Урок англійської мови у 1 класі до підручника "Start Up" (І.В.Доценко, О.В. Євчук) Тема: Це Велика свиня? Розвиток навичок писемного продукування. Літери алфавіту Mm, Nn.

Про матеріал
Мета: Навчальна: увести нові літери, вчити учнів писати літери з опорою на наочність, зразок; вчити правильно співвідносити літери зі звуками а також правильно ці звуки артикулювати; активізувати лексику теми. Розвиваюча: розвивати навички писемного продукування; продовжувати формувати навички читання; розвивати творчі здібності учнів. Виховна: виховувати любов до тварин та повагу до людей, які за тваринами доглядають.
Перегляд файлу

Дата:_______________  №_________

Тема: Це велика свиня? Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту Mm, Nn.

Мета:

Навчальна: увести нові літери, вчити учнів писати літери з опорою на наочність, зразок; вчити правильно співвідносити літери зі звуками а також правильно ці звуки артикулювати; активізувати лексику теми.

Розвиваюча: розвивати навички писемного продукування; продовжувати формувати навички читання; розвивати творчі здібності учнів.

Виховна: виховувати любов до тварин та повагу до людей, які за тваринами доглядають.

Тип уроку: комбінований.

Очікувані результати: учень застосовує в мовленні активну лексику уроку; пише літери з опорою на наочність, модель.

Обладнання: картки, ілюстрації, аудіо та відеоматеріали.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

1. Привітання

Hello song

2. Повідомлення теми і завдань уроку

 - Сьогодні ми продовжимо нашу розмову про тварин а також вивчимо нові літери алфавіту.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

 - А чи пам’ятаєте ви, хто був нашим гостем минулого уроку? (Old Macdonald). So lets sing a song about Old Macdonald.

(Робота з відеозаписом) https://www.youtube.com/watch?v=Wm4R8d0d8kU&t=4s

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Активізація ЛО попереднього уроку.
  1. Інтерактивна вправа. Учні повинні розподілити слова, назви тварин, за категоріями (pets/farm animals). Вправу можна виконати за допомогою інтерактивної дошки, або за допомогою ілюстрацій, які кріпитимуться на дошку за допомогою магнітів, кнопок і т.п.

 Посилання на вправу https://learningapps.org/display?v=phjfaafx219

  1. Бесіда з учнями. Учитель вибірково демонструє учням ілюстрації та ставить запитання. (Is it a big pig? – Yes, it is/No, it isn’t ).
  1. Уведення нових літер.

Пояснення вчителя про літери, звуки, які вони передають та їх написання.

Перегляд відеозаписів.

https://www.youtube.com/watch?v=WFMI-cV9sq8

https://www.youtube.com/watch?v=xZx53RedAZ0

  1. Писемне продукування.

Картинки по запросу letter m worksheetsКартинки по запросу letter n worksheets

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Закріплення вивчених літер.

1)Завдання можна показати на дошці, а учні ланцюжком за допомогою магнітів допомагають великій літері N «зустрітися» з маленькою. А також за допомогою магнітів позначають літери m. Або можна роздрукувати ці завдання для кожного учня індивідуально.

Картинки по запросу letter m worksheetsКартинки по запросу letter n worksheets

2)Match the Letters

Картинки по запросу Match the Letters worksheets

  1. Розвиток навичок читання.

Man men min

Dan din den

Fad fed fid

Han him hen

Gam gif gen

Jack Jill Lad

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підведення підсумків уроку.

Бесіда

Goodbye song

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу letter m worksheets

 

 

Картинки по запросу letter m worksheetsКартинки по запросу letter n worksheets

docx
Додав(-ла)
Sarbaieva Svitlana
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
2297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку