воно відноситься. Let’s do it one by one.

III.1 Давайте пригадаємо ті слова, які використовували на сьогоднішньому уроці. Отже, що ми вивчали на сьогоднішньому уроці?

ІІІ.2 Ви всі були сьогодні активними, я вами задоволена. На перерві кожен принесе щоденник і я виставлю оцінки.

ІІІ.3 And now, open your dairies and write down your hometask: Ex. 4 p.71, Ex 3 p. 73. Прописати в зошитах по рядку кожного вивченого сьогодні слова.

And now, children, stand up, let’s sing a song.

Good bye, children! Have a nice day.

Використана література:

  1. http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/15243/
  2. Англійська мова 2-12 класи. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів - К., Шкільний світ, 2001. – 48 с.
  3. Жук Л. „Who knows Great Britain best of all?”: Урок – змагання для учнів 9 кл. / Л. Жук // Англійська мова та література.: Основа, 2004. - № 11. – с. 18-20.
  4. Коломінова О.О. Методика формування соціокультурної компетенції учнів молодшого шкільного віку в процесі навчання усного англомовного спілкування. Автореф. дис.-.канд. пед. наук. - К.: 1999. - 16 с. 

1

 

doc
Додав(-ла)
Рослик Людмила
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 листопада 2019
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку