Урок англійської мови "Traditional food. Food in Ukraine"

Про матеріал

Навчальна мета уроку: активізувати лексичні навички мовлення сформовані на попередніх уроках, розширити словниковий запас з теми «Traditional food», повторити фонетичні вміння (зокрема правильну вимову за транскрибцією), граматичні навички формування питань

Перегляд файлу

План-конспект уроку

англійської мови у 6 класі

 

 

Тема уроку: «Традиційна кухня народів світу. Українська кухня»

Мета уроку:

  •                 навчальна: активізувати лексичні навички мовлення сформовані на попередніх уроках, розширити словниковий запас з теми «Traditional food»,  повторити фонетичні вміння (зокрема правильну вимову за транскрибцією), граматичні навички формування питань;
  •                 розвивальна: сприяти розвитку інтелектуальних здібностей, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти загальному мовленнєвому розвиткові особистості школярів; розвивати мовленнєві навички, творче мислення, тренувати у вживанні вивчених граматичних структур;
  •                 виховна: виховувати зацікавлення культурою різних народів (зокрема кухнею), розуміння того, що українська національна кухня – традиційна складова нашої ментальності.

 

Обладнання уроку: підручник (We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.)); завдання для фонетичної розминки, фотокартки для визначення теми уроку (на дошці), картки для розподілу на групи, картки з завданнями для групової роботи (Додаток 1).

 

The course of the lesson

(Хід уроку)

 

The beginning of the lesson (Організаційний момент)

 

  • Greetings (привітання, перевірка присутності).

T: Good morning, children! I’m glad to see you!

Let’s recollect our poem

Red, yellow, green and blue

Hello Vera, how are you?

Red, yellow, green and blue

Hello Ann, how are you?

Red, yellow, green and blue

Hello Sasha, how are you?

How are you?

How do you feel today?

Look at the window. What is the weather like today?

Do you like this weather?

And what season is it now? іти дають відповіді на питання)

  • Сhecking pupil's readiness  to the lesson
  • The theme of the lesson (повідомлення теми уроку).

65470.jpg

 

 

 

+

maxresdefault.jpg

                 =

                 ?

T: Look at the pictures and say what are we going to speak about (діти дають відповідь)

T: On today`s lesson we`re going to speak about Traditional food (different countries and Ukraine too). So, let`s start.

Checking homework: page 65 ex. 7 (перевірка домашнього завдання за підручником (We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.))

 

The main part of the lesson (основна частина уроку)

  • Фонетична розминка

 

[i:] – sweet, tea, tea-break, Easter, meat, cheese, pizza

[i] – biscuit, chips, Christmas

[ai] – pie, slice, kind, type, like, knife

[æ] – sandwich, salad, have

[ei] – cake, made, mayonnaise, plate, table

[λ] – bun, others, lunch, butter

[o] – shop, strong, tablecloth, sausage, teapot

[o:] – sort, fork, salt, water, more

[u] – pudding, woman, put, full, look

[u:] – tooth, juice, spoon, food, too

[əu] – roll, slow, rose, phone, know

 

  • Work with a textbook (exercise 1  page 69  за підручником We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.))

 

 

  • Pupil's reports about traditional food оf different countries (підготовлені учнями завчасно, вдома)

Italian cuisine – учень 1

French cuisine – учень 2

Greek  cuisine – учень 3

English  cuisine – учень 4

Ukrainians  cuisine – учень 5

Japanese  cuisine – учень 6

Chineese  cuisine  – учень 7

Germans  cuisine – учень 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Work in a group

(Розподіл на чотири групи відбувається наступним чином: учні обирають картки, запропоновані вчителем. Картки з одного боку однакові, тому школярі не можуть знати наперед, у якій групі вони працюватимуть)

 

TASKS in Appendix 1

 

  • Work in pairs with a textbook (written exercise 5  page 71  за підручником (We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.))

  • Microphone: «Do you like tea?» (Кожний учень швидко, по черзі,  висловлює свою позицію).

 

  • Work with a textbook (exercise 3  page 70 за підручником (We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.))

  • Work with a textbook (written exercise 4  page 70 за підручником (We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.))

Summing up (підсумки уроку)

T: So, children, let`s summarize our work at the lesson. What did you like to do at the lesson? Was it difficult for you? (діти дають відповіді, підбиваючи висновки)

T: Thank you for the lesson and good-bye!

 

Home task (exercise 2 page 69 за підручником We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.))

Appendix 1

(Додаток 1)

TASKS

for working in groups

Task 1. Match words in columns. Derived statement much with pictures

The Italians like

pizza and spaghetti

The French like

coffee and cheese

The Greek like

olivas and oranges

The English like

bacon and eggs

The Ukrainians like

borshch and vareniky

The Japanese like

fish and vegetables

The Chineese like

vegetables and rice

The Germans like

sausages and chicken

 

00081741.jpg

images.jpg

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
3 липня 2018
Переглядів
3217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку